Jatkoajassa on uusi Jomppa_Koo, vain vähän erilaisilla tarinoilla
Onko inttikaveri vaihtunut sivarikaveriin?
Minusta kyllä vähän tuntuu, että saippuaoopperan nimeltä Jatkoaika henkilöhahmot ovat saattaneet sekoittua. Juonipaljastukset loppuvat tähän.
Perhana. Mä mietinkin että oliko kyseessä Jomppa Koo vaiko HIFK joka puhui alunperin inttikaverista.
Ei mitään, jatkakaa!
Niinpä! Ja en ole itse ikinä ollut näin innoissani siitä. Nyt tulee katsottua Ruutu+:n ansiosta lähes jokainen KalPan ottelu, aiemmin olen katsonut kauden aikana n. 15 ottelua.Avautui, että lätkä kausi alkaa jo pikkasen päälle kuukauden päästä.
Avautui, että lätkä kausi alkaa jo pikkasen päälle kuukauden päästä.
Sitä ollaan ihan kesäjäillä käyty.... oma "jääkausi" alkaa vasta parin viikon päästä. Onhan edelliskerrasta jo aikaakin.Avatui, että lätkäkausi alkoi itselläni jo keskiviikkona. Jää oli vähän hellänä.
Mika Häkkinen ei laulakaan Megadethissa.
Muistaisiko joku työn puolesta Mustainen paalupaikkojen määrän?Eikös se ollutkaan Dave Mustaine joka voitti Formula 1:n maailmanmestaruuden v. 1998?
Muistaisiko joku työn puolesta Mustainen paalupaikkojen määrän?
Mistähän viinistä Häkkinen ja Mustaine tykkäävät?
Ja montakohan hehtolitraa sitä menee keikan/kisan aikana?
Kisan aikana ei oletettavasti yhtään, mutta podiumjuhlallisuudet on sitten aivan eri asia...
Satuin kerran työn puolesta näkemään Megadethin raiderin ja Mustaine vaati tuoreita preveleitä.
Miksi Mikadethin raideri kuskaisi jollekin mitäänsanomattomalle formulakuskille preveleitä?
Miksi Mikadethin raideri kuskaisi jollekin mitäänsanomattomalle formulakuskille preveleitä?
Mä en tiedä. Sun pitää kysyä inttikaverilta. Se tietää. Varmasti.