Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 953
  • 34 067
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Saamenkielisiä uutisia katsellessani avautui, että Tampere on huomenna Suomen kylmin paikka - ellei sitten Käsivarren Lapissa ole vielä asteen-pari enemmän pakkasta. Aikamoista.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Nintendo on luultavasti tahkonnut aivan järkyttävästi pätäkkää Wii-konsolillaan. Itse konsolia on myyty reilut 100-miljoonaa kappaletta ja ainakin Wikipedian mukaan maailman kaikkien aikojen myydyimpien videopelien top-kympissä on VIISI Nintendon omaa Wii-peliä. Huhhuh!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ruotsi on sitoutunut ottamaan tänä vuonna vastaan maltilliset 23 000 (!) syyrialaispakolaista, mikä on 50% enemmän kuin viime vuonna (15 000), ja vaatii nyt maailman omatuntona mm. Suomea kasvattamaan merkittävästi omaa kiintiötään (nyk. 500) "taakan jakamiseksi".

PS. Mahtaakohan Bofors olla al-Assadin hallinnon asejärjestelmätoimittaja?
 
Viimeksi muokattu:

Jotva

Jäsen
Näköjään valittaminen kannattaa, ainakin jos on tilannut jota Amazonilta. Luvattu toimituspäivä oli tänään ja tavaraa ei näkynyt, joten laitoinpa piruuttaan pientä palautetta.

Lupasivat maksaa toimituskulut saman tien takaisin, vähän tuo höveliys yllätti. Näinkö helpolla saa maksetut toimituskulut kotiutettua?
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ruotsi on sitoutunut ottamaan tänä vuonna vastaan maltilliset 23 000 (!) syyrialaispakolaista, mikä on 50% enemmän kuin viime vuonna (15 000), ja vaatii nyt maailman omatuntona mm. Suomea kasvattamaan merkittävästi omaa kiintiötään (nyk. 500) "taakan jakamiseksi".

PS. Mahtaakohan Bofors olla al-Assadin hallinnon asejärjestelmätoimittaja?

Tämä on kyllä aika käsittämätöntä. Sitten taas kohta ihmetellään kun on mellakat päällä Kansakodissa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle avautuu parasta aikaa, että futsal on erittäin mielenkiintoinen ottelu seurata televisiosta. Telkusta tulee parhaillaan Ilveksen ja Tervareiden ottelu. Pienellä kentällä paljon tilanteita ja vauhtia piisaa. Tätä lisää telkkariin!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minulle avautuu parasta aikaa, että futsal on erittäin mielenkiintoinen ottelu seurata televisiosta. Telkusta tulee parhaillaan Ilveksen ja Tervareiden ottelu. Pienellä kentällä paljon tilanteita ja vauhtia piisaa. Tätä lisää telkkariin!
Harmi vain, että Tero Karhu pilaa ottelulähetyksen jatkuvalla "AEEEIIEIIAAHAHAAHAHAAHHAHAHAHHA!" -kiimahuutomallin "selostuksellaan".
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Minulle avautuu parasta aikaa, että futsal on erittäin mielenkiintoinen ottelu seurata televisiosta. Telkusta tulee parhaillaan Ilveksen ja Tervareiden ottelu. Pienellä kentällä paljon tilanteita ja vauhtia piisaa. Tätä lisää telkkariin!

Sama!

Parasta kotimaista fudista heittämällä, ehdottomasti lisää ruutuun!
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Tämän vuoden F1 Ferrarihan F14T on nörttikielellä tai symbooleilla aito FIAT.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ilmeisesti olympiakisojen vuoksi tällä kaudella ei pelata NHL all-stars ottelua. Viime kaudellakaan ei pelattu lockoutin takia.

No eipä se all-stars matsi minua koskaan ole kiinnostanu. Ihan hyvä vain, ettei tule turhaa pitkää viikonloppua ilman tosipelejä.
 

Ralph

Jäsen
Jokerifanit eivät taida enää olla niitä pahimpia tuomareista itkijöitä.

Kaikki valittaa, mutta Jokeri-faneja ei kuitenkaan voita tässä mittarissa kukaan vieläkään. Tiivis on taistelu, mutta helsinkiläiset johtaa vähintään yhden sektorin verran.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui että Jatkoajan vahvimmat värilasit löytyvät nykyään Bostonin leiristä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tänään kun luin uutisia, niin avautui että Islanti on kohta saavuttanut jo täystyöllisyyden...

antamalla kriisin jälkeen PANKKIENSA KAATUA, rahat laitettiin sosiaalisiin ohjelmiin jne.

Tuli mieleen, että samoinhan kävi Argentiinassa aikoinaan heidän oman talouskriisinsä jälkeen: pankkien kaaduttua liike-elämä tervehtyi ja keskittyi niille aloille, jossa argentiinalaiset olivat kuin kotonaan --> seurauksena menestystä.

On se hienoa, että meillä EU:ssa asioihin on otettu toinen linja, hymiö..
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
...että parta lämmittää oikein mukavasti. Oli kerennyt vähän sänki venymään ja ajoin sen tänään pois ja kylläpä naama paleli, kun astelin ovesta ulos.

Vähän käy jopa naisia sääliksi, kun eivät voi moista kasvattaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui tuon erään jankkaajan viestihistoriaa tutkimalla, että nimimerkkiä on ilmeisesti vaihdettu sopivammaksi kun on saatu korkeakouluopiskelut loppusuoralle.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Avautui tuon erään jankkaajan viestihistoriaa tutkimalla, että nimimerkkiä on ilmeisesti vaihdettu sopivammaksi kun on saatu korkeakouluopiskelut loppusuoralle.

Avautui samalla myös, että NHL-puoli on lukukelvoton nykyään tämän samaisen sällin takia. Itse en keskusteluihin hirveämmin osallistu, olisi tosin kiva lukea jotain muutakin kuin tuota jatkuvaa jankkaamista.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Avovaimo lähtee kohta toiselle paikkakunnalle työharjoitteluun kolmeksi viikoksi. Äsken vasta tajusin että hän on juuri olympialaisten ajan poissa, eipä kirpaise enää niin paljoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo apteekista hain yskänlääkettä, Resilaria. Äsken luin netistä ettei tota oikein suositella mäkikuisman kanssa, jota oon tässä viikon verran vedellyt yrttiteenä. No ihan sama. Jos tulee pökkeröinen olo niin tempasen parit kaljat naamariin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös