Jatketaan vielä sellaisella tilastolla, että vuoden 1990 jälkeen on ollut 12* eri finalistia, kaikki paitsi SaiPa. Niin, ja Lukko. Tosin siitä heti kaksi vuotta taakse päin niin silloin oltiin hopealla, että onhan tässä menestyttykin. Itse olin toki silloin vielä isäni kasseissa, mutta juttuu olen kuullu.Avautui, että liigalla on vuoden 2000 jälkeen ollut 8 eri mestaria ja mitaleilla ovat olleet kaikki paitsi Saipa.
Jatketaan vielä sellaisella tilastolla, että vuoden 1990 jälkeen on ollut 12* eri finalistia, kaikki paitsi SaiPa. Niin, ja Lukko. Tosin siitä heti kaksi vuotta taakse päin niin silloin oltiin hopealla, että onhan tässä menestyttykin. Itse olin toki silloin vielä isäni kasseissa, mutta juttuu olen kuullu.
*en jaksanut tarkistaa onko joku ex-liigajoukkue ollut finaaleissa.
Jatketaan vielä sellaisella tilastolla, että vuoden 1990 jälkeen on ollut 12* eri finalistia, kaikki paitsi SaiPa.
No jopas. Mistähän ihmeestä sellainen mielikuva?Minulle avautui, että lainaamani kirjoittaja ei olekaan parikymmentä vuotta minua vanhempi, vaan voi olla peräti nuorempikin.
Koko Suomi on maaseutua.
Ja varsinkin Rauma. Jouduin käymään siellä tänään...
Onko sun paha olla?
Ei enää. Olo rauhoittui tuossa iltapäivällä. Kiitos kun huolehdit.
Eipä kestä. Muistan että sun juttuja oli aikoinaan kiva lukea ja olin monesti samaa mieltä asioista, mutta nyt turhanpäiväinen kinastelu ja naljailu ovat tulleet repertuaariin. En sitte tiedä, ehkä muistan väärin.
20 vuotta kun on kuullut mantraa "Turku on Suomen persereikä" niin ei oikein osaa enää ottaa näitä paikkakunta- asioita niin vakavasti:)
Avautui, että Leni on 22-vuotias.
Et sä kyllä mikään Sherlok Holmes ole.
Laittoi miettimään mikä teki 20 vuotta sitten Turusta Suomen persereiän.
Pakko olla Ressu Redford.
Jos Robin on Suomen Turun Bieber niin mikäs Ressu sitten on?
Turun Jimmy Somerville?
Jos Robin on Suomen Turun Bieber niin mikäs Ressu sitten on?
Tässä oli kyseessä ainoastaan siitä mikä teki Turusta Suomen persereiän, te otitte mukaan koko maailman persereiät.
Ei näin.
Ei se mitään minä. Ens kerralla sit paremmalla onnella.
...20 vuotta kun on kuullut mantraa "Turku on Suomen persereikä" niin ei oikein osaa enää ottaa näitä paikkakunta- asioita niin vakavasti:)
Kai Turku on aina ollut se persereikä. Pori on se ärsyttävä näppylä jossain persereiän suunnalla, jota tekisi mieli raapia tai repiä pois, mutta se saattaisi tulehtua. Ja kun se on kaiken lisäksi vähän nolo juttu, niin ei sille oikein voi mitään, lääkärillekään kehtaa mennä..Onneksi tuli mestaruus, kun tämäkin titteli on viety Porilta.