Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 622
  • 33 914

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
pettter ja -Niks- ovat palstan kovimmat panomiehet, ainakin olettaisi näin kun lukee noiden juttuja.

Sanotaan nyt näin että paljon on tullut säädettyä ja kun pääsi pidemmästä suhteesta eroon vuosia sitten niin on oppinut nauttimaan elämästä. Jotkut nauttii kalastamalla ja jotkut muijia haalimalla. Tällä hetkellä olen edelleen jumissa jälkimmäisen kanssa enkä näe syytä miksi muuttaa tyyliä. Suht nuori tässä vielä ollaan kuitenkin.

Teoillani en halua kehuskella ja varmasti moni paheksuu yhden illan säätöjä, mutta se vain on helpompaa itselleni. Vielä kun etenee sillä tavalla että muijalle jää hyvä fiilis niin niitä kertoja tulee yhdenkin illan jälkeen ilman sitoutumisia.

Kuka tahansa voi olla panomies.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui että vanha kunnon Europe tekee vieläkin musaa. Aattelin että bändi olis pistänyt hommat pakettiin jo vuosia sitten. No, ainakin kasarifiilistelijät ja Lukko-fanit kiittää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui että vanha kunnon Europe tekee vieläkin musaa. Aattelin että bändi olis pistänyt hommat pakettiin jo vuosia sitten. No, ainakin kasarifiilistelijät ja Lukko-fanit kiittää.

Eipä tuossa uudessa materiaalissa kuitenkaan kasarimeininkiä ole juurikaan. Helkkarin hyvää musaa itseasiassa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo on kyllä Len totta. En olisi ikimaailmassa tunnistanut Europeksi ellei olisi mainittu.
Mutta joo, se tosiaan yllätti että bändi on vielä aktiivinen.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuukkeli kroumi on hyvä selain. Pitkään olen mozillaa käyttänyt ja nyt vahingossa jäin koukkuun Chromeen. Hyvä niin. Tuntuu paljon nopeammalta ja selkeämmältä.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
No ei kyllä ole. Suurkaupungissa on vähintään 5 miljoonaa asukasta. Täten lähin suurkaupunki on Leningrad.

Jaaha sitä on palattu vuoteen 1991? Luoja varjelkoon!!! Onko Suomessa pääministerinä Esko Aho ja työvoimaministerinä (työministerin silloinen nimitys) Ilkka Kanerva? Toivottavasti tämä oli vain pahaa unta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että Victor Fasth hoitelee Ruotsin hopealle tänäkin vuonna.

Kyllä Ruotsi tuolla rosterilla finaaliin menee, mutta Fasthin olemus kertoo jo nyt, että hän sulaa taas. Sitä en tiiä, kuka siellä finaalissa on vastassa.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Ei vaan 1984. Kävin silloin Leningradissa, ja Leningrad se on mulle vieläkin.

Itse kävin Leningradissa heinäkuussa 1991 ja elokuussa se perkele menee sitten vaihtamaan nimensä. Keskustelin yliopistossa opiskellessani (2003-2009) kymmenien opiskelijatoverieni kanssa ja hyvin monet heistä (opiskelin historiaa) olivat käyneet Pietarissa, mutta itseni lisäksi vain yksi toinen opiskelija oli käynyt Leningradissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
hyvin monet heistä (opiskelin historiaa) olivat käyneet Pietarissa, mutta itseni lisäksi vain yksi toinen opiskelija oli käynyt Leningradissa.
Minä en ole koskaan käynyt Venäjällä, eli en myöskään Pietarissa mutta Neuvostoliitossa ja Leningradissapa olen. Tuossa se Venäjänmaa olisi alla 100 kilometrin päässä, vaan ei sinne ole mitään asiaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä en ole koskaan käynyt Venäjällä, eli en myöskään Pietarissa mutta Neuvostoliitossa ja Leningradissapa olen. Tuossa se Venäjänmaa olisi alla 100 kilometrin päässä, vaan ei sinne ole mitään asiaa.

Tuossa se Venäjä on 30 kilometrin päässä ja olen käynyt Neuvostoliitossa kertaalleen ja sitten Venäjällä lukuisia kertoja niin Pietarissa kuin myös Viipurissa, Viipusissa tosin ei silloin ollut juuri nähtävää mutta Pietari on todella hieno kaupunki käydä.

vlad.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
kuin myös Viipurissa
Siellä muuten käytiin matkalla, pyöreässä tornissa syömässä. Olin 11-vuotias, ja olihan se koko CCCP aikamoinen kulttuurishokki. Leningradissa oli kyllä hienoa. Eremitaasit ja Talvipalatsit kierreltiin, kun mutsi on kiinnostunut Venäjän historiasta ja taiteista, ja etukäteen luulin että pitkästyisin kuoliaaksi mutta olikin todella kiehtovaa. Kaviaaria söin varmaan pari kiloa päivässä, ja yhdellä Adidas-takilla ostettiin koko matkan safkat, faijan viinat ja tuliaiset.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Siellä muuten käytiin matkalla, pyöreässä tornissa syömässä. Olin 11-vuotias, ja olihan se koko CCCP aikamoinen kulttuurishokki. Leningradissa oli kyllä hienoa. Eremitaasit ja Talvipalatsit kierreltiin, kun mutsi on kiinnostunut Venäjän historiasta ja taiteista, ja etukäteen luulin että pitkästyisin kuoliaaksi mutta olikin todella kiehtovaa. Kaviaaria söin varmaan pari kiloa päivässä, ja yhdellä Adidas-takilla ostettiin koko matkan safkat, faijan viinat ja tuliaiset.

Pietäri on todella hieno kaupunki. Ensimmäisen kerran kävin siellä kun se oli vielä Leningrad ja samalla reissulla tuli käytyä Pietarhovissa, kannattaa käydä. Todella hieno palatsialue suihkulähteineen, kanaaleineen ja kaikkineen. Samoin Pietaripaavalin linnoitus on varsin mielenkiintoinen paikka vierailla tsaarien hautoineen ja kaikkineen.

Eremitaasi on myös nähty ja jokunen muukin paikka. Olisi tehnyt mieli vierailla myös tykistömuseossa, mutta aika ei vaan riittänyt.

vlad.
 

Wolves

Jäsen
Ihme, että olen aikoinaan missannut tämän uutisen, mutta avautui, että näyttelijä Dudley Moore on ollut kuollut ja kuopattu jo kymmenen vuotta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ylipainoisena ja onnettoman säälittävänä, hivenen Paperiliiton entistä puheenjohtajaa Jouko Ahosta muistuttavana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Avautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
Sama avautui tämän myötä kun googletin ja nyt tiedän kuka se jäpikkä on joka "haastattelee" Sihvosta siinä pöydän vieressä UL:n tv-mainoksessa. wow
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ylipainoisena ja onnettoman säälittävänä, hivenen Paperiliiton entistä puheenjohtajaa Jouko Ahosta muistuttavana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
Onhan Esko jo kansaneläkeiässä ja näyttääkin siltä. Taikuri- ja torneistahyppijäpoikansa Iirokin taitaa olla jo lähempänä neljääkymppiä kuin kolmea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös