Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 743 064
  • 34 000

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui äsken kaupassa käydessäni, että lähi-Sokoksessa oleva kassaneiti, jota olen silloin tällöin katsonut sillä silmällä, on nimeltään Veera. Harmi, kun tuo Veera ei edes kesällä käytä kovin avonaisia paitoja. Ehkä tämä kesä tuo tilanteeseen muutoksen.

Toivottavasti sinulle avautuu jatkossa se, että Veeran pusero ei välttämättä katselemalla sen enempää avaudu, vaan siihen vaaditaan järeämpiä konsteja. Näistä esimerkkinä mainittakoon puhuminen ja sen jälkeen koskettelu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui äsken kaupassa käydessäni, että lähi-Sokoksessa oleva kassaneiti, jota olen silloin tällöin katsonut sillä silmällä, on nimeltään Veera. Harmi, kun tuo Veera ei edes kesällä käytä kovin avonaisia paitoja. Ehkä tämä kesä tuo tilanteeseen muutoksen.
Seuraavan kerran, kun Veera kysyy kassalla että saiskos olla muuta, niin sano että neidin puhelinnumero olisi kiva saada.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jari Kurrilla on muuten yllättävän usein liian lyhyet farkut. Missi vaimona, luulisi että joku tuohon kiinnittäisi huomiota.
 

Ralph

Jäsen
Se Pelicans-puolustaja onkin Joonas Jalvanti, ei Jalvahti joksi häntä olen luullut aina. Kun kännykällä vähän Googlettelin hänen saldojaan menneiltä kausilta, hakusana Joonas Jalvahti antoi vain yhden tuloksen ja senkin minun viestiini Jatkoajassa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Avautui sellainen asia, että nykyisessä autossa on ns. start/stop tsydeemi. Meinasin saada paskahalvauksen kun liikennevaloissa moottori otti ja sammui.Tuli sellainen "autokoulun apuluokka" fiilis, kunnes muistin, että autoliikkeen dirikka kertoili, että tuo aktivoituu, kun lämpötila on +3 tai lämpimämpi. Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen kerta.

Se oli siis kevät avattu eilispäivänä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvittelenkohan mä vaan, mutta jotenkin tuntuu, että tämä Jatkoajan keskustelupalsta ei ole enää ihan niin nörttimäinen kuin mitä oli joskus ennen. Tai no eilen nyt oli hieman keskimääräistä nörttimäisempi päivä täällä, mutta siis kuitenkin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Suomen mediassa on menossa joku "tehdään ihmisistä idiootteja" -kampanja. Kotona haluttiin välttämättä katsoa "läpällä" jotain käsittämättömän paskaa imbesilliohjelmaa Sunny Beachin suomalaisturisteista ja matkaoppaista; televisio on "läpällä" kohta ikkunasta läpi.
Kun samalla yritin (paino sanalla yritin) selailla Iltapaskasanomat läpi, josta löytyi yksi jotenkin kiinnostava/tolkullinen eli amerikkalaisten Afganistanissa sekoamisesta kertova juttu, ihmisen ikävä haulikon luo oli taattu. Nyt vittu oikeesti!
Ja tiedän, paskaan ei ole pakko koskea, mutta sen jo pelkkä olemassaolo rasittaa just nyt.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kuvittelenkohan mä vaan, mutta jotenkin tuntuu, että tämä Jatkoajan keskustelupalsta ei ole enää ihan niin nörttimäinen kuin mitä oli joskus ennen. Tai no eilen nyt oli hieman keskimääräistä nörttimäisempi päivä täällä, mutta siis kuitenkin.

Ei me mitää nörttejä, vaan panomiehii tiiäks vähänniiku sä. 2001, Osama ja Jatkoajan perustaminen ovat mennyttä päivää.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Matopeli

Minulle avautui, että Youtuben latausympyrällä (sillä joka pyörii kun hidas liittymä lataa videota) voi pelata matopeliä käyttäen nuolinäppäimiä.

Onko tälläinen ominaisuus ollut siinä aina?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jossain pelataan todella erikoista jalkapallo-ottelua. Siihen osallistuu samanaikaisesti paljon eri joukkueita niin Valioliigasta kuin La Ligastakin, se kestää vuorokaudesta toiseen, ja sitä seurataan Jatkoajan keskustelupalstan live-seurantaketjussa tiiviistii. Ilmeisesti pelin taso on heikko, koska kommentoijat tuntuvat olevan todella kiukkuisia.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Oon asunu täällä n. 8 kuukautta ja tänään tajusin, että jääkaapissa on pakastinlokero. Aina välillä sitä löytää jotain jännitävää
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei, kyllä sä jo 18.05.2009 rekkasit joten 8 kuukautta on hieman alakanttiin... Pakastinlokeroa en ole itse vielä löytänyt.

Pakastinlokeroa ei löydy, vihanneskaappi kylläkin. Jääkaappipakastinta on kaipailtu useampaan otteeseen eri joukkueiden osioissa myös.

Lisäksi avautui että erään trollin yritykset alkaa käydä jo aika väsyneiksi, ja silti niihin joku jaksaa vastailla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Hayley Atwell on muodollisesti pätevä, mutta umpisurkea näyttelijä. Ja että natsilaiset puhuivat aikoinaan ameriikan aksentilla englantia, jopa toisilleen. Ja että "Heil" lausutaan juuri niin kuin se kirjoitetaan.

Kaikista näistä oivalluksista on syyttäminen Captain America -leffaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että facebookissa saa rasittavat linkki- ja muut puppugeneraattorit kuriin, kun ruksaa statuspäivityksiin "only important", kun ei halua kuitenkaan poistaa kaveruutta tai ignoorata kokonaan. Onhan se hienoa olla valveutunut ihminen ja jakaa tietoa netistä kavereilleen, mutta kansi se on miunkin vakassain!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Se kuuluisa kahvit näppikselle-suoritus on sittenkin mahdollinen. Siinä määrin tuli nimittäin lattiaa putsattua kahvista, kun tasaisen hauskassa Pulkkisessa olikin yht'äkkiä oikeasti naurattava kohta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Avautui juuri noinkin yksinkertainen asia kuin jääkiekon katsominen töllöstä. En ole aiemmin asiaan paneutunut, kun on ollut muita kiireitä.

Ymmärtääkseni siis:
- olen katsonut 97% runkosarjan HIFK-peleistä Urho Totalilta (siis pl. Nelosen kuukauden pelit joita on kai HIFK:llä pari-kolme ollut), ja katson puolivälieräpelit vielä
- jos haluan nähdä SM-liigan välierät ja finaalit, on hommattava Nelosen kortti
- jos haluan kaikki lätkän MM-kisapelit 2012 on vielä hommattava Canal+ -kortti.

Olenko ymmärtänyt oikein, väärin vai oikein väärin?

Mikä vitun pelle meillä on urheiluministerinä, jos näin on? Missä on kohtuus perseestä repimiselle?

MM-kisalippujen hinnoista paikan päällä en jaksa vaivautua edes avautumaan. Teen Johannekset ja firma säästää pari tonnia. Katsokoon kummolat kavereineen ihan keskenään pelejä Hjalliksen raflasta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Mikä vitun pelle meillä on urheiluministerinä, jos näin on?

Kommunisti-mieshuora, mutta mitäpä näistä. Ehkä SM-liigan seuraava TV-sopimus on parempi ja pelit tulevat vain yhdeltä kanavalla. Tai sitten ei...

Minulle avautui että taisin nähdä unta kun unohdin miten erotuomaripilliin vihelletään enkä saanut siitä mitään ääntä aikaiseksi. Hyvinhän tuo vinkuu. PRIIIIIT!
 

Nypsi

Jäsen
Avautui, että olen kirjoittanut tänne jo vuonna 2003 ja ylistänyt Perriniä paremmaksi pelaajaksi kuin Kronia. En edes muista koko Kronia, saati sitä, että olisin kirjoittanut tänne vuonna 2003 yhtikäs mitään.
 

Ralph

Jäsen
Se Pelicans-puolustaja onkin Joonas Jalvanti, ei Jalvahti joksi häntä olen luullut aina. Kun kännykällä vähän Googlettelin hänen saldojaan menneiltä kausilta, hakusana Joonas Jalvahti antoi vain yhden tuloksen ja senkin minun viestiini Jatkoajassa.

Oops, I did it again. Juha Kiiholma vai Kiilholma, ihan sama.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juha Kiiholma vai Kiilholma, ihan sama.
Muutaman sekunnin jo kerkesin mielessäni naureskella, että sä luulit sen olevan joku Kiilholma, kunnes sitten päätinkin googlata.

Joo kaikkea sitä oppii. Scifi ja Science fiction ovatkin sama asia. Sekuntti kirjoitetaan yhdellä t:llä ja graniittiomena onkin joku ihmeen granaattiomena. Ja Popeda ei olekaan huumoribändi. Mitähän seuraavaksi?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui jo jokunen päivä sitten, että aiemmin mainitsemani Veera onkin varattu nainen. Tämän asian havaitsin laskettuani katseeni hänen kauniista silmistään, täyteläisistä huulistaan ja varsin hyvästä rungostaan (jopa S-marketin kokohaalarin alta pystyi tämän asian havaitsemaan) hänen käsiinsä, joissa kimalteli muutama sormus. Siis myös nimettömässä.

Noh, elämä jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös