Avautui äsken, että maailmaa tulee peilattua luultuakin enemmän itsensä kautta. Oletko itse lefti?
Ei ole erityisen hyvää tämä koulumme arpajaisista voittamani viini. Opettajainhuoneessa pidimme arpajaiset. Mutta viini on siis jotain australialaista halpaa, kierrekorkki ja kaikki. Taidan kastikkeen tehdä.
Ok. Itse en tajua viineistä juuri muuta kuin maun, mutta tämä ei ole juuri mieleeni. Tosin vertaan kaiketi liikaa portviineihin, joista pidän. Tai no, en niistäkään mitään tajua, mutta yleensä pitämäni punakat alkoholijuomat ovat olleet portviinejä. Alkoholia juon tajuttoman vähän, joten en juuri koko aiheestakaan mitään ymmärrä.Aussit käyttävä aika paljon kierrekorkkeja joten ei se välttämättä halpaa ole... Muistelen nähneeni 30€ aussiviiniin jossa oli kierrekorkki joten se ei ole halpuuden merkki...
Minä juon ihan saatanasti, mutta en siltikään siitä ymmärrä. Oluen erotan toki viskistä ja kossun viinistä, mutta siinäpä se suunnilleen on. Joku vitosen viini maistuu ihan samalta kuin viidenkympin, eli juon vitosen viiniä jos juon viiniä.Alkoholia juon tajuttoman vähän, joten en juuri koko aiheestakaan mitään ymmärrä.
Ei ole erityisen hyvää tämä koulumme arpajaisista voittamani viini. Opettajainhuoneessa pidimme arpajaiset. Mutta viini on siis jotain australialaista halpaa, kierrekorkki ja kaikki. Taidan kastikkeen tehdä.
Itse olen arvannut joidenkin tutemattomien pelaajien kätisyydet oikein pelkän nimen perusteella. Ryan Lasch, Alex Leavitt, Ryan Keller, David Jones... Tuntuvat suuhun niin rightin kätisiltä. Sitten on sellaisia pehmeitä nimiä, kuten Arttu Luttinen, Marek Zagrapan, Matt Duchene, Stephen Dixon. Jukka Jalonen kuullostaa leftiltä ja siksi ehkä yllättää rightin mailallaan.
Kaikki kun arvaa leftiksi niin ainakin puolet on oikein.Joo, minäkin olen arvannut oikein aika monen pelaajan kätisyyden, varovasti arvioiden sanoisin että n. puolet arvauksista ovat menneet oikein.
Minäpä taidan olla lihaa ja verta olevista eliöistä tämän palstan kovin kalsarikännittelijä. Edellä on nimittäin vain joku Mielikuvitushahmo.Avautui, että jatkoajan mittapuulla olen melkoisen kova kalsarikännääjä. Eniten viestejä ko. ketjuun kirjoittaneiden joukossa olen sijalla 20. Tällä hetkellä olen naputellut 497 viestiä tuohon ketjuun. Taitaa olla yleisin ketju vapaan puolella tuo. Siis minun osalta.
Minäpä taidan olla lihaa ja verta olevista eliöistä tämän palstan kovin kalsarikännittelijä. Edellä on nimittäin vain joku Mielikuvitushahmo.
Iltapäivällä löin pääni maustekaapin ovenkulmaan, ja kyllä se kipeää teki ja kuhmu nousi. Tällä perusteella väitän olevani olemassa.Sanovat jotkut kirjanoppineet, että se on se S**tanakin vaan mielikuvituksen tuotetta. Tiliä näistä nyt sitten...
Iltapäivällä löin pääni maustekaapin ovenkulmaan, ja kyllä se kipeää teki ja kuhmu nousi. Tällä perusteella väitän olevani olemassa.
Kai tähän tarvittaisiin se sähkömunkki uskomaan.Terve Marvin, vainoharhainen androidi. Sinun tapauksessasi olet olemassa, siis sinuun sattuu, eikö?
Kai tähän tarvittaisiin se sähkömunkki uskomaan.
Kierrekorkki ei tänä päivänä todista enää viinin "laatua". Tekniikka on kehittynyt ja kierrokorkki on yleistymässä.
Totta kyllä osittain. Kierrekorkki estää viinin kehittymisen pullossa, sen takia se ei todellisissa arvoviineissä tule yleistymään. Tosin aussit on siihenkin kehitelleet jotain kierrekorkkia, josta ilmaa pääsisi sopivissa määrin jonkinlaisen venttiilin kautta läpi. Mutta uskoisin, että luonnonkorkki tulee ainakin Euroopan pullokypsymistä vaativilla viineillä pysymään ykkösvaihtoehtona vielä pitkään.
Avautui äsken kaupassa käydessäni, että lähi-Sokoksessa oleva kassaneiti, jota olen silloin tällöin katsonut sillä silmällä, on nimeltään Veera. Harmi, kun tuo Veera ei edes kesällä käytä kovin avonaisia paitoja. Ehkä tämä kesä tuo tilanteeseen muutoksen.
Seuraavan kerran, kun Veera kysyy kassalla että saiskos olla muuta, niin sano että neidin puhelinnumero olisi kiva saada.Avautui äsken kaupassa käydessäni, että lähi-Sokoksessa oleva kassaneiti, jota olen silloin tällöin katsonut sillä silmällä, on nimeltään Veera. Harmi, kun tuo Veera ei edes kesällä käytä kovin avonaisia paitoja. Ehkä tämä kesä tuo tilanteeseen muutoksen.
Seuraavan kerran, kun Veera kysyy kassalla että saiskos olla muuta, niin sano että neidin puhelinnumero olisi kiva saada.