Mielummin sitä ulostetta kuin viimeisenä näkynä nopeasti lähestyvä Ika Lehkonen.Käyhän se noinkin...eräs vaihtoehto on ampua kuula päähän. Eikä tarvitse haistella/maistaa edes omaa ulostetta.
Mielummin sitä ulostetta kuin viimeisenä näkynä nopeasti lähestyvä Ika Lehkonen.Käyhän se noinkin...eräs vaihtoehto on ampua kuula päähän. Eikä tarvitse haistella/maistaa edes omaa ulostetta.
jees... vois melekeen mennä tekemään itsemurhan. Suositelkaa menetelmää, minulla ei kuitenkaan ole enää syytä elää.
Entä jos niinku paskantais omaan suuhun ja sit pitäis sitä pyllyä niinku siinä suun edessä silleen et tavallaan tukehtuis siihen kakkaan? Tämmönen tuli näin ekana mieleen. Vai oisko toi jotenkin liian "erikoinen" tapa?
Käyhän se noinkin...eräs vaihtoehto on ampua kuula päähän. Eikä tarvitse haistella/maistaa edes omaa ulostetta. Tiedä sitten mikä pointti tässä on yleensäkään alustamaan omaa viimeistä reissua.
Ketä tahtoo jakkaa kärpäs sienen mun kans. Tiiän että ainaki Len ja Evil tahtoo jakkaa. Mutta ketä muita?
No johan nyt on. Semmoinen avautui, että tänään voisin jakaa Uleåborgirin kanssa kärpässienen.
Enää pitäis tietää, notta onko se punainen vai valkoinen kärpäs siäni? Meinaan, sillä on tavallaan hiukan painoarvoa, lähdenkö messiin.Ketä tahtoo jakkaa kärpäs sienen mun kans. Tiiän että ainaki Len ja Evil tahtoo jakkaa. Mutta ketä muita?
Enää pitäis tietää, notta onko se punainen vai valkoinen kärpäs siäni? Meinaan, sillä on tavallaan hiukan painoarvoa,
lähdenkö messiin.
Ota sinä jalaka, minä syön lakin. Mutta muista sienessä. Nauti vain sieniä, jotka tunnet.
Kärpässienien lisäksi harakiriä ja paskaan tukehtumista. Ei mikään ihme että hämäännyit hetkeksi.Avautui, että tämä ei tainnutkaan olla se "HIFK:n peliesitykset"-ketju joka tuossa toisessa välilehdessä oli auki. Vähän jo ihmettelinkin mielenkiintoiseksi äitynyttä keskustelun laatua. Kärpässieniä kaikille!
Jatkoaikaan voi aina luottaa. Ei niin vanhaa ja haudattua sketsiä, etteikö joku silti muistaisi sitä :) Voisko sen tykkää-napin integroida tähän foorumisoftaan?Haha! Kiitos tästä, olin jo melkein unohtanut! "It's raining outside and he doesn't even know it" :)
Japaniksi Applen lanseerama Siri kuulemma tarkoittaa persettä. Ilmeisesti japaninkielinen termi lausutaan samalla tavalla koska japanilaisethan kirjoittaa tikuilla joten tekstinä se näyttää hyvin erilaiselta.
Ei ihan persettä, vaan pakaroita. Mutta siis ihan perseestä oleva nimi kuitenkin.
Aina voisi olla asiat huonommin, voisit olla Henna Aho.Avautui, että mun etunimi on perseestä. Kiva juttu, vaikka olisin mä ilmankin tota tietoa elänyt.
Aina voisi olla asiat huonommin, voisit olla Henna Aho.
Vielä vitun paljon huonommin voisi olla, jos olisi sukua Lauri Tähkälle.
Lauri Tähkä-James Marsden-Ville Nieminen kuvasarja kyseessä.
Nyt kun on tuo Eurosportti näkynyt vähän aikaa, niin pakko todeta samaa Bundesliigasta. Englantilaisen jalkapallon ystävät kehuu Valioliigaa aina sillä, että siellä on helvetin kova vauhti ja fyysisyyttä ja joka pallosta taistellaan. Sama homma kuitenkin Saksassa. Joku Bremen-Stuttgart ei taatusti ole sen huonompi matsi kuin Fulham-Sunderland (esimerkkijoukkueet vedetty ns. hatusta).Ranskan liigan potkupallo on yllättävän viihdyttävää peliä seurata, vähän väliä ukkoa kumossa ja torikokousta käynnissä.
Avautui, että seurapiirikaunotar J.Tuksu on pysynyt lööppien ulkopuolella jonkin aikaa. Hurraa!