Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 432
  • 33 934

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
jees... vois melekeen mennä tekemään itsemurhan. Suositelkaa menetelmää, minulla ei kuitenkaan ole enää syytä elää.
Mie aion tehdä itsemurhan hitaasti marinoitumalla. Votkaa, valkosipulia, mausteita... Tuossa 2080-luvulla pitäisi tulla valmista. Suosittelen samaa, jos ei ole hirmu kiire. Nopeampi ratkaisu on hankkia BB 24/7 ja tuijottaa sitä, kunnes Paavo Väyrysen legendaariseen kysymykseen löytyy vastaus eli kuolet vitutukseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mie aion tehdä itsemurhan hitaasti marinoitumalla. Votkaa, valkosipulia, mausteita... Tuossa 2080-luvulla pitäisi tulla valmista. Suosittelen samaa, jos ei ole hirmu kiire. Nopeampi ratkaisu on hankkia BB 24/7 ja tuijottaa sitä, kunnes Paavo Väyrysen legendaariseen kysymykseen löytyy vastaus eli kuolet vitutukseen.

Kuolin jo vitutukseen kerran. Kun Suomi hävisi Ruotsille Torinon finaalissa. Jatkoajalla ollaan. Kun Koivun maila katkesi. Ja Lidström pääsi ampumaan pystykiekosta. Mulla sitä mahtaa olla kaksi elämätä. Äänestän kyllä Väykkää. Punaisen viivan verelläni vedän. Kiantua luen. Jooseppiin samaistun. Karhu kasvojani kynsillään kuritti. Muotoja tyhmänä veteli. Minä siinä, että ei kai siinä.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
jees... vois melekeen mennä tekemään itsemurhan. Suositelkaa menetelmää, minulla ei kuitenkaan ole enää syytä elää.

Entä jos niinku paskantais omaan suuhun ja sit pitäis sitä pyllyä niinku siinä suun edessä silleen et tavallaan tukehtuis siihen kakkaan? Tämmönen tuli näin ekana mieleen. Vai oisko toi jotenkin liian "erikoinen" tapa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Entä jos niinku paskantais omaan suuhun ja sit pitäis sitä pyllyä niinku siinä suun edessä silleen et tavallaan tukehtuis siihen kakkaan? Tämmönen tuli näin ekana mieleen. Vai oisko toi jotenkin liian "erikoinen" tapa?

Käyhän se noinkin...eräs vaihtoehto on ampua kuula päähän. Eikä tarvitse haistella/maistaa edes omaa ulostetta. Tiedä sitten mikä pointti tässä on yleensäkään alustamaan omaa viimeistä reissua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
jees... vois melekeen mennä tekemään itsemurhan. Suositelkaa menetelmää, minulla ei kuitenkaan ole enää syytä elää.

Kyllä tuo perinteinen japanialainen seppuku on se miehekkäin ratkaisu. Eli ei muuta kuin miekka masuun ja menoksi!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Entä jos niinku paskantais omaan suuhun ja sit pitäis sitä pyllyä niinku siinä suun edessä silleen et tavallaan tukehtuis siihen kakkaan? Tämmönen tuli näin ekana mieleen. Vai oisko toi jotenkin liian "erikoinen" tapa?

Käyhän se noinkin...eräs vaihtoehto on ampua kuula päähän. Eikä tarvitse haistella/maistaa edes omaa ulostetta. Tiedä sitten mikä pointti tässä on yleensäkään alustamaan omaa viimeistä reissua.

No oon kyllä aina ollu niinku silleen että mulle ei mittään perinteisiä tyylejä. Ja jos joku ketä on nimimerkiltään ufo tai Len niin en kyllä ota niiltä ohjeita vastaan. Kuula päähän, lol. Kakkalla tukehdutus, lol. Ei millään jaxais noita läppiä oikeesti ootteko trollei? Vittu eeppistä ostettiin Sallan k marketist es ja pärisi. Vittu Viljami-Urhokekkonen-Eteläsuomensanomat-Jokeritonjeesjakaikkimuutonhomoi-Tuutikki menetti mopo kortin.

Ketä tahtoo jakkaa kärpäs sienen mun kans. Tiiän että ainaki Len ja Evil tahtoo jakkaa. Mutta ketä muita?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisin tuota siivun minäkin...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No johan nyt on. Semmoinen avautui, että tänään voisin jakaa Uleåborgirin kanssa kärpässienen.

Ota sinä jalaka, minä syön lakin. Mutta muista sienessä. Nauti vain sieniä, jotka tunnet.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketä tahtoo jakkaa kärpäs sienen mun kans. Tiiän että ainaki Len ja Evil tahtoo jakkaa. Mutta ketä muita?
Enää pitäis tietää, notta onko se punainen vai valkoinen kärpäs siäni? Meinaan, sillä on tavallaan hiukan painoarvoa, lähdenkö messiin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Enää pitäis tietää, notta onko se punainen vai valkoinen kärpäs siäni? Meinaan, sillä on tavallaan hiukan painoarvoa,
lähdenkö messiin.

Ihan punane kärpäs sieni. Valakone kuulemma on kuolemax, lol. Ainaki Rytkösen Tapsa kannettiin nelejäkymmentäyxvuotiaana hautaan lol. Oli syöny valakosta kärpäs sientä. Ei tulis mieleenkään syyä mittään valakosta sientä. Ripe se aina sannoo, että ketä syö valakosta kärpäs sientä on tarpeex tyhymä kuolemaan. Että punasta kärpäs sientä. Vittu että pärisee, ei saa sitte kertua muille, lol.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Löytyyhän täältä sentään vielä fiksua ja viihdyttävää keskustelua, ainakin joskus. Eikä siihen tarvittu kuin yksi sieni.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että tämä ei tainnutkaan olla se "HIFK:n peliesitykset"-ketju joka tuossa toisessa välilehdessä oli auki. Vähän jo ihmettelinkin mielenkiintoiseksi äitynyttä keskustelun laatua. Kärpässieniä kaikille!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että tämä ei tainnutkaan olla se "HIFK:n peliesitykset"-ketju joka tuossa toisessa välilehdessä oli auki. Vähän jo ihmettelinkin mielenkiintoiseksi äitynyttä keskustelun laatua. Kärpässieniä kaikille!
Kärpässienien lisäksi harakiriä ja paskaan tukehtumista. Ei mikään ihme että hämäännyit hetkeksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Haha! Kiitos tästä, olin jo melkein unohtanut! "It's raining outside and he doesn't even know it" :)
Jatkoaikaan voi aina luottaa. Ei niin vanhaa ja haudattua sketsiä, etteikö joku silti muistaisi sitä :) Voisko sen tykkää-napin integroida tähän foorumisoftaan?
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Japaniksi Applen lanseerama Siri kuulemma tarkoittaa persettä. Ilmeisesti japaninkielinen termi lausutaan samalla tavalla koska japanilaisethan kirjoittaa tikuilla joten tekstinä se näyttää hyvin erilaiselta.

Ei ihan persettä, vaan pakaroita. Mutta siis ihan perseestä oleva nimi kuitenkin.

Avautui, että mun etunimi on perseestä. Kiva juttu, vaikka olisin mä ilmankin tota tietoa elänyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vielä vitun paljon huonommin voisi olla, jos olisi sukua Lauri Tähkälle.
 

Fat Mark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Boston Bruins, Nott'm Forest
Ranskan liigan potkupallo on yllättävän viihdyttävää peliä seurata, vähän väliä ukkoa kumossa ja torikokousta käynnissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös