Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 755 227
  • 34 036
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä taas usein luen, ainakin silloin jos aihepiiri kiinnostaa yhtään. Tässä pikkunokkeluuden, kiihkoilun, vittuilun ja silkan typeryydenkin täyttämässä foorumissa asiallinen ja perusteleva kirjoittaminen viehättää melko lailla.

Itseironia viehättää aina melko lailla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itseironia viehättää aina melko lailla.

Itseironiassa on se hyvä puoli, ettei sitä harrastavaa voida haukkua. Sen harrastaja, kun nostaa itse huumorin avulla heikot puolensa esille.

Nimimerkillä: Itseironiaa monasti harrastava.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itseironiassa on se hyvä puoli, ettei sitä harrastavaa voida haukkua. Sen harrastaja, kun nostaa itse huumorin avulla heikot puolensa esille.

Nimimerkillä: Itseironiaa monasti harrastava.

Itsekin sitä monesti harrastan, mutta olen huomannut, että monet alkaa harrastaa sitä puolestani eli se muuttuu vittuiluksi. No ei se mitään, osaan nauraa itselleni myös silloin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sen harrastaja, kun nostaa itse huumorin avulla heikot puolensa esille.

Nimimerkillä: Itseironiaa monasti harrastava.
Näköjään.

Minulle avautui, että Jatkoaika on vittumainen paikka.

Edit: Nyt avautui, että Iltalehden iltatyttö lähiajoilta oli minuun kuumana yläasteaikana. Horo.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sähköyhtiön laskun mukaan olen kolminkertaistanut asuntoni sähkönkulutuksen verrattuna edelliseen asukkaaseen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tämä vaikuttaa liian usein joltain menopaussi-ikäisten tosikkojen kusipäämestalta.

Kannattaako tänne sitten sen kummmempia kirjoitella? Menee sellaiselle fooruille, joka palvelee omia tekstejään, eikö? Tai jos sitten haluaa itsekin vaikuttaa menopaussi-ikäiseltä tosikkokusipäältä. Tiedä tuosta siten...

Avautui, että olen semihuono puutarhuri.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui, että olen semihuono puutarhuri.

Lehtee puskee mutta ei kukkaa?

Avautui että alan olla kusessa tämän excel-fiksaationi kanssa ja myös se, että olen liian usein ajamassa välejä Tre-Forssa-Tre sekä Tre-Hyrylä-Tre
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sinulle on turha sanoa mitään, vittuilusi ovat huonossa merkityksessä kuin kitisevän ja nalkuttavan jeesustelijaämmän lätinää, sellaisella ei ole mitään painoarvoa, vaikka kitisijä itse niin aina luuleekin, että nyt hän oli henksleissään, räps, räps.
Sanot kuitenkin ja otat pulttia, vaikka painoarvoa ei ole. Olet sinä eri hassu mies, sano.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että aika monella ei ole paljoakaan tekemistä, kun jaksavat minun typeryyksistäni peistä taittaa. Jos se nyt kiinnostaa vielä, niin sanon että puoliksi ironiaa ja puoliksi silkkaa hölmöyttä.

Itseironia viehättää aina melko lailla.
Sie tajusit selvästi jotain.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketjun taso nousussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onelinerit yleensä tuppaavat laskemaan ketjun kuin ketjun tasoa, elleivät ole erityisen onnistuneita.
Olen yrittänyt kehittää siitä taiteenlajia. Joskus onnistun kohtuullisen hyvin, mutta pakko on myöntää että usein mennään metsään jotta ryske käy.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Avautui, että hyvin lyö liksoille paitsi eduskunnassa niin etenkin puhemiehen pömpelissä istuen. Vastikään nimetty uusi puhemies Don Heinäluoma tienaa nimittäin rapiat 11.000 euroa kuukaudessa. Kulukorvauksia unohtamatta.
 

J.Petke

Jäsen
Avautui, että hyvin lyö liksoille paitsi eduskunnassa niin etenkin puhemiehen pömpelissä istuen. Vastikään nimetty uusi puhemies Don Heinäluoma tienaa nimittäin rapiat 11.000 euroa kuukaudessa. Kulukorvauksia unohtamatta.

Kulukorvaukset vaikka pääsevät matkustamaan julkisilla ilmaiseksi jasaavat matkustaa taksilla niin paljon kuin haluavat. Näiden päälle siis vielä kulukorvauksia kaverille joka tienaa 11.000€ kuussa. Onko tässä nyt jotain pielessä?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
No onhan 11 000e/kk+edut päälle yhteensä iso summa rahaa, mutta kannattaa huomioida että Heinäluomakin joutuu luopumaan poliitikkouransa vuoksi joistain yksityiselämän eduista jne., joten kyllä tuo palkka on minusta ihan paikallaan, aika hurjiahan työpäiviä ne kansanedustajat parhaimmillaan painaa. Ehkä jotkut edut voisi lopettaa ihan vaan solidaarisuudesta talouskurimuksessa painivaa kansaa kohtaan.

Selvennettäköön että rivikansanedustajan palkka on muistaakseni vähän yli 6k ei tuo 11k, ylemmässä asemassa olevat saavat luonnollisesti enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Aika hurjiahan työpäiviä ne kansanedustajat parhaimmillaan painaa.

Kansanedustajilta 3k pois kuukausipalkasta, ei tunnu missään, ja se raha vaikka sairaanhoitajille tai nuorten tukemiseen tai johonkin järkevään. Kansanedustajien työ ei ole hurjaa nähnytkään, ellei sitten hurjana pidetä sitä, että puku päällä huudellaan toistensa päälle ja nukutaan torkkupeittoihin käpertyneenä. Enkä kyllä sitä tuntimäärääkään suostu hurjaksi lukemaan, jos 11k tienaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös