Kannattaa ehkä perehtyä ironian käsitteeseen hieman tarkemmin, opettaja.Eipäs, vaan se on aina hauskaa! Ainakin jollekin.
Tämä vaikuttaa liian usein joltain menopaussi-ikäisten tosikkojen kusipäämestalta.
Avautui, että olen semihuono puutarhuri.
Sanot kuitenkin ja otat pulttia, vaikka painoarvoa ei ole. Olet sinä eri hassu mies, sano.Sinulle on turha sanoa mitään, vittuilusi ovat huonossa merkityksessä kuin kitisevän ja nalkuttavan jeesustelijaämmän lätinää, sellaisella ei ole mitään painoarvoa, vaikka kitisijä itse niin aina luuleekin, että nyt hän oli henksleissään, räps, räps.
Korkeintaan ironisella tavalla.Olet sinä eri hassu mies, sano.
Sie tajusit selvästi jotain.Itseironia viehättää aina melko lailla.
Sie nostit sitä hetkellisesti. Nyt se laskee taas.Ketjun taso nousussa.
Olen yrittänyt kehittää siitä taiteenlajia. Joskus onnistun kohtuullisen hyvin, mutta pakko on myöntää että usein mennään metsään jotta ryske käy.Onelinerit yleensä tuppaavat laskemaan ketjun kuin ketjun tasoa, elleivät ole erityisen onnistuneita.
Silloin voi aina väittää sen olleen ironiaa tai sarkasmia....usein mennään metsään jotta ryske käy.
Olen yrittänyt kehittää siitä taiteenlajia. Joskus onnistun kohtuullisen hyvin, mutta pakko on myöntää että usein mennään metsään jotta ryske käy.
Touché.Silloin voi aina väittää sen olleen ironiaa tai sarkasmia.
Väitinkös?En minä sinusta puhunutkaan.
...Väitinkös?
Salaliittoja joka makuun. Eihän noista viitsi peistä taittaa, ilmiselvistä asioista.Jos väitellä haluat, niin mene tuonne WTC- tai hallitusketjuihin. Siellä riittää sarkaa kynnettäväksi.
Avautui, että hyvin lyö liksoille paitsi eduskunnassa niin etenkin puhemiehen pömpelissä istuen. Vastikään nimetty uusi puhemies Don Heinäluoma tienaa nimittäin rapiat 11.000 euroa kuukaudessa. Kulukorvauksia unohtamatta.
Aika hurjiahan työpäiviä ne kansanedustajat parhaimmillaan painaa.
Ei tunnu joo missään. Paitsi siinä, että sen jälkeen kukaan ei enää haluaisi kansanedustajaksi. Jotain tolkkua noihin juttuihin. En tosin usko, että kukaan voisi oikeasti olla noin kujalla. Korkeintaan siellä takku-foorumilla. Kyllä kansanedustajat ovat palkkansa ansainneet, kuten Heinäluomakin. Ja moni noista tienaisi yksityisellä puolella paremmin.Kansanedustajilta 3k pois kuukausipalkasta, ei tunnu missään, ja se raha vaikka sairaanhoitajille tai nuorten tukemiseen tai johonkin järkevään. Enkä kyllä sitä tuntimäärääkään suostu hurjaksi lukemaan, jos 11k tienaa.
Ei tunnu joo missään. Paitsi siinä, että sen jälkeen kukaan ei enää haluaisi kansanedustajaksi. Jotain tolkkua noihin juttuihin. En tosin usko, että kukaan voisi oikeasti olla noin kujalla. Korkeintaan siellä takku-foorumilla. Kyllä kansanedustajat ovat palkkansa ansainneet, kuten Heinäluomakin. Ja moni noista tienaisi yksityisellä puolella paremmin.
Ei tunnu joo missään. Paitsi siinä, että sen jälkeen kukaan ei enää haluaisi kansanedustajaksi.
Silloin sinne menisivät ne joilla ei ole palkalla väliä vaan tehdyillä päätöksillä eli hyvin varakkaat.Silloin sinne haluaisi juuri ne ketkä ovat siitä työstä oikeasti kiinnostuneita eivätkä juokse pelkän palkan perässä. Sitten jos haluavat tienata paremmin niin siirtykööt sinne yksityiselle puolelle.