Avautui, että en ole ennen ymmärtänyt minkä näköinen on 33 vuotias seurapiirikaunotar. Nyt tiedän.
Avautui, että en ole ennen ymmärtänyt minkä näköinen on 33 vuotias seurapiirikaunotar. Nyt tiedän.
Henkilökohtaisesti en osaa pitää häntä kyllä minään kaunottarena, kuten en hänen äitiäänkään. Mutta varsinkin Rita Tainolan mielestä Kaarina on UPEA!!! No, jos kotkista tykkää.
Huumorintajua kuvatoimittajalla, kun on valinnut tuollaisen kuvan otsikon oheen. Ei silti, ei tuosta leidistä ole nätimpiäkään nähty. Luonnossa yhtä kalsean näköinen; tuo jutussa mainittu boutique on tässä duunimme nurkilla ja tämä "kaunotar" kävelee usein kadulla vastaan.Avautui, että en ole ennen ymmärtänyt minkä näköinen on 33 vuotias seurapiirikaunotar. Nyt tiedän.
Tällä "seurapiirikaunottarella" on vielä tuhannen kerran liioiteltu töyhtö.
Jos suomen kuntien minimikooksi määrättäisiin 5000, jäisi suomeen 103 kuntaa ja Lapinlahti olisi pienin kunta 5209 asukkaallaan. --- Lähde: VRK: Kuntien asukasluvut 31.01.2011
On kyllä uskomatonta, kuinka Putouksesta yms. voidaan pitää niin paljon. Itse olen jättänyt boikottiin Putouksen, Idolsin, Big Brotherin ja oikeastaan kaikki tosi-tv:t. Poliisit tulee joskus katsottua, oikeastaan muut on kaikki boikotissa.
Tästä Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjun viestistä avautui, että Putous on joku tosi-tv-sarja. Olinkin hieman pohdiskellut, mistä on kyse ja miksi osa porukasta on nyt niin fiilareissa tuosta - miljoona kärpästä tuskin on taaskaan väärässä. Ja Munamies on siis ilmeisesti joku kilpailijoista, joka haluaa seiskapäivääjulkisuutta saadakseen jonkun maksamaan peppuimplantit ja botoxit.
Joka päivä oppii jotain uutta. Hieno planeetta.
Toki jos vaivautuisit vähän tutkimaan asiaa, niin saisit selville, että Putouksessa on ihan koulutettuja näyttelijöitä näyttelemässä munamiestä ja muita hahmoja ja tuskinpa haaveilevat botoxista vaikka Zeitgeistiin kyseinen henkilö kuuluukin.
Helsinki on maailman kuudenneksi paras kaupunki asua. Mikäs siinä sitten.. Hieno homma, olen lähes maailman parhaassa paikassa. Kyllä eilen kun tulin pubista kotiin, meininki siltä vaikuttikin. Jotkut tappelee, pari puliukkoa käveli vastaan ja jotkut nuoret huutaa helvetisti keskenään, joi kaljaa ja veti röökiä. Mikäs siinä sitten..