Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 492
  • 33 934

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Että meikäläisen allekirjoitus on hävinnyt. No vittu, pistetään sitten niin kuin "säännöt" sanovat.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla ei ole aikaisemmin ole ollut sigua, nyt on. Kiitos moderaattoreille.

Vähän hiomista tuo vielä vaatii, mutta enköhän iltapäivän aikana keksi nasevamman tekstin.
 
Avautui sellainen asia, että alppihiihtäjä Andreas Romar on suomalainen. Urheilu-uutisissa olen useasti kuullut nimen mainittava, mutta kuvittelin hänen olevan itävaltalainen tai ruotsalainen.

Heh, ilman mitään ilkkumista tai naljailua, niin tämä hieman nauratti, että sikäli väärä osasto.
Ei siinä mitään että miksei Romar voisi ollakin itävaltalainen tai ruotsalainen, mutta miksi suomen urheilu-uutisissa kerrottaisiin jostain itävaltalaisesta tai ruotsalaisesta, joka tuli niukasti 36:ksi?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heh, ilman mitään ilkkumista tai naljailua, niin tämä hieman nauratti, että sikäli väärä osasto.
Ei siinä mitään että miksei Romar voisi ollakin itävaltalainen tai ruotsalainen, mutta miksi suomen urheilu-uutisissa kerrottaisiin jostain itävaltalaisesta tai ruotsalaisesta, joka tuli niukasti 36:ksi?
Romarin aiemmista sijoituksista ja menestyksestä minulla ei ole juuri mitään tietoa, tuo nimi vaan on usein kuulunut urheilu- tulosruudussa ja jäänyt siten mieleen. Vaikka olenkin melko ahkera penkkiurheilija, niin alppihiihtouutiset ovat sitä osastoa jotka menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui että moni jatkiksen kovista Red Wings-faneista kannustaa futiksen puolella Arsenalia ja myös vaikuttaa aiheita koskevissa ketjuissa ahkerasti. Itselläni samaa havaittavissa, joten noiden välillä lienee jokin selkeä yhteys.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Varmaan monella kirjoittajalla penkkiurheilu on alkanut kiinnostamaan 90-luvun loppupuolella ja molemmat joukkueet voittaneet mestaruuksia tuolloin.

Do the math.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Avautui, että en ole ennen ymmärtänyt minkä näköinen on 33 vuotias seurapiirikaunotar. Nyt tiedän.
Huumorintajua kuvatoimittajalla, kun on valinnut tuollaisen kuvan otsikon oheen. Ei silti, ei tuosta leidistä ole nätimpiäkään nähty. Luonnossa yhtä kalsean näköinen; tuo jutussa mainittu boutique on tässä duunimme nurkilla ja tämä "kaunotar" kävelee usein kadulla vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui, että on vissiin lopetettava K-kaupoissa asiointi. Pirkka-lehden väliin olivat piilottaneet jonkin ruotsinkielisten propaganda-aviisin, joka lensi takkaan välittömästi, kun huomasin mistä on kyse. Hyi saatana.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Avautui, että Jokerit maksaa tällä kaudella palkkaa kolmelle JYPin entiselle päävalmentajalle, ja kauden aloitti entinen JYPin maalivahtivalmentaja.
Koskas on RD:n vuoro ihmetellä kirkkaita valoja?
 

tutzba

Jäsen
No ohhoh! Tulee aika moneen eri paikkaan kirjoitettua aina lähiosoitteita ja muita tietoja ja nyt löysin jonkun automaattisen täyttöohjelman joka muistaa tietoni ja täyttää tiedot niiden perusteella! Käytössä siis Google Chrome.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Avautui, että huomenna on liikaa pakkasta töihin, joten aamu 6 herätystä ei olekaan. Samalla avautui se, että tilille on rapsahtanut rahnaa. Kohta avatuu ensin lompakko ja sitten tölkki. Mikäs siinä, sitten avatuu sipsipussi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saamissani YV-palautteissa rinnastettiin raumalaiset urheilutoimittajat ja perussuomalaiset vammaisiin.

Ei tässä nyt oikeastaan mikään uusi asia minulle auennut, mutta ilman tukeanne en varmaan olisi kehdannut tuota näin julkisesti kirjoittaa. Kiitoksia siis teille.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Siellä on ringeten SM-sarjassa mimmit takoneet ihan kohtuu tehot 27 ottelun aikana:

Pohjola Anne LL-89 131+147=278 62
Virta Marjukka LL-89 137+116=253 54

Ei taida ihan joka maalista lähteä jutituuletusta enää?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Avautui, että en ole ennen ymmärtänyt minkä näköinen on 33 vuotias seurapiirikaunotar. Nyt tiedän.

Menee ehkä vähän ohi sinun ihmettelyn aiheestasi, mutta täällä ihmetyttää tuo naisten "villitys" nostaa tukka tollaselle ihmeellisellä pallolle/aallolle/tuulituikulle tuohon pään päälle. Olen monet kerrat miettinyt tätä kun olen nähnyt muuten nätin näköisen naikkosen, jonka on pitänyt tuollainen kummallinen rakennelma tehdä päähänsä. Näyttää lähinnä siltä, että nukahti hiustenkuivaaja kädessä.

Tällä "seurapiirikaunottarella" on vielä tuhannen kerran liioiteltu töyhtö.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tällä "seurapiirikaunottarella" on vielä tuhannen kerran liioiteltu töyhtö.

Avautui myös, että ihminen voi nähtävästi 33-vuotiaana näyttää jo to-del-la van-hal-ta. Jos olisi kuvan perusteella pitänyt jotakin lotota, niin ehkä "53, jolla on jäänyt onnelassa spedeilyt nuorena väliin" mutta nyt näköjään näin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helsinki on maailman kuudenneksi paras kaupunki asua. Mikäs siinä sitten.. Hieno homma, olen lähes maailman parhaassa paikassa. Kyllä eilen kun tulin pubista kotiin, meininki siltä vaikuttikin. Jotkut tappelee, pari puliukkoa käveli vastaan ja jotkut nuoret huutaa helvetisti keskenään, joi kaljaa ja veti röökiä. Mikäs siinä sitten..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Atrian Herkkulenkin paketti on muuttunut, samoin mielestäni makkaran maku ja koostumus. Helvetin helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös