Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 981
  • 34 075

Tuamas

Jäsen
Niin mäkin olen tämän käsittänyt, että huumorintajuinen mies on sellainen joka nauraa naisen ja naisen kavereiden vitseille. Yleensäki tuo on melko tyhmä sana kun huumoria on niin monenlaista ja luultavasti jokainen ihminen jonkin huumorin päälle ymmärtää. Huumorintajuinen varmaan on sellainen ihminen joka tajuaa kaikkea mahdollista huumoria eli suurinpiirtein nauraa koko ajan, paitsi nukkuessaan.

Nähdäkseni huumorintajuisuus on tässä yhteydessä lähinnä sitä että osaa tarvittaessa nauraa itselleen ja ettei suhtaudu kaikkiin asioihin haudanvakavasti, eikä niinkään mitään läpänheiton piirimestaruuden voittamista tai tyhjännauramista.

Kun vastaasi elämän poluilla tulee rautakangen nielleitä tosikoita jotka loukkaantuvat pienestäkin vitsistä, niin opit sen miksi huumorintajuisuutta (tai miksi sitä nyt haluaakin kutsua) arvostetaan.

Edit. Toki aina on pariutumisen kannalta plussaa kun saa naisen nauramaan, pois lukien tilanne jolloin nauru ajoittuu samaan hetkeen kuin omien housujen riisuminen.
 

Baldrick

Jäsen
eli suurinpiirtein nauraa koko ajan, paitsi nukkuessaan.

Olin jo unohtanut, mutta nyt muistinkin, että heräsin tänä aamuna omaan nauruuni. Nauroin unissanikin siinä, kun kaveri murjaisi jonkun oikeasti hyvän vitsin. Yritinpä siinä unen tokkuroissani painaa sen mieleeni, mutta pääsipä unohtumaan. Tässähän on se vielä huvittavaa, että olen tavallaan itse keksinyt sen vitsin, joten nauroin omalle vitsilleni.. Ja vielä unissani.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fagoteista puheenollen, olen jostain syystä kuvitellut, että Rufus Wainwright on joku vähän päälle parikymppinen uusi kyky, mutta nyt selvisi, että tyyppi on jo 37-vuotias ja levyttänyt jo vuosikausia.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Harjunpää -sarjan teoksia ja itse kirjailijaa wikipediasta tutkiessani huomaisin, että Matti Yrjänä Joensuu on Anu Harkin isä (ja siis Anu on Matin tytär). Omaa sukua toki Joensuu, mutten aiemmin ollut hoksannut tätä yhteyttä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juhani Henriksson on aika perkuleen iso jamppa. Keskimääräistä selkeesti kookkaampi, eikä ihan pelkkää taikinaa. Tämä ilmeni Sokkokokkia katsoessa.
Syksyllä kun näin ensimmäisen kerran Nelosen lähetyksiä, ajattelin, että onpa poika pullistunut reilusti viime kaudelta. Tänään näin pari viimeistä hetkeä Sokkokokista ja totesin, että käsivarret ja rintakehä näyttävät sen verran tuhdeilta, ettei ole ilmeisesti pelkkää pullaa. Jätkällä on massakausi menossa, on se kaunista.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Jätkällä on massakausi menossa, on se kaunista.

Massakauden tulosten täytyy olla jo melko vaikuttavia, kun meikäläisen vaimo huutaa kattoon "kun toi toimittaja on ihan sairaan iso". Ja kyllähän Henriksson tosiaan aika hyvässä lihassa on.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...meikäläisen vaimo huutaa kattoon"kun toi toimittaja on ihan sairaan iso". Ja kyllähän Henriksson tosiaan aika hyvässä lihassa on.

Eihän tämä huuto kuulunut makuuhuoneestanne? Käy pian, kuin Kapasen Samille ja joutuu kannattelemaa aisaa vielä joku päivä.

Aika puntti-Antin oloinen oli Henrikson, mutta toki myös kaikkia muita paikallaolijoita kaksi päätä pidempi. Tami on Tami ja omalla omituisella tavallaan jopa hauska.

Lihavoin lainausta.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TPS on pelannut SM-liigaa tällä kaudella 1099 minuuttia ja 11 sekuntia. Tästä ajasta TPS on ollut pelissä johtoasemassa 18 minuuttia 22 sekuntia.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni avautui, että Lahdessa on paljon samoja katuja kuin Helsingissä. Esimerkkinä nyt vaikka Mannerheimintie, Annankatu, Mariankatu ja Aleksanterinkatu. Eipä ihmekään etten ole tiennyt, kun en ole montaa kertaa kyseisessä kaupungissa vieraillut.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pekka Haavisto soittaa nahkafagottia.
Juhani Henriksson on aika perkuleen iso jamppa.
Minulle avautui viime Uutisvuotoa katsellessa, että Sami Sykkö on aika perkuleen pieni kaveri. Pienuus vielä korostui kun istui Stanin vieressä, mutta en edes tiennyt noin pieniä miehiä olevan olemassa.

Samassa yhteydessä avautui myös se, että Sykkökin taitaa olla näitä nahkafagotin soittajia. Tähän liittyen Inka Henelius heitti loistavan läpän siitä, kuinka homomiehet käyttävät aina huivia. Vaikutti tahattomalta, mutta en tiedä. Joka tapauksessa ohjaaja leikkasi kommentin jälkeen kuvan hienosti Sykköön.
 

Ralph

Jäsen
Tajusin juuri, että jos Jokerit ja/tai Lukko on tappiolla, syynä on joukkueen huono valmistautuminen ja heikko esitys, eikä ikinä se kylmä tosiasia että vastustaja on parempi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vappu Pimiällä on messevät tissit.

Vappu on näköjään oivaltanut sen että kun läväytät tissit kunnolla esille niin ihmiset ei välttämättä huomaa kuinka ammattitaidoton juontaja olet.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vappu on näköjään oivaltanut sen että kun läväytät tissit kunnolla esille niin ihmiset ei välttämättä huomaa kuinka ammattitaidoton juontaja olet.
Pakko kääntää kanavaa, heti kun Vappu nauraa. Ihan kaamee nauru!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös