Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 125
  • 34 082

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Avautui sellainen asia, että ihme norsunvittuja sitä on olemassa. Pässiksi haukkuvat sellaisia ihmisiä, ketkä tykkää tatuoinneista. Se taas ei ole avautunut, että miksi toiset jaksaa niin kauheasti huolehtia ja murehtia toisten tekemisistä tai tekemättömyyksistä =P
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle avautui että kun suomalainen bändi tekee englanninkielisen levyn siten että kääntää vaan vanhoja biisejä toiselle kielelle, tuloksena on hyvin harvoin onnistunut levy. Kuuntelussa siis Indican uusi levy A way away, ja vaikka Indicasta pidänkin niin tämä levy on ihan paska. Biiseissähän itsessään ei ole mitään vikaa mutta sovitukset on ihan perseestä eikä Jonsun ääni oikein toimi englannin kielellä laulettuna.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Avautui sellainen asia, että ihme norsunvittuja sitä on olemassa. Pässiksi haukkuvat sellaisia ihmisiä, ketkä tykkää tatuoinneista. Se taas ei ole avautunut, että miksi toiset jaksaa niin kauheasti huolehtia ja murehtia toisten tekemisistä tai tekemättömyyksistä =P
Esimerkiksi sellaisia norsunvittuja, jotka jaksaa huolehtia siitä, mitä mieltä muut ovat tatuoinneista?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Esimerkiksi sellaisia norsunvittuja, jotka jaksaa huolehtia siitä, mitä mieltä muut ovat tatuoinneista?

Valitettavan moni ihminen käyttää toisia ihmisiä peileinä, vaikka nuo seinällä roikkuvat ovat paljon kätevämpiä ja totuudenmukaisempia siihen tarkoitukseen.

Tämä ainoastaan yleisesti, ei kohdennettu kehenkään.
 
Avautui, että veren luovuttaminen onkin todella nopea ja helppo tapa auttaa muita. Ensimmäistä kertaa tänään monista tulevista, ja onneksi hyvälaatuinen hermokasvainkaan ei asiaa haitannut.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tämä asia on avautunut jo monta monta vuotta sitten, mutta avautui tänään taas uudestaan kun Mothers Milk levyä kuuntelin.

Joskus 1990-luvun lopussa muutaman "hitin" tehneen Crazy Town bändin ehkä tunnetuimman kappaleen, Butterflyn, kertosäkeen riffi on varastettu suoraan RHCP:n Pretty Little Ditty biisistä...
 
Tuli tuossa joku aika sitten ostettua Nestle Lion suklaamuroja, ja vasta sillä hetkellä minulle aukeni se, ettei Lion suklaapatukoita ole ainakaan Suomessa myyty varmaan vuosiin. Hiukan nostalgisen haikea olohan siitä tuli, kun tulihan tuo patukka kuitenkin nuorempana usein valittua sen Marsin tai Raiderin sijaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuossa joku aika sitten ostettua Nestle Lion suklaamuroja, ja vasta sillä hetkellä minulle aukeni se, ettei Lion suklaapatukoita ole ainakaan Suomessa myyty varmaan vuosiin. Hiukan nostalgisen haikea olohan siitä tuli, kun tulihan tuo patukka kuitenkin nuorempana usein valittua sen Marsin tai Raiderin sijaan.

Olikin Lionit päässyt unohtumaan kokonaan. Kyllä tänäkin päivänä valitsisin tuon ennen suurinta osaa suklaista.

Muistaakseni tämä youtubesta löytyvä mainos pyöri aikoinaan Mainostvllä, toki suomenkielisenä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuli tuossa joku aika sitten ostettua Nestle Lion suklaamuroja, ja vasta sillä hetkellä minulle aukeni se, ettei Lion suklaapatukoita ole ainakaan Suomessa myyty varmaan vuosiin.

Onko näin? Jotenkin muistelisin nähneeni niitä useassa kaupassa silloin tällöin. Siis juuri näitä Nestlen Lion suklaapatukoita. Voin toki olla väärässäkin.

Itselleni avautui se, että ei nämä parisuhdeasiat menekkään välttämättä aina niin kuin voisi kuvitella. Positiiviseksi voi kääntyä negatiivinenkin asia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko näin? Jotenkin muistelisin nähneeni niitä useassa kaupassa silloin tällöin. Siis juuri näitä Nestlen Lion suklaapatukoita. Voin toki olla väärässäkin.

Lidlissä on tullut joskus taannoin vastaan, mutta perusmarketeissa en ole aikoihin nähnyt. Taisi nuo lidlinkin tuotteet olla minipatukoita pussitettuina.
 

J.Petke

Jäsen
Joskus 1990-luvun lopussa muutaman "hitin" tehneen Crazy Town bändin ehkä tunnetuimman kappaleen, Butterflyn, kertosäkeen riffi on varastettu suoraan RHCP:n Pretty Little Ditty biisistä..

Nykymusiikissako muka jotain lainattu vanhoista biiseistä? Aikalailla varmaan kaikki musiikin riffit ja muut ovat jo jossain käytetty ja nyt niitä tullaan vaan kierrättämään uudelleen ja uudelleen.

Avautui juuri, että tekisi mieli ryypätä ja käydä Vanajafesteillä mutta 40€ jostain perkeleen popedasta ja epuista on aika paljon kun itse musiikki ei kiinnosta lainkaan. Ai niin joo, huomenna on töitä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nykymusiikissako muka jotain lainattu vanhoista biiseistä? Aikalailla varmaan kaikki musiikin riffit ja muut ovat jo jossain käytetty ja nyt niitä tullaan vaan kierrättämään uudelleen ja uudelleen.
En tarkoittanut että tämä nyt olisi ainoa laatuaan.

Sattuu vaan olemaan kyseisen yhtyeen varmaan ainoa biisi jonka ihmiset muistavat ja koko kertosäkeen riffi on todella suoraan napattu toisesta biisistä, tämä vaan avautui taas kun Pretty Little Dittyn kuulin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tässä Spotifyn ihmeelliseen maailmaan tutustuessa aukeni, että Tool ei oo kyllä paskempi bändi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Avautui äskettäin sellainen asia, että Simo Salminen on 13 vuotta Vesa-Matti Loiria vanhempi. Olen kyllä aina tiennyt että Salminen on vanha, mutta että noinkin paljon Loiria vanhempi. Huh.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui äskettäin sellainen asia, että Simo Salminen on 13 vuotta Vesa-Matti Loiria vanhempi. Olen kyllä aina tiennyt että Salminen on vanha, mutta että noinkin paljon Loiria vanhempi. Huh.
Spede oli vielä vanhempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös