Tämä lienee se kuuluisa "Porvoon mitta". Muiden metri on Porvoon 70 senttiä.Porvoon metrilakut ovat vain 70 cm pituisia. Tämä avautui minulle juuri hetki sitten kun mittasin lakun.
Tämä lienee se kuuluisa "Porvoon mitta". Muiden metri on Porvoon 70 senttiä.Porvoon metrilakut ovat vain 70 cm pituisia. Tämä avautui minulle juuri hetki sitten kun mittasin lakun.
Tämä lienee se kuuluisa "Porvoon mitta". Muiden metri on Porvoon 70 senttiä.
Avautui muuten ruokakaupassa tänään, että herkkutatti on sveduksi karljohanssvamp. Siis mitvit? Kaarle Juhanan sieni?
Keskiolutta ei enää ole myytävänä koreittain, siis silleen 24 pulloa muovisessa häkkyrässä. Ei sitä ole edes tietoisesti ajatellut, mutta kun tänään tuli tutun kanssa asia puheeksi niin ei tosiaan vanhanaikaisa kaljakoreja ole päivittäistavarakaupoissa ollut enää muutamaan vuoteen. Itse tosin olen enemmän lonkeron ja siiderin ystävä, mutta kyllä takavuosina koppa keppanaakin tarttui joskus mukaan.Avautui muuten ruokakaupassa tänään, että...
Keskiolutta ei enää ole myytävänä koreittain, siis silleen 24 pulloa muovisessa häkkyrässä. Ei sitä ole edes tietoisesti ajatellut, mutta kun tänään tuli tutun kanssa asia puheeksi niin ei tosiaan vanhanaikaisa kaljakoreja ole päivittäistavarakaupoissa ollut enää muutamaan vuoteen. Itse tosin olen enemmän lonkeron ja siiderin ystävä, mutta kyllä takavuosina koppa keppanaakin tarttui joskus mukaan.
Ehkä eivät ole kokonaan poistuneet käytöstä, mutta kyllä ne kepardit nykyään raahataan pääasiassa ulos kaupasta "salkuilla" tai "mäyräkoirilla".Turun siwassa oli koreissa kaljaa, mutta ne oli ykköstä. Tai saattoi siellä olla keskikaljaakin, mutta oli kyllä pulloja sellaisessa muovihäkkyrässä.
Eino_Mies kirjoitti:Keskiolutta ei enää ole myytävänä koreittain, siis silleen 24 pulloa muovisessa häkkyrässä.
Keskiolutta ei enää ole myytävänä koreittain, siis silleen 24 pulloa muovisessa häkkyrässä.
Avautui, että Suomessakin on näköjään jonkinasteista toimintaa lacrossen suhteen. Kuvittelin aiemmin, että kyseessä on pelkästään Pohjois-Amerikassa pelattava laji. Ihan liitot ja kaikki kuitenkin täällä kotimaassamme. URL="http://www.lacrosse.fi/index.htm"]Suomen lacrosseliitto ry[/URL]n sivuille.
Se on nykyään muuttunut sellaiseksi chatiksi.Kalsarikänniketju on muuten huolestuttavan pitkä.
Se on nykyään muuttunut sellaiseksi chatiksi.
Minulla meni näin kauan aikaa ennen kuin tajusin mistä tuo Azulin uusi nimimerkki tulee...
Kerro toki minullekin. Itsekin olen miettinyt, mutta tyhmä pää ei ole vielä hoksannut...
Avautui, että nakkikastike taitaa olla nuorin kirjoittelija tällä palstalla tai sitten kyseessä on pikkuinen typo. Kukin voi itse tarkastaa iän tuolta Kovaltshuk -ketjusta.
Kyllä minäkin yleensä haistelen saadakseni selville, onko ne vielä tarpeeksi puhtaita laitettavaksi päälle.
Ei kai kukaan kahta kertaa samoihin vaatteisiin pukeudu ilman, että ne pestään välissä.