Joko ne tänään päästää sinut pois?Avautui, että putkasta saa facebookata. Perkele, enpä olisi uskonut.
Joko ne tänään päästää sinut pois?
Voithan sinä allekirjoituksesi lisäksi kutsua itseäsi niinkin. Synonyymejähän nuo oikeastaan. Ja teititelläkin itseäsi kolmannessa personassa, kuin eräskin muuan täällä!En puhu itsestäni vaan eräästä kohukaunottaresta.
Joo, ja homoille. Tosimies ei syö eikä juo mitään missä lukee light tai kevyt, paitsi kahvissa menee kevytmaito ellei kermaa ole saatavilla.light-limpparithan taitaa olla enemmänkin naisille suunnattuja.
Kevytkenkäiset naiset kyllä maistuvat. Tosin ei niissä lue 'kevyt', ainakaan yleensä.Joo, ja homoille. Tosimies ei syö eikä juo mitään missä lukee light tai kevyt
Kyllähän aika usein nuo light-limsoja juovat miehet ovat sellaisia melko homohkoja. Ei tietenkään kaikki, mutta loppujen lopuksi yllättävän usein sen huomaa jo päällepäin. Ja sen mm. telkussa näkyneen mainonnan myötä myös monille nörteille taitaa nykyään kelvata nuo sokerittomat limsat.Joo, ja homoille. Tosimies ei syö eikä juo mitään missä lukee light tai kevyt, paitsi kahvissa menee kevytmaito ellei kermaa ole saatavilla.
Kyllähän aika usein nuo light-limsoja juovat miehet ovat sellaisia melko homohkoja.
Kyllähän aika usein nuo light-limsoja juovat miehet ovat sellaisia melko homohkoja.
Diabetes II -miehet ovat yhtä aikaa puritaanisimpia heteroita ja vähintään nyt ainakin homohkoja. Sillä: kun sokeritauti kakkosta hankitaan, ei todellakaan vedetä mitään zeroja tai litejä. Mutta kun se sitten on päällä, vedetään kyllä.
Avaa sitten meille muillekin. Palamme halusta toivottaa entisen kärppäfanin kääntyneine nuttuineen hilpeään joukkoomme.Minulle avatui vihdoin ja viimein suhteeni Oulun Kärppiin ja HIFK:hon. Ja noiden keskinäissuhteet kannattamisen suhteen - siis minun mielessäni.
Näkyy, ettet ole ainakaan vielä yksi meistä. Jos olisit, tietäisit että bileitä ei ole, ei ole pitkään aikaan ollut eikä ole odotettavissakaan. Joskus on helvetin hyvät edellytykset bileille, mutta joku tai jokin ryssii bailut aina, ja juhlimaan tulleet käännytetään ulko-ovella. Bilekansa jää vitutuksen, itkun ja lamaannuksen tilaan, kunnes jonkin ajan kuluttua ruvetaan odottamaan seuraavia bileitä. Joita ei tietenkään koskaan tule.HIFK on ruutukaava-alueella omakotitalossa rajanaapurinani asustava punaisissa bikineissä kyljyksiä pyllistäen kääntelevä suomalaisittain pamela-anderssonmainen hottibeibe, jota sopivan avaran pensasaidan välistä ajoittain muna puolikovana kurkin ja näen kuinka sillä puolen aitaa on aina paremmat bileet.
Minä olenkin pihamaallani kurkkimassa vain alkuillasta mutta jo hyvissä ajoin ennen Puoli yhdeksän uutisia olen jo vaimon (omani) kanssa katsomassa bumtsibumia enkä ehdi nähdä kuinka riehakas tunnelmanne lopulta aina latistuu.Näkyy, ettet ole ainakaan vielä yksi meistä. Jos olisit, tietäisit että bileitä ei ole, ei ole pitkään aikaan ollut eikä ole odotettavissakaan.
Bilekansa jää vitutuksen, itkun ja lamaannuksen tilaan, kunnes jonkin ajan kuluttua ruvetaan odottamaan seuraavia bileitä. Joita ei tietenkään koskaan tule.
HIFK on ruutukaava-alueella omakotitalossa rajanaapurinani asustava punaisissa bikineissä kyljyksiä pyllistäen kääntelevä suomalaisittain pamela-anderssonmainen hottibeibe, jota sopivan avaran pensasaidan välistä ajoittain muna puolikovana kurkin ja näen kuinka sillä puolen aitaa on aina paremmat bileet. Kärpät on omalla tontillani ja samassa makuuhuoneessa minun kanssani nukkuva kulahtanut ja pian kultahääpäivää kanssani viettävä vaimoni, jonka ainoa harraste on kaupassa käynti ja postilaatikolle suonikohjut huojuen raahautuminen, jotta hän saa lukea aikakauslehtiä ja Suomenmaata. Valittuja paloja lukee mieluiten mutta nykyisin ET-lehtikin on jo pannukahvien keittämisen arvoinen tapahtuma.
Kevytkenkäiset naiset kyllä maistuvat. Tosin ei niissä lue 'kevyt', ainakaan yleensä.