Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 752 458
  • 34 016
Joo, Toewsia en ikinä ehdottanutkaan, ja kävi siinä pieni kämmi, kun en tarkistanut noita clauseja. Itse en välttämättä olisi niitä tietysti tehnyt, mutta tutkimattomia ovat GM:ien tiet.

Ei se itseasiassa ole edes siitäkään kiinni vaan ihan jo pelkästään siitä että TKK tuo rahaa niin helvetisti Blackhawksille että vaikka miesten palkat olisi 7.5 miljoonaa per lärvi niin omistajakaan ei suostu päästämään kavereita toiseen joukkueeseen.

Tuo kolmikkohan on siinämielessä erikois asemassa että kaikki ovat Chicagon varauksia ja tosiaan tuo tripla on tuonut lätkän takaisin Chicagoon.

Jos Huetin ihan aikuisten oikeasti haluaa kaupattavaksi niin varausvuoroista on lähdettävä liikkeelle ja silloin puhutaan 1st rounderista ellei jopa paristakin ja tämä nyt mikä olisi Chicagolle melkoinen ei kiitos -liike, joten farmi alkaa olemaan se ainoa vaihtoehto. Näin uskon myös käyvänkin sillä sopimuksen ulosostostakin jää Huetin kohdalla vielä cappiin ihan kiva siivu.

Meillä on lievä mielipide ero tässä ei sen kummempaa, itse pidän Huetia hieman kovemmassa arvossa kauppatavarana (Tai todennäköisemmin, pidän Versteegiä kovemmassa arvossa) kuin sinä ja ymmärrän täysin pointtisi.
On mahdollista että Huet tosiaan joudutaan upottamaan farmiin mutta kuten sanottu en pidä treidiä mahdottomana.

Joo ymmärsin kyllä idean, mutta esim. Versteeg tai ylipäätään kukaan Hawksin tästä oletettavasti tarjolla olevasta osastosta ei vain riitä. Ei alkuunkaan, joten lisää kylkiäisiä vain tarvitaan. Varsinkin kun kaikki tietävät Hawksin tilanteen, jolloin mahdolliset treidit muuttuvat entistä hintavimmiksi. Kuin lypsäisi lehmää...

Moni pitää toisen joukkueen ahdinkoa semmoisena asiana joka antaa enemmän vääntöä treidi keskusteluihin. Itse en kuitenkaan pidä tätä niin isona elementtinä mitä sinä annat ymmärtää.
Jos tavara on hyvää (Versteeg) niin ottajia kyllä löytyy ja jos joku ei ole sopu hintaa valmis maksamaan niin seuraava varmasti on.
 
Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Meillä on lievä mielipide ero tässä ei sen kummempaa,

Näin näyttäisi olevan joo, joten turha tässä tämän enempää on turista. Kesällähän sitten nähdään mitä Chicagossa tapahtuu. Itse olen vain yllättynyt mikäli Huetin saatte johonkin toiseen organisaatioon dumbattua siis inhimillistä hintaa vastaan.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Öisin tässä ketjussa keskustellaan jääkiekosta.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Chicago tulee vaihtamaan 2-3 miljoonan sopimuksia 750k-1.5 miljoonan sopimuksiin. (esimerkki: Versteeg pihalle, sisään Beach, jne) muutamia ja hävittämään Huetin.

Heitämmä viellä anatsun perinteiset fantasia-treidit Chicagon miehille. Että te varmaa niihin kyllästyneetkään Kovalchuk-sopan aikana.

Mutta siis itselleni kelpaisi tällainen paketti:

Chi: Versteeg(3,083)+Huet(5,625) <-> Atl: White(2.375M)+NJ 1st

Chicago alentaa caphitiään: 6,333M

Oisko se siinä?

--------------


Avautui jogurttipurkki äsken.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että Tampereella päivä pitenee (valoisa aika siis) tälläkin hetkellä 8 minuuttia, jos tätä* linkkiä on uskominen.

*Säätietoja
 
Jari Kurri täytti 50 vuotta, ja samana päivänä Venäjä voitti ikään kuin onnitteluna Suomen 5-0.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tajusin juuri, että Stanley Cupia jahtaava Antti Niemi on Timo Nummelinin vävy.

Pienet on piirit suomalaisessa huippukiekkoilussakin, suorastaan sisäsiittoista touhua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ruotsi (miesten A-maajoukkue) ei ole olympiavuosina ikinä hävinnyt viimeistä peliään jääkiekon MM-kisoissa. Eli vuoden 1972 MM-kisoista lähtien, kun ensi kerran olivat MM-kisat ja olympiakisat samana vuonna.

Että siltä pohjalta näin olympiavuonna pronssiotteluun Saksaa vastaan...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että Sentenced olikin huumoriyhtye. Valaistuminen tapahtui, kun kuulin radiosta Killing me, killing you -kappaleen, ja sen jälkeen tarkastin wikipedian ja muutamia lyriikoita.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ihan juuri nyt sattuman johdattelema tulin täällä Jatkoajassa painaneeksi Word-ohjelmien tyyliin ctrl+c. Kas kummaa, ilmestyi koodi bold-tekstin luomiseen. Hämmästyttävää, ihan todella olen tähän asti tehnyt nämä kirjoittaen alt gr+sitä ja tätä..

Mystistä! Olen vaikutettu omasta nerokkuudestani.
 

dimmu

Jäsen
Pentti Matikainen on hieno mies. Tosin olenhan minä tämän tiennyt jo pitkän aikaa, varsinkin kun katsoo pelkkää ulkonäköä, mutta kun katsoin tämän , arvostus nousi vain lisää. HIFK voisi palkata Penan valmentajakseen 10vuoden sopimuksella.

Linkissä Lukko-HIFK tappelua
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Moderaattorien pelisilmä ja ennakointi talvella. TOJ jäähylle sopivasti olympialaisten ja mm-lätkän ajaksi ja rauha maajoukkueosioon. Nyt siellä onkin sitten jo haavat vetäisty auki ja kovaa tilitystä Venäjä-ketjussa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Itselleni avautui tuota lukiessa, että finaalissa ensi kauden KHL voitti kuluvan kauden NHL:n lukemin 2-1. Kun oikein hakee, niin aina sitä jotain omaan agendaan sopivaa löytää...

Minulle avautui se, että MM-95 joukkueen runkohan olikin oikeasti kasattu NHL-pelaajista. Eli pois turha vaatimattomuus kisojen kehnosta tasosta tai NHL-pelaajien puutteesta ja ollaan tyytyväisiä kuinka silloinen valmennusjohto sai nämä tärkeät NHL-pelaajat tulemaan turnaukseen.
 
J-Tuk ja Ruotsin salaliitto

Pintajulkisuutta seuranneena minulle avautui, että Johanna T:n häiden peruuttaminen on salaliitto Ruotsin kuningashuoneen taholta. Siellähän on nyt kesällä menossa naimisiin se rumampi prinsessa ja jos tämä olisi tapahtunut samana kesänä Suomen glamourkuningattaren häiden kanssa, niin tietäähän sen miten media- ja muiden huomioiden kanssa olisi käynyt. Kukaan ei olisi raportoinut mistään neverhöörd trinsessasta, kun tarjolla on glamourkuningatar T:n häät.

Tästä syystä johtuen on käynyt sitenmoiten, että hovi on maksanut T:n häiden siirron/peruuttamisen aikas muhkealla läjällä kruunuja.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pentti Matikainen on hieno mies. Tosin olenhan minä tämän tiennyt jo pitkän aikaa, varsinkin kun katsoo pelkkää ulkonäköä, mutta kun katsoin tämän , arvostus nousi vain lisää. HIFK voisi palkata Penan valmentajakseen 10vuoden sopimuksella.

Linkissä Lukko-HIFK tappelua

Those were the days...

Voisiko joku oikeasti kuvitella tuollaista tapahtuvan nessukan valmentaessa?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vanha totuus mutta aina välillä tämä avautuu, rapsakka sopivasti suolattu pekoni on jumalten ruokaa, maittaisi Allahillekin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että tuo peliluolassa pyörivä NHL Fantasy draft on pirun mukavaa puuhaa. Koko ajan tässä jo miettii seuraavaa varausta.

En takuulla jätä enää seuraavina vuosina väliin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Avautui se, että Stanley Cup finaaleita käsittelevä ketju on kyllä tapahtumansa arvoinen. Aivan julmetun hienoa spekulointia siellä finaalijoukkueiden faneilta! Finaalikuume nousee nousemistaan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Avautui se, että Stanley Cup finaaleita käsittelevä ketju on kyllä tapahtumansa arvoinen. Aivan julmetun hienoa spekulointia siellä finaalijoukkueiden faneilta! Finaalikuume nousee nousemistaan.

You got that right! Nautittavaa luettavaa. Tuo kyseinen ketju osoittaa sen että fiksujakin kirjoittajia Jatkiksessa on roppakaupalla, he ikävä kyllä hukkuvat liian usein tyhjäpäiden massaan.

Meikäläiselle avautui että on hankala päättää kumpaa sympatiseeraisi Stanley Cup-finaaleissa. Chicago oli suosikkijoukkueeni ala-asteikäisenä silloin kun oma jääkiekkoinnostukseni virisi, keräilykortit tulivat maaseudulle asti ja NHL-pelit tulivat PC:lle. Jeremy Roenick, Steve Larmer, Steve Smith, Eddie Belfour ja kumppanit olivat suuria suosikkejani. No, Chicago sitten haihtui mielestäni kun JR läksi pois ja Chicagosta tuli pitkäksi aikaa melko valju porukka. Nyt on sitten huima nuori joukkue, suomalainen molari ja kova meno päällä!

Toisaalta taas Kimmo Timoselle soisi sormuksen enemmän kuin mielellään. Kautta aikain parhaita suomalaisia pakkeja jolla on kunnioitettava ja menestyksekäs ura takanaan, SC olisi loistava huipennus sille varsinkin kun World Cupin ja olympialaisten voitto jäivät saamatta. Miksei Ville Leinollekin voiton soisi, yksi finaalisarja on jo hävittynä ja onhan tuo ollut hienoa seurata kuinka miehen ura on vuoristoradan notkahduskohdan jälkeen taas mahtavassa nousussa.

Paras voittakoon ja joka tapauksessa ainakin yhden uuden suomalaisen nimi kaiverretaan pokaaliin.
 
Viimeksi muokattu:

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Konstruktiivisen metodin deduktiivisella vaiheella on merkitystä erityisesti niin sanotuissa aukkotilanteissa, joissa positiivisesta lainsäädännöstä ei voida saada johtoa oikeudellisen ongelman ratkaisemiseen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Avautui juuri, että Stanley Cupin kohtalo ratkesi jo ennen ensimmäisen kiekon putoamista jäähän. Ai miksi? No koska Chicagolta löytyy rosterista muuan Marian Hossa, jonka yllä leijuva kirous ei anna hänen voittaa Stanley Cupia.

Kolmas kerta toden sanoo ei päde tässä tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös