Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 282
  • 34 075

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Toista se on rugbyssä, joka menee tuohon kaukalopallo-osastolle. Tosin kaikki rugbyvarusteet (onko niitä edes?) myydään varmaan uutenakin kulahtaneen näköisinä.

Lajia tuli sen verran harrastettua, että kyllä siitäkin löytyy varusteita niille jotka sellaisia haluavat tai joutuvat käyttämään. Peter Cech käyttää rugby-kypärää. Hartiapehmusteita tehdään myös ja jonkinlaiset munareita löytyy myös valikoimista. Tosin en tunne ketää joka näitä käyttäisi, hammassuojat taitaa olla ainoa varuste jota oikein suositellaan käytettäväksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Jenkkifutis on sellaisten Tom of Finland -tyyppisten machohomojen laji. Yläkroppaan löytyy heterosuojuksia, kuten jääkiekossakin. Päätä suojaa semihetero kypärä, mutta housut on valittu suoraan jostain Madonnan musiikkivideon puvustajalta. Kiiltävät jumppalegginsit jalkaan ja kentälle ähisemään poikain kanssa.

Minulle avautui, että joidenkin mielestä yksi maailman fyysisimmistä joukkuelajeista luetaan machohomoiluksi housujensa takia. Kuitenkin jääkiekon perseelle taputukset ja maalin jälkeen halailut, sekä soccerin maalin jälkeiset kasapanot pikkuhousut jalassa on yltiö heteroa touhua(?).

No, ihan ystävyydellä. Tämän olisi voinut laittaa myös "Mille naurat juuri nyt"-ketjuun, sillä komenttisi on kyllä loistava ja tuo oma "mindfuckini" toimi aika rajusti.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Miettikääpä lätkässä käytettyjä sukkanauhoja. Hihihii. Menen laittamaan jefu housut jalkaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Minulle avautui, että joidenkin mielestä yksi maailman fyysisimmistä joukkuelajeista luetaan machohomoiluksi housujensa takia.

Tänään pääsi laittamaan tällaista machonachohomoa vastapalloon. Tästä kiitos tämän ketjun tuottamalle inspiraatiolle. Hierojalla käväsin tänään (hieroja osoittautui jälkeenpäin amerikkalaisenjalkapallon pelaajaksi). Itsellä siis suhteellisen raamikas roppa ja hieroja sitä sitten jossain vaiheessa alkoi kyselemään, että mitäs lajeja olen urheillut. Noh vastasin siihen, että kaikennäköistä, mutta jalkapallo ja jääkiekko nyt on tullut kokeiltua korkeimmalla junioritasolla. Tähän hieroja sitten oikein mustanamerikkalaismiehen aksentilla, että "have you ever played the real football, American one! You shuold". Tuli sitten tosiaan luettua eilen tätä ketjua ja vastaus oli "No. I don't feel comfortable in thigts". Johon sain vastaukseksi hiukan imelän naurahduksen.

Nyt minulle avautui se, että kuinka tyhmän asian tulin tänne teidän kanssa jakamaan, mutta jotenkin vain nauratti kun tämä ketju oli viimenen asia joka eilen oli silmillä ja ensimmäinen joka oli tänään kielenpäällä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että vuosia sitten kuulemani "hiekkahentunen" ei ollutkaan mikään silloin keksitty juttu, vaan on todella olemassa. Se tuli vastaan tämän viikon Aku Ankassa ja sitten piti googlata. Jonkinlainen leivonnainen siis.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ajoitus

Minulle avautui ajoituksen merkitys elämässä, se nimittäin ratkaisee kaiken.

Tämä seikka avautui, kun kysyin joululomalle töistänsä jäänyttä kaveriani viikonloppuna ryyppyhommiin, vaan hän vastasi: "nyt pitää menemisten sijaan suorittaa avovaimon kanssa kilttiä perhe-elämää, jotta säilyy rauhaisa kotielo". Näinhän se on, joskus pitää jättää tekemättä se, mikä toisissa oloissa tulisi tehdyksi ja silti molemmat ovat järkeviä tekosia.

Jos esimerkiksi jääkiekkoilija tekee näyttäviä laukauksia hyökkäysalueella vastustajan maalivahdin edessä, paitsioasemassa vieläpä, kun kiekko ja kaikki muut ovat kuitenkin omalla puolustusalueella, niin toiminta on järkevyysalueen sektorista kaukana. Sen sijaan jos peli ja kiekko onkin juuri siellä vastustajan maalivahdin edessä, jossa tuo tarinamme sutija on, hän saattaakin osua kiekkoon ja tehdä maalin, jolloin kansa aplodeeraa ja hurraa nimeäsi, koutsi kiittää ja vaimokin on katsomossa ylpeä miehestään, kehuu vieläpä miestään kavereilleen, mikä tunnetussa maailmankaikkeudessa on se suurin kunnia ja ansio miehelle. Sama toiminta, mutta eri aikaan, niin konna onkin sankari.

Niin että hyvä on olla pelisilmää ja kannattaa muistaa se ajoitus. Et sinäkään tätä nyt edes lukisi jos eivät aikoinaan olisi olleet ajoitukset kohdillaan.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui että on ilmesesti siistiä, upeeta, coolia ja fantsua mainostaa davidkrokettilla sitä, kuinka käy Jatkiksessa trollaamassa.

Samassa tilanteessa avautui kuinka erään nickin täytyy olla mode tai modejen tuttu.

ja asia ei avautunut ylläolevan viestin kautta :D
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Minulle avautui että on ilmesesti siistiä, upeeta, coolia ja fantsua mainostaa davidkrokettilla sitä, kuinka käy Jatkiksessa trollaamassa.

Kansa vaatii päitä vadille, sekä siinä ohessa linkin kyseiselle sivustolle ja siihen kohtaan, jonka kautta asia kävi ilmi.

Edit: Ihmiset, jotka selvittelevät parisuhdeongelmiaan Facebookissa, saavat kauhean myötähäpeän päälle. Avautui ihan äskettäin.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka tämä nyt pitäisi ymmärtää? Ei se ainakaan kontaktiossa häviä jefulle tai lätkälle.

Tarkottanee varmaan sitä, että rugby on jefuun verrattuna halailua ja läpsimistä. Rygbyssä on myös havaittavissa pelaajien halukuus halailla toisiaan ja kasaantua. Toinen erityispiirre on, että rygbyssä vilkuillaan takaa-ajavaa (mikä termi) poikaa keimaillen taaksepäin ja sitten heitetään pallo viime hetkellä taaksepäin "ähäkutti" kaverille, jotta hänkin saa osuutensa. Lopuksi päädytään .... kasaan.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Tajusin, että sianliha on täyttä kuraa. Lihana se on erittäin huonoa verrattuna moneen muuhun lihaan. Tällä tämän hetken "kohulla" ei kuitenkaan ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ennen tuli syötyä possua useinkin, mutta jostai syystä nykyään ei mene enää alas laisinkaan. Muita lihoja sen sijaan tulee syötyä paljon ja kana on todella herkullista.

Pitää nyt joulunakin sitten vetää vaikka kalkkunaa. Kummallista, että yhtäkkiä voi tulla tuollainen vastenmielisyys kyseistä lihaa kohtaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tajusin, että sianliha on täyttä kuraa. Lihana se on erittäin huonoa verrattuna moneen muuhun lihaan.

Itse puollan possunlihan. Pekoni, palvikinkku, jauheliha, possunmakkara, grillikassler, noisetit ja vaikkapa wokatut suikaleet ovat meikäläisellä arkiruokaa parhaimmillaan. Lihan hintakin on ok. Tosin menee erittäin paljon myös kanaa ja kalaa. Nauta on liian kuivaa. Lähinnä jauhelihassa possun kanssa tulee kiskottua.

Leikkeleinä kalkkunaa ja palvikinkkua.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselle avautui, että Vesa-Matti Loirin oodi Matti Vanhaselle (Hyvää puuta) onkin ihan kuunneltava biisi, ainakin jos ei liian vakavissaan lähde kuuntelemaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sen olen aina tiennyt, että Joni Puurula on HJ eli huikea jamppa.

Tänä aamuna kuitenkin avautui, että HJ on myös mun pomon nimien etukirjaimet. Jumalauta, mun pomo on huikea jamppa nimen tasolla vaikkei muuten olekaan.
Tää nyt ei varmaan avautunut muille kuin mulle, mut päätin sen kuitenkin tänne kirjoittaa, lällällää...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Avautui että Martin Brodeur on nykyään myös USA:n kansalainen.

Ja minulle avautui jokunen viikko sitten, että Petr Svoboda (se kuuluisampi) on nykyään myös Kanadan kansalainen Tshekin kansalaisuutensa ohella. Lisäksi avautui samasta ex-pelaajasta, ettei hän ole voittanut yhtään maailmanmestaruutta ainakaan aikuisten tasolla. Mutta joo, 1990-luvun Phillyssä pelatessa ei toki yleensä MM-kisoihin kerinnytkään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minulle on avautunut tänään netin syövereissä surffailtuani, että olen aika HMV-heebo. Esimerkiksi tuolla huutopistenetissä, kun katselee kledjuja, niin siellä lukee vaikka- "Tästä muotitietoiselle miehelle..", "Trendikkäälle.." jne...

Mikään vaate, mitä siellä näin mm näillä teksteillä varustettuna, ei miellyttänyt mitenkään, joten en sitten voi olla trendikäs, muotitietoinen, menevä, sporttinen...
Kaikkeen sitä törmää ja itseään oppii, kun krapulaansa parantelee. Tosin, helvetin hyvät naurut saa, kun jaksaa kahlata tuota saittia. Kyllä ihmiset osaavat pyytää käytetystä ja aivan paskasta tavarasta. Se ei ole enään edes muotia Virossa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ola Rapace, joka näytteli muun muassa Wallanderissa Stefania, on naimisissa Stieg Larssonin Millennium-trilogiassa näyttelevän Noomi Rapacen kanssa.

Ei siis ihme, että heillä on sama sukunimi, johan menikin parit yöunet, kun asiaa mietin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ola Rapace, joka näytteli muun muassa Wallanderissa Stefania, on naimisissa Stieg Larssonin Millennium-trilogiassa näyttelevän Noomi Rapacen kanssa.

Ei siis ihme, että heillä on sama sukunimi, johan menikin parit yöunet, kun asiaa mietin.

Mä kun olin kuvitellut heidän olevan sisaruksia. No, selvisipä tämäkin.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Avautui tänään telkkaria katsellessa, että Lostin Charlie (Dominic Monaghan) on joskus villissä nuoruudessaan näytellyt Hetty ratkaisee -sarjassa. IMDB:tä selaillessa selvisi, että sama jamppa on myös ollut aikanaan hobitti.
 
Tänään avautui sellainen tosiasia, että mulla on ollut sama talvirotsi jo 7 vuotta! Eräs vanha kuva ponnahti esille ja siinä on sama takki joka yllä tänään kävin K-kaupasta ostamassa uuden juustohöylän ja jota käytän joka helvetin päivä. Maksoihan se toki melkein 900 euroa mutta sitli saman takin käyttäminen näin pitkään kertoo kyllä ihmisestä paljon. Ja sen, että laatutuotteet kestävät.

Juustohöylä maksoi 1,90 €.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja sen, että laatutuotteet kestävät.

Joo huomasin saman, kun otin maiharit esille taas talvea varten. Viisi vuotta on menty ja muutaman kerran talvessa olen laittanut vähän plankkia pintaan. Kengät ovat ihan virheettömässä kunnossa, nauhat piti vaihtaa parisen vuotta sitten. Kyllä noista mielellään maksoi reilun sata euroa aikoinaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Maksoihan se toki melkein 900 euroa mutta sitli saman takin käyttäminen näin pitkään kertoo kyllä ihmisestä paljon.
Avautui että kyllä voi takkikin maksaa käsittämättömän paljon. Missä tuollaisia vetimiä myydään? Käykö niissä maksuvälineinä muukin kuin kultainen Visa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös