Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että siitä on jo muutaman päivän yli kymmenen vuotta, kun Raisa Räisänen katosi Tampereen yöstä. Mahtaneeko tytön lopullinen kohtalo koskaan selvitä...
Voi olla, että on jo kuollutkin...

Kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa. Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota. -Juice Leskinen

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No sanottakoon nyt loppukaneettina se, että en mielestäni missään vaiheessa sanonut että maalit tulevat puhtaasti noista kahdesta asiasta. Kuitenkin, jos nyt oletetaan että hyökkääjä saa pelissä n maalintekopaikkaa, niin niistä Ronaldon tapainen pelaaja tekee veikkausliigamaalivahdin taakse suuremmalla todennäköisyydellä maalin kuin esim. veikkausliigapelaaja maailman parhaan maalivahdin taakse.
Tottakai joukkue, pelitapa jne. vaikuttavat kokonaismaalimääriin (ts. tekeekö pelaaja 10, 20 vai 30 maalia kaudessa), mutta sille on syynsä että toiset pelaajat vain tekevät enemmän maaleja kuin toiset ja vastaavasti toiset veskat päästävät enemmän maaleja kuin toiset.
Ja vastaavasti en minäkään ole sanonut etteikö hyvät hyökkääjät tekisi enemmän maaleja kuin huonot ja etteikö huonot maalivahdit päästäisi enemmän maaleja kuin hyvät, mutta jalkapallon luonne on sellainen, etteivät maalivahdit ole ollenkaan niin ratkaisevassa osassa kuin esim jääkiekossa. Huippujalkapallossa maalia kohti lauotaan keskimäärin noin viisi kertaa pelissä (viime kauden lopun jossain valioliigaottelussa ei ammuttu maalia kohti kertaakaan) ja jos marginaalisia tilanteita niistä on 10-20%, niin se ei kuitenkaan tarkoittaisi kuin 0-1 maalia eroa. Tietenkin selvästi heikompaa veskaa voidaan koitella enemmän, mutta kuitenkin.

”En ole koskaan väittänyt, että kaikki konservatiivit olisivat typeryksiä. Sen sijaan kaikki typerykset ovat konservatiiveja.” - John Stuart Mill

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Usein tulee juotua viskiä vähän liikaa ja seuraavana aamuna olo on yleensä ihan karsea, mutta olutta voi vetää useamman päivän putkeen ilman kummempaa krapulaa.
Pakko sen verran kommentoida, että itse saan täydellisimmän olotilan aikaan juomalla pelkkää viskiä. Humala on rento ja leppoisa, eikä seuraavana päivänä ole Herr Kankkusesta tietoakaan. Ongelmia tulee vasta, jos saman illan aikana tulee juotua punkkua ämpäritolkulla =)

I'm the queen of fucking everything.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
Courtney Cox-zzzz(joku sukunimi, vai onko enää) on ikäisekseen aika kuuma pakkaus. Ainakin uudessa CougarTown-sarjassa. YLLÄTTÄEN sarja kertoo tästä tänä päivänä lehdissä usein mainitusta puuma-naisesta.

"Kuuntele nyt Kalle tarkasti. Haista paska!"

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Courtney Cox-zzzz(joku sukunimi, vai onko enää) on ikäisekseen aika kuuma pakkaus. Ainakin uudessa CougarTown-sarjassa. YLLÄTTÄEN sarja kertoo tästä tänä päivänä lehdissä usein mainitusta puuma-naisesta.
Englannin kieli osoittaa jälleen rikkautensa. Cougar on hieman iäkkäämpi nainen kuin puma. Ilmeisesti suomen kielessä pitäisi käyttää sanaa kuguaari.

YV-spesialisti asuu mutsinsa luona. Aikuiset äijät asuu mutsinsa luona.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Englannin kieli osoittaa jälleen rikkautensa. Cougar on hieman iäkkäämpi nainen kuin puma. Ilmeisesti suomen kielessä pitäisi käyttää sanaa kuguaari.
Niin jos naisesta puhutaan, muutenhan cougar ja puma on sama eläin.

Joskus, kun olin nuori ja kokematon, en tiennyt miksi kaikki sanoivat että naisia on vaikea ymmärtää. Nyt tiedän.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avautui parikin asiaa:

1) Entinen uskonnonopettajani lukiosta on IFK-fani.

2) "Aggressiivisen ja epäsosiaalisen" kissan (Hesyn työntekijän kuvaus) voi opettaa tulemaan luokse kutsusta, vaikka kyseessä on vieläpä tapaus, joka ei ole lahjottavissa herkuilla.

3) On paskapuhetta, että kissat eivät kiinny ihmisiin vaan paikkoihin. Oma prinsessa muutti juuri toista kertaa kanssani, eikä alkujännityksen jälkeen ole osoittanut mitään merkkejä siitä, etteikö olisi hyväksynyt tätä uudeksi kodikseen tai kaipaisi edelliseen asuntoon.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe ja Blackhawks
Avautui, että olen kateellinen noille ilmojen herroille, jotka rassaavat jo kolmatta päivää Horneteillaan tuossa Jokioisten varalaskupaikan tienoilla. On se vaan komian näköistä menoa, varsinkin noilla hitaimmilla nopeuksilla kun näyttää siltä, että roikkuvat taivaalla lähes paikallaan. Pilluralli viety vähän pidemmälle...

Gatorade me bitch!

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
3) On paskapuhetta, että kissat eivät kiinny ihmisiin vaan paikkoihin. Oma prinsessa muutti juuri toista kertaa kanssani, eikä alkujännityksen jälkeen ole osoittanut mitään merkkejä siitä, etteikö olisi hyväksynyt tätä uudeksi kodikseen tai kaipaisi edelliseen asuntoon.
Niin totta. Useimmiten ovatkin ei-kissahenkisiä ihmisiä jotka näin yrittävät väittää.

Tai ainakaan meidän misut eivät ole olleet moksiskaan muutoista. Pienen tsekkailun jälkeen katit ottaa lunkisti - kunhan vaan tutut ihmiset seuraavat muutoissa mukana.

www.kiekkopesa.fi

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Niin totta. Useimmiten ovatkin ei-kissahenkisiä ihmisiä jotka näin yrittävät väittää.

Tai ainakaan meidän misut eivät ole olleet moksiskaan muutoista. Pienen tsekkailun jälkeen katit ottaa lunkisti - kunhan vaan tutut ihmiset seuraavat muutoissa mukana.
Näinpä. 15 minuuttia tutkitaan paikkoja. Sitten löytyi tuttu hiekkakippa, tuttu ruokakuppi, tutut huonekalut ja tutut ihmiset. Sen jälkeen nukutaan noin 23 tuntia vuorokaudessa ja lopun aikaa syödään ja paskotaan. Se on sitä kissan elämää.

4, 8, 15, 16, 23, 42

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen Poliisit ohjelmassa avautui alaikäisten alkoholijuomat jotka sitten kaadettiin maahan. Siinä samalla minulle avautui että se oli suorastaan hauskaa seurata, hyvät juomat toki hukkaan mutta ihan oikein teineille. Oli melkein yhtä hauskaa kun se, jos näkee jonkun saavan parkkisakon.

Sit on my face and tell me that you love me.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meillä näemmä riitti jo se, että yksi tuttu ihminen eli äiskä eli minä muutti mukana, vaikka edelliseen asuntoon jäi kaksi nelijalkaista ja yksi kaksijalkainen kaveri =)

Avautui muuten sellainen asia, että jotkut ihmiset ihan oikeasti luulevat minua hyväksikin ystäväkseen ihan sillä perusteella, että jaksan (satunnaisesti) kuunnella niiden minäminäminä-lässytystä puhelimessa. Tämän ihmistyypin edustajilla on ajoittain jopa otsaa soittaa puolen yön aikoihin, koska niillä on jotain todella tärkeää minäminäminäjaminuneksä-juttua kerrottavanaan. Miksikö vastaan? En tiedä. Varmaan joku suurempi vika päässä.

Enkä nyt viittaa BOLiin, jonka kanssa höpöteltiin aiemmin ja joka kuitenkin lukee tämän, vaan ihan toiseen ihmiseen. BOLilla on edelleen lupa soittaa koska vaan, sillä minäkin harrastan akkojen tilityspuheluita hänelle päin <3

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enkä nyt viittaa BOLiin, jonka kanssa höpöteltiin aiemmin ja joka kuitenkin lukee tämän, vaan ihan toiseen ihmiseen. BOLilla on edelleen lupa soittaa koska vaan, sillä minäkin harrastan akkojen tilityspuheluita hänelle päin <3
Mitä sä höriset? Sä soitit mulle ja paiskasin luurin sun korvaan...

Azulille mitä luultavimmin avautui , miksi joskus on ihan pakko soittaa ;).

"Yks maali Nordenskiöldinkadulla vastaa kymmentä maalia maakunnissa". -Ville Nieminen (1.1.2016)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä sä höriset? Sä soitit mulle ja paiskasin luurin sun korvaan...

Azulille mitä luultavimmin avautui , miksi joskus on ihan pakko soittaa ;).
Sen jälkeen, kun mä ensin en ollut vastannut, ja soitin sulle ja löit luurin korvaan vastattuasi ensin, että hullujen huoneella, ja sit sä soitit takaisin =P

Ja tuo muuten kyllä tosissaan avautui - samalla kuin sekin, että sulla on lyhytpinnaisuudestasi huolimatta yllättävän hyvät hermot =D

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Liverpool FC
Ei jumalauta voi olla totta. Melkein viisi vuotta olen käyttänyt Jatkoaikaa ja vasta nyt avautui Vanha Len.

"Sport tekee maalin ajassa... kun toista erää on pelaamatta viisitoista nollakymmentäkuusi"
"Sport voitti tärkeän aloituksen maalialueella"

The Joonas

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Useita asioita avautui minulle tänään:

-pankeilla on ihme sääntöjä. Jos shekissä lukee X & Y, eikä X tai Y, ei shekkiä voi luovuttaa kuin silloin että siinä on molempien nimi. Tämän ymmärrän. Mutta kun kysyin että olisiko se ollut ok jos se nimi olisi ollut siinä valmiina niin kyllä. Millään ei varmisteta sitä että se toinen on oikeasti kuitannut sen.

-ihmiset puhuvat aika jännistä asioista. 2 herraa Siilinkarin kahvilassa Hämeenkadulla Tampereella kehittivät suunnitelmaa, kuinka toisen muijalle saadaan selitettyä ukkelin sukupuolitauti pisaratartunnalla. Onneksi kuulemma oli saanut antibiootit pikaisesti. Että terkkuja vaan herrat jotka olitte kahville siinä 10.40

-jos nivuset on kipeät kun menet jäälle, ne on kipeämmät sieltä tullessa

-autossa on mahdollista saada käytyä kaikki viat läpi

-nuori herra Lielahden Expertillä (työntekijä) joka lainasi minulle tunkkia oli palvelualan ammattilainen. Kiitos

Fistauksessa on tärkeää muistaa nyrkkisäännöt

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui, että olen kirjoittanut palstalle 1 132 viestiä, mutten yhtään Sm-liiga osioon. Onkos muita tällaisia kirjoittajia?
Hahaa viestejä tämän jälkeen 1224 eikä ainuttakaan muistaakseni SM-Liigaosioon, tuskin NHL-osiionkaan.

“There’s a beast in every man. And it stirs when you put a sword in its hand.”

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui, että ei pysty etsimään kaikkia kirjoittamiaan viestejä. Näytetään vain tietty määrä. Tai sitten en vaan osaa.
Haet oman nimimerkkisi "käyttäjälista" linkistä sivun yläosasta. Siellä näkyy mm kirjoitettujen viestien määrä.

“There’s a beast in every man. And it stirs when you put a sword in its hand.”

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avautui sellainen asia, että lausahdus "jos mä olisin sä, kyllä mäkin olisin mun kaa" esiintyykin jossain suomalaisessa räppibiisissä. Kyllä huomaa, että Suomi-rap ei soi näillä kulmilla.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itselleni avautui se, että elokuvassa Täällä Pohjantähden Alla kuolemansellin laulavaa pikkupoikaa esitti edesmennyt näyttelijä Jyrki Kovaleff. Nuorena (13-14-vuotiaana) pääsi jo isoon leffaan.

Hö.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy