Järvisen Turo pistänyt raflan pystyyn?
Aleksin Ravintolat Oy, johon Katupoikakin kuuluu, on kyllä legendaarisen ravintoloitsija Saara Sinivuoren paikkoja.
Pistin ehkä väärään ketjuun, ja unohtui se hymiökin sieltä. Suurin osa HIFK:n ja SaiPan kannattajista tietänevät mitä hain tuolla "läpällä"...
Taitaa viulusti Johanna Koivu olla ainut omalla nimellä esiintyvä, sillä muut soittajat Lenni Paarma, Antero Naali (A.Naali, heh heh) ja Simo Ralli eivät kyllä tosiaankaan ole aitoja nimiä.Avautui juuri, että Lauri Tähkä ei olekaan tämän kyseisen naamanvääntelijän oikea nimi, vaan on virallisesti Jarkko Suo. Tuntuikin vähän liian sopivalta siihen musiikkigenreen ja bändin ulkoasuun.
Elä huoli, mulla tuo soi päässä jo neljättä vuotta putkeen. Kerran erehdyin traktorihommissa laittamaan tuon CD:n soittimeen. Verrattavissa tinnitukseen.Kiitos, nyt soi kersti päässä...
Minusta tuota juttua lukiessani kuulostaa siltä että sekä OP että Nordea ovat perseestä. Nimimerkki Sampopankki 0.25%
Myöntääkö Sampo tosiaan tänään lainan 0,25%:n marginaalilla? Jos näin on, se avautui minulle.
en ole tänään kysynyt, enkä kysy sillä sillä vanhassa lainassakin on vielä ihan tarpeeksi takaisin maksamista. Silti minusta 0.85 on perseestä.Myöntääkö Sampo tosiaan tänään lainan 0,25%:n marginaalilla? Jos näin on, se avautui minulle.
en ole tänään kysynyt, enkä kysy sillä sillä vanhassa lainassakin on vielä ihan tarpeeksi takaisin maksamista. Silti minusta 0.85 on perseestä.