Eikös se ollut Helsingin Teräskaluste? Muutenhan se olisi hemeka.Voin avata sinulle sellaisenkin, että "heteka" tulee niin ikään valmistajastaan: Helsingin Metallikaluste. (Oletan, että tiedät, mikä on heteka.)
Eikös se ollut Helsingin Teräskaluste? Muutenhan se olisi hemeka.Voin avata sinulle sellaisenkin, että "heteka" tulee niin ikään valmistajastaan: Helsingin Metallikaluste. (Oletan, että tiedät, mikä on heteka.)
Eikös se ollut Helsingin Teräskaluste? Muutenhan se olisi hemeka.
Mutta siinä vaiheessa kun parin tunnin pallonmätkinnän jälkeen joku tulisi työntämään greenihaarukan käteen ja käskisi korjaamaan nurmikkoon aiheuttamani lommot, löytäisi kysyjä valintansa mukaan joko greenihaarukan tai rautavitosen hanuristaan.
Avautui, että mustekala on aivan saatanan hyvää mättöä. Pirkka mustekalapuikot ovat todella maukkaita ja maksavat saman rahan kuin Pirkka kalapuikot. Hinta messevät 1,09 € ja paketissa 250 grammaa.
Jos kalapuikot ovat kaverisi niin vaihda leiriä ja ala vetämään oktopussia.
Avautui, että mustekala on aivan saatanan hyvää mättöä.
Olen jo jonkin aikaa pohdiskellut, miksi moderni jenkkimetalli, metalcore tai mitä lie algorea onkaan, ei säväytä meikäläistä, vaan jo parin biisin jälkeen tekee mieli lopettaa kuuntelu. Periaatteessa kitarat sahaavat kivasti yms, mutta jostain syystä ei kolahda. Ja äsken se valkeni: jenkkimetallissa vokaaleissa ei ole juuri ollenkaan melodiaa, se on pelkkää kirkumista lukuunottamatta poikabändimäisiä puhtaita osuuksia. Sen sijaan hiukan perinteisemmässä (melo)deathissa örinät öristään ilman puhtaita osuuksia, mutta mukana on selkeä melodia. Siitähän se kiikasti.
Edellä oleva siis kärjistettynä. En väitä hallitsevani genreilyä kovinkaan hyvin, mutta toivottavasti pointtini tuli selväksi puritaaneillekin.
Huomasin vasta nyt ystäväni hauskan "huomion". Madonnan biisissä "you'll see" se kuullostaa siltä kun hän hokisi "Juussiiiii".
....
Minulle avautui, että todellakin tykkään katsella yleisurheilun arvokisoja (miesten 10 000m ja naisten 3-loikka tässä juuri menossa). Olisin äsken saanut hitusvinkulaa mutta liukenin tilanteesta, jotta sain jatkaa kisojen katselemista!
No eiväthän toki mutta kun makkarissa ei ole televisiota, niin en enää viitsinyt raahata naista olohuoneeseen, jossa on tv. Tosimieshän olisi toki niin toiminut.Ovatko nämä kaksi toimintoa jotenkin toisensa poissulkevia?
Minulle avautui jo jokunen vuosi sitten että Freddie itseasiassa syntyi Zanzabarilla Tansaniassa, mutta vanhemmat olivat toki inkkari-pinkkareita.Avautuipa sellainenkin asia että Freddie Mercury oli syntyjään intialainen.
Minulle taasen avautui jo joskus 70-luvun lopulla, että mitään Zanzabaria ei ole olemassakaan. Zanzibar toki on.Minulle avautui jo jokunen vuosi sitten että Freddie itseasiassa syntyi Zanzabarilla Tansaniassa, mutta vanhemmat olivat toki inkkari-pinkkareita.
Minulle taasen avautui jo joskus 70-luvun lopulla, että mitään Zanzabaria ei ole olemassakaan. Zanzibar toki on.
Zanzibar ei kuulunut Tansaniaan ko. syntymän aikaan. Eikä Zanzabarkaan koska Tansaniaa ei vielä ollut olemassa.saivarrellaan.
Tuntuu, että Suomessa urheilijalupaukset ikääntyvät nopeammin kuin muissa maissa. Vastahan Mikael Forssel oli kultakutreineen Suomen jalkapallon tulevaisuus ja Kimi Räikkönen meinasi rikkoa kaikki ennätykset voittamalla formuloiden maailmanmestaruuden tyyliin nuorimpana ikinä koskaan missään.Eilen avautui että Jukka Keskisalo on "jo" 28-vuotias, kun tähän asti olen luullut häntä vähintään 3-4 vuotta nuoremmaksi. Joten eipä voi hänestäkään enää sitten puhua Suomen nuorena tulevaisuuden toivona.