Jokuaika sitten tajusin, että Schenker on Saksan VR.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta nyt on avautunut väärin. Saksan VR on DB (Deutsche Bahn). Saksassa voi olla rahtiliikenne kiskoilla on vapaampaa kuin Suomessa ja Schenker toimittaa rahtiliikennettä.
Hehheh kuittausyritys meni pieleen, kun kyseessä on sama yritys. DB=Schenker= Saksan VR.
edit. Voit ihan mielenkiinnosta tsekata mikä kuuluisa logo esiintyy Suomen Schenkerin sivuilla ylhäällä Schenker sanan edellä.
Tuolla kyseisellä nettisivulla sanotaan, että "DB Schenker on Deutsche Bahn AG:n Kuljetus ja logistiikka -divisioona". Eli eikös tuo tarkoita sitä, että DB ei ole sama kuin Schenker, vaan DB Schenker on osa DB:tä?
Kävi mielessä olisiko ollut jotain tällaista taustalla, mutta enpä jaksanut tarkistaa. Vaikka ovat samaa konsernia, niin erohan on tavallisen taatelintallaajan silmiin melkoinen.No voihan tämän kanssa saivarrella minkä verran haluaa, mutta DB:tä tuo koko roska kokonaisuudessaan on ja DB on samankaltaisessa asemassa Saksassa kuin VR Suomessa. Toki Suomessa VR Cargo on erikseen omana yhtiönä, kuten Schenker mutta samaa konsernia ne on kuitenkin joissa emoyhtiöinä on DB ja VR.
Kävi mielessä olisiko ollut jotain tällaista taustalla, mutta enpä jaksanut tarkistaa. Vaikka ovat samaa konsernia, niin erohan on tavallisen taatelintallaajan silmiin melkoinen.
Ellei Pogoomus tunaroi todella pahasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja, on seuraava pääministerimme nimeltään Jyrki Katainen.
Ei helevetti. Poliittiseksi pakolaiseksi Kuubaan?
Minulle on avautunut jo jonkun aikaa sitten, että käytännössä se joka asioista päättää on jo nyt Jyrki (esikuntineen tottakai). Niinpä nimellinen muutos tulee olemaan vain koskeettinen (ihme jos jollain Vanhas Masaa ikävä tulee)Ellei Pogoomus tunaroi todella pahasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja, on seuraava pääministerimme nimeltään Jyrki Katainen.
Minä avautui se, että Maikkari pitää Tom Koivistoa NHL-tähtenä, kun uutisoi että "NHL-tähti leikkeli Räikkösen tukkaa..."
Mikko on paska lajista riippumatta. Ja valitettavasti niitä lajeja riittää mitä tämä herra selostaa, taitaa kaveri selostaa puolet Ylen lähettämistä lajeista.Minulle avautui jo aikoja sitten että Mikko Hannula on kaikkien aikojen, lajien ja kanavien paskin urheiluselostaja.
Jatkoavautumisen aiheuttaa tieto, että ko. korvien raiskaaja on valittu taannoin vuoden urheilutoimittajaksi.
Minulle avautui, ettet vissiinkään muista Juha Jokista.Minulle avautui jo aikoja sitten että Mikko Hannula on kaikkien aikojen, lajien ja kanavien paskin urheiluselostaja.
No mutta eikai paskan selostajan tarvitse automaattisesti tarkoittaa myös paskaa toimittajaa? Vai kuinka.
Minulle avautui, ettet vissiinkään muista Juha Jokista.
Musiikki kuulostaa huomattasti paremmalta kun kuuntelee kuulokkeilla.