Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 941
  • 34 084

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Perjantaina minulle avautui useampikin asia peräkkäin.

Tajusin nimittäin, että se kerrostalossamme usein kuuluva kummallinen ääni ei johdu putkistosta tai ilmastoinnista, vaan siitä, kun yläkerran naapurini paneskelee naistaan!

Seuraavaksi tajusin, että ne äänet kuuluvat parhaiten vaatehuoneeseeni.

Hetken kuluttua tajusin olevani aika helevetin säälittävä jätkä, kun seison perjantai-iltana yksin pimeässä vaatehuoneessa kuuntelemassa kun yläkerrassa nussitaan.

Seuraavaksi tajusinkin mennä jo nukkumaan.

Onko helpoittanut yhtään? Olemme siirtäneet sängyn irti seinästä, muijalle laitoin villasukan suuhun ja itse en ole "herkutellut" vaan olen hoitanut homman nopeasti ja tyylikkäästi. Toivottavasti edellamainitut toimenpiteet ovat vähentäneet asuntoosi kuuluvaa ääntelyä.
Olemme pahoillamme aiheutuneesta häiriöstä ja menetetyistä yöunista. Poikkea kahville kun kerkeät!
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Tältä palstalta luin joskus, että Weezerin Hashpipe-videossa olisi nähtävillä 'runsaasti paljasta pintaa'. Vihdoin näin ko. videon ja tosiaan paljasta pintaa olikin nähtävillä usean sumopainajan ansiosta. Tunsin tulleeni petetyksi.
 
Tony Scott on Ridley Scottin veli. Kumma kun ei ole ikinä tullut aikaisemmin tajuttua.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Meidän firman kirjekuorien liimapintojen suojapaperit näyttävät ihan joltain terveyssiteiden (tms.) liimapintojen suojapapereilta. Ihmettelin alkuun, kun toimistomme mimmeillä niitä oli rempseästi hujan hajan pitkin pöytiä, mutta epäilykseni heräsivät viimeistään siinä vaiheessa, kun niitä osui silmiini myös miespuolisten työtovereitteni pöydiltä.

Äsken käyttämäni kirjekuori tuotti viimein kauan kaivatun ahaa-elämyksen. Enää pari pikkujuttua, niin ymmärränkin kaiken, mitä ymmärrettävissä on.
 
Viestin lähetti HABS #11
Onko helpoittanut yhtään? Olemme siirtäneet sängyn irti seinästä, muijalle laitoin villasukan suuhun ja itse en ole "herkutellut" vaan olen hoitanut homman nopeasti ja tyylikkäästi. Toivottavasti edellamainitut toimenpiteet ovat vähentäneet asuntoosi kuuluvaa ääntelyä.
Olemme pahoillamme aiheutuneesta häiriöstä ja menetetyistä yöunista. Poikkea kahville kun kerkeät!

No kiitos vaivannäöstäsi!

Olenkin ihmetellyt, miksi mitään ei kuulu. Muutamia iltoja olen vaatehuoneessani passissa viettänyt, kun odotin että jotain kuuluisi. Nyt pitää varmaankin käydä palauttamassa tuo mikrofoni ja nauhuri takaisin.

Eipä muuten sukka vaimentanut ainakaan sitä huutoa, joka vaimokkeesta riitelyn aikana irtosi. Mutta minä ymmärrän, se kuuluu parisuhteeseen. Toivottavasti asiat ovat selvinneet.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Perjantaina minulle avautui useampikin asia peräkkäin.

Tajusin nimittäin, että se kerrostalossamme usein kuuluva kummallinen ääni ei johdu putkistosta tai ilmastoinnista, vaan siitä, kun yläkerran naapurini paneskelee naistaan!


Tähän pitää puuttua. Ääniä on kerrostalossa monenlaisia.

Joskus vuonna yks ja kaks noorena poitsuna, oli opiskelijakämpän yläkerrassa asustelemassa yhden kesän sänkypainissa suht aktiivinen nuoripari - jotain 18v - jotka olivat päässeet varmaan ekaan yhteiseen asuntoonsa.

Makuuhuoneensa olivat samalla kohdilla kuin meikän ja silloisen avokumppanini. Ja tietysti niillä oli joku ikivanha, nariseva hetekka onnenmolskina. Saletisti voi sanoa, että meidän hommat käynnistyi monta kertaa heidän jälkeensä jollain viiden minsan viiveellä. Ei voinut yksinkertaisesti esim. lauantaiaamuna/-iltana kovin kauaa kuunnella, varsinkin kun nitinän lisäksi nuori morsmaikku piti semmosta ääntä, että oksat pois.

Pitää tunnustaa, että joskus oikein odotti milloinkahan ne aloittaa, että mekin käynnistytään. Pervoa.

Kerran tosin vähän hävetti, kun jotain sen suuntaista ääntä kuului äitimuorin käydessä kyläilemässä. Piti käydä laittamassa ratiota kovemmalle...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
tässä kuulin

Että Eric "best ofthe best" Roberts on Julia Robertsin veli... höh, onko maailma nuin pieni..?


niin ja sitte kuulin että An. Tuisk. ei olekaan het.....o AI KAUHEETA!! SIIS VOIKS TOI OL TOTTA!??!?!
 
Viimeksi muokattu:

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Porsaan kyljys ilman luuta on sama asia kuin porsaan ulkofile. Jos toi on totta, enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi edes asiaa.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Että Eastside Hockey Managerissa Aleksandr Vasjunov onkin Vasyunov. Tämän siitä saa kun ajatelee vain miten se nimi pienessä Suomessa kirjoitetaan. Eihän tuossa muuten mitään kun että tuli etsittyä miestä Vasjunov nimellä joka paikasta :)
 

scholl

Jäsen
Ihmettelin, että miten Amsterdamin tuntumassa asuva ystäväni voi katsoa suorana Suomen futiksen MM-karsintamatsin. Ihmetys innosta näyttää Suomen pelejä hälveni vasta siinä vaiheessa, kun osasin yhdistää asian siihen, että vastustajana oli Hollanti.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Eilen avautui semmoinenkin asia, että Poets of the Fall on oikeastaan aika hyvä bändi!
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti KPL
Se, että radiossa ei mainostetakkaan Chevrolet CARLOS mallista autoa, vaan se on Chevrolet Kalos.

Minä taas olen kuullut, että se olisi ollut Chevrolet KAAOS, mitä pidin aika huvittavana nimenä autolle.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kaaoskiesi

Viestin lähetti pavenro8
Minä taas olen kuullut, että se olisi ollut Chevrolet KAAOS, mitä pidin aika huvittavana nimenä autolle.

Niin, itsekin kuulin aluksi, että ko. mainoksessa puhuttiin Chevrolet Kaaoksesta.

Samaista mainosta oikein tarkkaan kuuntelemalla voi taustalta muuten kuulla Jenkkien kansallislaulun.

Tämä siis knoppitietona

Täältä tähän
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Kaaoskiesi

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itsekin kuulin aluksi, että ko. mainoksessa puhuttiin Chevrolet Kaaoksesta.

Samaista mainosta oikein tarkkaan kuuntelemalla voi taustalta muuten kuulla Jenkkien kansallislaulun.

Tämä siis knoppitietona

Täältä tähän
Korealaisen auton mainoksen taustalla stars and stripes musiikkia? Näin sitä ihmislasta huijataan. Taidanpa lähteä koeajolle.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tajusin tässä juuri, että vitutusketjukaan ei ole pyhää aluetta, vaan sieltä pääsee "hauskoihin letkautuksiin". Joo. Heh-heh.

Lisäksi tajusin viimeistään eilen että ihmiset eivät elä ikuisesti.
 
Tajusin, että maitorahka ja piimä ovat miltei sama asia.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Pelle Miljoonahan laulaa "Olen työtön" kappaleessa
"Kauppa on kankeaa" eikä "lapa kankeaa"

Voi paska.Kaikki nämä vuodet.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Oman profiilinsa tilan voi tarkistaa lähettämänsä viestin alapuolella olevasta kuvakkeesta - sitä varten ei siis tarvitse mennä members-listaa selaamaan, etsiä itsensä sieltä ja klikata omaa nimeään nähdäkseen omat tietonsa! Voi herranjestas, olen Jatkoaikaillut toista vuotta ja tällainen asia avautuu minulle vasta nyt!!! Opinpahan tänäänkin jotain, taidan mennä nyt nukkumaan.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Taas avautuu smasalle...

Kesän lapsi -biisin olen kuullut tähän asti aina väärin! Siinä ei sanotakaan "Oooooo kesän lapsi mä oon, aaaaaaa tuossa vuoteeni on" VAAN "Ooooo kesän lapsi mä oon, aaaaaa poissa huoleni on"! Herran pieksut!

Nimim. Ainakin kymmenen vuotta väärässä
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Punttiksella pitävät aina välillä Kiss FM:ää päällä.

Noh, kaikesta huolimatta sain perkeleen makeat naurut kun rasittavan äänen omaava poikajuontaja suomensi Avril Lavignen rasittavan biisin "Nobody's home" muotoon "Ei kenenkään koti"

Vittu kuuntelisi edes sen biisin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulle avautui, että pähkinäthän ovatkin ihan syömäkelpoista tavaraa. Ennen karsastin noita ponkuloita muodossa missä tähansa, mutta nytsellään tungen niitä salaatteihin ja ruokiin aina, kun silmä välttää. En kyllä tiedä kenen silmä, koska vaimokin niistä pitää. Lisäksi huomasin, että suolapahkinäthät ovat peräti syötäviä ja chilipähkinät jopa hyviä sellaisenaan.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Unplugged" meinaa oikiasti notta "ilman piuhaa". Hyvä ajatella välillä..
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
The Oz

Hetki sitten avautui tämmöinen tiedonjyvä että Ozzyn kappale Mr.Crowley kertoo tästä jannusta. No eihän sen oo kuullu vasta kuin sen 100 kertaa, aika nopeasti hiffasin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Muutama vuosi sitten sivullekirjoittaneelle avautui se, että monissa elintarvikepakkauksissa lukeva teksti nyhet on toista kotimaista ja tarkottanee uutuutta. Se ei siis ollutkaan se maaginen aines siinä tuotteessa, niin kuin olin luullut. Pikkunappulana ei voinut nimittäin syödä mitää sellaista, missä oli nyhettiä, koska se oli pahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös