Avautui sellainen hätkähdyttävä asia äsken, että muusikko Lauri Tähkä on taiteilijanimi, jonka takaa paljastuu herra nimeltä Jarkko Suo.
Se keltainen ruokasieni onkin kantarelli eikä kanttarelli, kuten olin koko ajan luullut.
Se keltainen ruokasieni onkin kantarelli eikä kanttarelli, kuten olin koko ajan luullut.
Michael J. Foxin toinen nimi on hyvinkin loogisesti... Kyllä, arvasit oikein.. Andrew.
Tänään avautui eroni syy. Akka on kohta vuoden päivät heilastellut jonkun toisen kanssa.
Suuri osa briteistä on suhteellisen vastenmielistä kansaa.... Tuntuu, että roskasakkia löytyy sieltä enemmän verrattuna keskiverto Euroopan maahan.
No, ok. On siellä valioliiga mitä on mukava seurata, mutta siihen ne positiiviset asiat loppuvatkin.
"Olemme aina olleet rauhaa rakastava valtio.." Näin juttelee Venäjän presidentti. Minä en ole tuota tiennyt ja luulen, että en ole ainoa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808188125216_ul.shtml
Ihan mukavat muistot jäi sekä kesästä, että perheestä. Paljon suurempi ihme olikin se, että onnistuin löytämään helvetin hyvännäköisen englantilaisen tyttökaverin samana kesänä, mutta se on jo toinen tarina...
- Venäjä tai Neuvostoliitto ei ole koskaan aloittanut sotaa, Venäjän presidentti Dmitri Medvedev jyrisi.
Mielenkiintoinen katsantokanta. Voisin väittää, että vuoden 1939 tapahtumat esimerkiksi saattavat tuon lausunnon hieman outoon valoon.
Muuten homma vaikutti uskottavalta, mutta kun mainitsit "helvetin hyvännäköisen" englantilaisen naisen, katosi tarinasta kaikki uskottavuus.
Better luck next time, kuten sitä sumusaarilla sanotaan ;)
Avautui, että Matti Kyllönen kirjoittaa Jatkoaikaan.- Boltin 200m voitto oli kaikkien aikojen ylivoimaisin sitten vuoden 1900 kisat
Vai onko jollain patenttitekniikka nappisepaluksen "sulkemiseen"?
Itsellä avautui myös se, että suomalaiset hädin tuskin pääsevät vieläkään näihin aikoihin. Suomen ennätys taitaa olla 10,21 ja 200m kylläkin hiukan kovempi, kuin Owensilla.1936 Jesse Owens, U.S. 10.3, 20.7