Avautui että Viljami ja Vertti Harjuniemi ovat kaksi eri henkilöä. Tai siis avautui että on kaksi eri Harjuniemeä
Mulla on ollut puhelimessa jonkun 7 vuotta. Ihan kätevää kyllä, kunhan ei niitä puhelimia hukkaa.Yllättävän moni näyttää matkakorttia älypuhelimella. Tai siis sitä kautta. Pitäisiköhän mulla kans alkaa. Yleensä aina odottaa viis+ vuotta että ensimmäiset tekee niin. Vähän sama kuin ekan kerran kehtasi ottaa älypuhelimen käteen julkisissa. Tai sitten mä näytän Maxwell Smart tyyliin kenkää siihen. Ex-pomolta sain nää.
Joo varmasti. Pitää miettiä.Mulla on ollut puhelimessa jonkun 7 vuotta. Ihan kätevää kyllä, kunhan ei niitä puhelimia hukkaa.
Yllättävän moni näyttää matkakorttia älypuhelimella. Tai siis sitä kautta. Pitäisiköhän mulla kans alkaa. Yleensä aina odottaa viis+ vuotta että ensimmäiset tekee niin. Vähän sama kuin ekan kerran kehtasi ottaa älypuhelimen käteen julkisissa. Tai sitten mä näytän Maxwell Smart tyyliin kenkää siihen. Ex-pomolta sain nää.
Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...Get Smart 99. Mä käytän Tampereella korttia. Turussa ja Helsingissä puhelinta.
Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...
Ja bussikortin kotelossa on heijastin, mulla hieno pinkin värinen <3
Mite helvetissä sun bingos tähän liittyy, kysympä vaan!!Joo, kun oon Bingossa Eerikinkadulla käyny niin en oo siitä jaksanu kävellä satamaan niin tullu käytettyä äppiä.
Oulussa mennään 2 eri vaihtoehdolla, tällänen mulla, vanha versio, päivitys tullu ulkonäköön kun Oulun joukkoliikenteestä tuli Oulun seudun liikenne.Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...
Ja bussikortin kotelossa on heijastin, mulla hieno pinkin värinen <3
Mite helvetissä sun bingos tähän liittyy, kysympä vaan!!
Ruotsin jalkapallon pääsarjan pohjoisin joukkue on Uppsalasta.
Oho. Samalla avautui että on silkkaa petosta, että Norrköping on etelämpänä kuin esim Nyköping tai jumalauta tavallinen Köping.Ruotsin jalkapallon pääsarjan pohjoisin joukkue on Uppsalasta.
Toi on fake-news, se wikin kartta näyttää omiansa. Örebro kai lähin.Vastaavasti jääkiekon pääsarjaa jos haluaisi katsoa Tukholmassa niin Tukholmaa lähin pääsarjajoukkue on Brynäs vähän alle parin sadan kilometrin päässä.
Toi on fake-news, se wikin kartta näyttää omiansa. Örebro kai lähin.
Sentään Söderköping on etelämpänä kuin Norrköping.Oho. Samalla avautui että on silkkaa petosta, että Norrköping on etelämpänä kuin esim Nyköping tai jumalauta tavallinen Köping.