Oota, mää kysyn...Kysy multa mitä oon hänestä miältä. Mää oon tunnettu kärkkäistä ja polarisoituneista jutuista.
Mitä mieltä olet pelaajasta Cristiano Ronaldo, known as CR7, too
Oota, mää kysyn...Kysy multa mitä oon hänestä miältä. Mää oon tunnettu kärkkäistä ja polarisoituneista jutuista.
Loistava jalkapalloilija. En tunne siviili-ihmisenä. Eli vastaan kärkkäästi digitaaliteknisesti että voihan se olls ykkönen tai nolla. Tai sitten todella vihasesti savolaisittain jotta suattaapi olla tai olla olemata.Oota, mää kysyn...
Mitä mieltä olet pelaajasta Cristiano Ronaldo, known as CR7, too
Loistava jalkapalloilija. En tunne siviili-ihmisenä. Eli vastaan kärkkäästi digitaaliteknisesti että voihan se olls ykkönen tai nolla. Tai sitten todella vihasesti savolaisittain jotta suattaapi olla tai olla olemata.
Mää niin hain tän hiton hauskan hassuttelun tulille ihan itte, oommää veleho...
Olen otettu saamastani kunniasta enkä pilaa tätä millään hölmöillä jutuilla. Arvostan sinussa @Iisoppi rohkeuttasi ja rehellisyyttäsi - pidä ne!Avautui että minulle tällä hetkellä yksi läheisistä nimimerkkeistä @Surukuku on äänestänyt (paljon) ennenkuin minä olin edes syntynyt. Tämä ehkä korrrostaa sitä että olen jotenkin vanha sielu... Mutta ei se haittaa. Olen loppujen lopuksi ollut aina vähän vanhempien miehien perään. ;-)
Ja suomalainen kertolasku 80-luvulta (ks. liite)....
No se ei sinänsä paljon muuta asiaa koska olet vieläkin ehtinyt äänestää ennenkuin minä olen edes syntynyt. Mutta nyt sentään olet aloittanut äänestämisen eri vuosikymmenellä kuin isäni... ;-)Muuten - huomasin kyllä pienen virheen viestissäni, jossa kerroin vuosikymmenen, jona saavutin äänestysikäni, se olikin vasta 70-luvun alussa eikä 60-luvun lopussa. Sitä se vanhuus teettää...
Huh, huh - helpotti vähän... :-)No se ei sinänsä paljon muuta asiaa koska olet vieläkin ehtinyt äänestää ennenkuin minä olen edes syntynyt. Mutta nyt sentään olet aloittanut äänestämisen eri vuosikymmenellä kuin isäni... ;-)
Olikos tänne joku ikäraja? Kohtahan ne liittyy tänne ja kirjoittaa SaiPasta.Kun tuolla KKK oli lapsista puhetta niin tajusin että lapseni tuntevat enemmän jatkislaisia kuin moni minun tuntema jatkislainen.
Mä en ole tuota habaneroa viitsinyt edes kokeilla. Nuo cheesy jalapenot ovat kyllä makoisia.Avautui, että tulisten sipsien sietokykyni on aika matala.
Raja kulkee Poppamiehen Cheesy jalapenossa.
Oikein kiva ja maukas sipsi, mutta saman valmistajan Habanero jää kokonaan syömättä.
Aussie, aussie, aussie, oi, oi, oi!NHL:ssa pelaa Australian kansalainen. Syntyjään kyllä britti.
Imbruglialta on tullut vuosien saatossa kuusi albumia ulos, mutta ainoa biisi, jota hänen tuotannostaan soitetaan eri radiokanavilla, on tuo coveri. En tiedä, mitä hän tuumii asiasta, mutta minua ainakin harmittaisi tuollainen.Avautui vasta nyt, että Natalie Imbruglian "Torn" onkin siis coveri.
Enpä tiennyt tuota myöskään, enkä ajattelut miestä noin iäkkääksi. (kuoli siis 88-vuotiaana).Avautui juuri, että Taru Sormusten Herrasta-elokuvatrilogian Bilbon roolia näytellyt Ian Holm on ollut kuolleena yli 2 vuotta. Samalla avautui, että hän oli myös Alien - kahdeksas matkustajan Androidi Ashin näyttelijä. RIP.
Gimlinkin näyttelijä John-Rhys Davieskin lähestyy 80 vuoden ikää.Enpä tiennyt tuota myöskään, enkä ajattelut miestä noin iäkkääksi. (kuoli siis 88-vuotiaana).
Avautui samalla, että noista LoTR-leffoistakin on kulunut jo 20 vuotta. Suurin osa niistä vanhuksista ovat jo kuolleet, (paitsi Sir Ian, piti tarkistaa), ja ne näyttelijäkaartin nuorukaisetkit (hobitit, Legolakset yms.) käyvät jo kovaa vauhtia viittäkymppiä kohti ja ne "aikuiset" siellä käyvät jo kohti 70-vuoden ikää, kuten Viggo ja Sean Bean muun muassa.
Peter Jackson sen sijaan on edelleen 61-vuotias, eli hän ei ole vanhentunut päivääkään kuvauksista.
EDIT: Avautui muuten, että Peter Jackson oli vain 38-vuotias, kun näiden leffojen kuvaukset alkoivat!
Mitä vittua? Eikö tuo ollut nelikymppinen jo varmaan 80-luvulla. Sotken sit vissiin johonkin toiseen.EDIT: Avautui muuten, että Peter Jackson oli vain 38-vuotias, kun näiden leffojen kuvaukset alkoivat!