palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Nyt avautui, että kiekkofanit eivät ole kovin kulturellia väkeä.
Älä sitten liikoja innostu tuon asian kanssa. Pystyy siihen useampaankin kertaan polttamaan, mutta loppujen lopuksi kirjanpito sekoaa ja tiedostoja ei löydykään levyltä.
Yle Areena ja suunnilleen kohdassa 31:25 - 31:30. Aivan kuin toimittajallekin (Annika Damström) olisi "avautunut" tuo Rehnin pieni heitto. Sellainen hymähdys siinä ainakin tulee.Aamutv:n haastattelussa, kun kysyttiin Balkanin maiden EU:iin liittymisen aikataulua, Rehn vastasi, että "minä en ole ennustaja, minä olen komissaari".
Nyt kun asiaa miettii, niin olisiko "Jotain Ihan Muuta"?Viimeinkin välähti Nelosen lisäkanava JIM:n nimen tausta. Asia ei ole suuresti minua vaivannut, mutta pari kertaa olen ihmetellyt, että ompas tyhmä nimi.
Viimeinkin välähti Nelosen lisäkanava JIM:n nimen tausta. Asia ei ole suuresti minua vaivannut, mutta pari kertaa olen ihmetellyt, että ompas tyhmä nimi.
Nyt avautui, että kiekkofanit eivät ole kovin kulturellia väkeä.
Viimeinkin välähti Nelosen lisäkanava JIM:n nimen tausta. Asia ei ole suuresti minua vaivannut, mutta pari kertaa olen ihmetellyt, että ompas tyhmä nimi.
Nythän mä snaijasin, että Vanha Len tulee bändistä Van Halen.
Meikäläiselle aukesi juuri, että Johanna Tukiainen on 4:n L:n ylioppilas. Siis mitä v****a?
Minulle avautui, että Kerhon kannattajista ainakin yksi osaa yleistämisen jalon taidon.
Eläinaktivistien, kasvisssyöjien ja muiden ruohonpuputtajien kanssa on turha väitellä yhtään mistään. Sama homma vanhusten kanssa.
... ja minulle avautui se, etteivät hämäläiset ymmärrä pateettisia yrityksiäni olla hauska.
...nyt ymmärsin pateettinen -sanan naurettavan väärinkäytön selkeästi huumoriksi.
Eläinaktivistien, kasvisssyöjien ja muiden ruohonpuputtajien kanssa on turha väitellä yhtään mistään. Sama homma vanhusten kanssa.
Lisätään heti samaan listään uskovaiset ja politiikot.
Pateettinen tarkoittaa muun muassa säälittävää.
Niinhän sä luulet.Pitkästä työpäivästä selviää ilman hien hajua, vaikka olisi unohtanut laittaa deodoranttia aamulla.