Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 759 845
  • 34 058

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aamulla avautui, että Olli Rehn on kiekkomiehiä.

Aamutv:n haastattelussa, kun kysyttiin Balkanin maiden EU:iin liittymisen aikataulua, Rehn vastasi, että "minä en ole ennustaja, minä olen komissaari".
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Älä sitten liikoja innostu tuon asian kanssa. Pystyy siihen useampaankin kertaan polttamaan, mutta loppujen lopuksi kirjanpito sekoaa ja tiedostoja ei löydykään levyltä.

Itse kyllä laitan täpän kohtaan DAO(Disc at once), niin ei tarvitse miettiä tuollaisia saatanallisia suunnitelmia. Varma tapa hävittää kaikki tieto levyltä tuo datan lisääminen levylle.
 
Viimeksi muokattu:

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeinkin välähti Nelosen lisäkanava JIM:n nimen tausta. Asia ei ole suuresti minua vaivannut, mutta pari kertaa olen ihmetellyt, että ompas tyhmä nimi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Aamutv:n haastattelussa, kun kysyttiin Balkanin maiden EU:iin liittymisen aikataulua, Rehn vastasi, että "minä en ole ennustaja, minä olen komissaari".
Yle Areena ja suunnilleen kohdassa 31:25 - 31:30. Aivan kuin toimittajallekin (Annika Damström) olisi "avautunut" tuo Rehnin pieni heitto. Sellainen hymähdys siinä ainakin tulee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt avautui, että kiekkofanit eivät ole kovin kulturellia väkeä.

Minulle avautui, että Kerhon kannattajista ainakin yksi osaa yleistämisen jalon taidon.

t. nimim. Miksi aina kaikki naiset yleistää?

PS. Minun tietämykseni mukaan tuon "en ole... olen..." -sanonnan isä on Jean Sibelius: Jannen lähtiessä kavereiden kanssa kaljalle Aino kysyi kotiinpaluuaikataulua. Sibbe vastasi: "Minä en ole ennustaja, olen säveltäjä."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Risto Kyyhkyläinen.

Kristoffer Kolumbusta nimitettiin 1800-luvun oppikirjoissa Risto Kyyhkyläiseksi.

Kolumbuksen alkuperäinen nimi on Cristoforo Colombo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Meikäläiselle aukesi juuri, että Johanna Tukiainen on 4:n L:n ylioppilas. Siis mitä v****a?

Mut voidaan miettiä sitä, miten tämä kuvatus ne ällät on saanut...poskihoito proffalle?
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui sekin mistä jerry-kannu on saanut nimensä. Jerry = german, ja sakuillahan ne taisi olla toisessa maailmansodassa kovassa käytössä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten jännä juttu, kun monesti suihkussa sitä keksii parhaimmat keksinnöt ja ideat. Tai no kapakka on toinen vastaava paikka, mutta toi suihkujuttu hieman ihmetyttää. Jotenkin hassusti tulee sellainen ihmeellisen luova olo. Pitäis vissiin viedä muistiinpanovälineet vessan peilikaappiin, kun on montakin kertaa pitänyt tulla kesken kaiken munasillaan kirjoittelee jotain juttuja ylös ettei unohdu. Kuulostaa hullulta, mutta totta kuin vesi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minulle avautui, että Kerhon kannattajista ainakin yksi osaa yleistämisen jalon taidon.

... ja minulle avautui se, etteivät hämäläiset ymmärrä pateettisia yrityksiäni olla hauska.

Olisin luullut myös hämeenlinnalaisten hoksaavan minunkin ymmärtäneen, että Rehniä kiinnostaa kiekko ihan yhtä paljon kuin Vanhasta Lordi. Olin väärässä, menen siis hakkaamaan ranteitani muovilusikalla.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eläinaktivistien, kasvisssyöjien ja muiden ruohonpuputtajien kanssa on turha väitellä yhtään mistään. Sama homma vanhusten kanssa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eläinaktivistien, kasvisssyöjien ja muiden ruohonpuputtajien kanssa on turha väitellä yhtään mistään. Sama homma vanhusten kanssa.

Lisätään heti samaan listään uskovaiset ja politiikot.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
...nyt ymmärsin pateettinen -sanan naurettavan väärinkäytön selkeästi huumoriksi.

Pateettinen tarkoittaa muun muassa säälittävää. Huumoria siinä ei ollut, sillä aikaisempien tapahtumien johdosta en enää uskalla edes yrittää hämeenlinnalaisten ollessa läsnä; jatkossa odotan, että he kaikki ovat kirjautuneet ulos.

Avautui juuri - tai pikemminkin muistui mieleen -, etten suinkaan ole ainoa jatkoaikalainen, jolla on pakottava tarve saada sanoa se viimeinen sana.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä viimeisen viikon aikana on avautunut, että MM-kisoja käsittelevissä ketjuissa, erityisesti Suomen pelien otteluseurannassa, kirjoittaa tosi paljon nimimerkejä, joihin en ole koskaan aiemmin törmännyt. Tämä saattaa näkyä myös keskustelun tasossa välillä.

Ei se mitään, taidan itsekin kirjoittaa arvokisojen aikana enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös