Meneväthän ne tiedot servereille kun lähes kaikilla on puhelimissa käytössä pilvipalvelu varmuuskopioille, jonne myös whatsappin sisältö siirtyy.Whatsapp ei tallenna mitään viestiä serverille, se on pelkkä putki, jossa viestit menevät puhelimesta toiseen salattuna eikä niitä voi siitä matkalta vaan napata tietokoneen käyttöön ilman, että puhelin ne jakaa. Telegram on perinteinen asiakas-palvelin -systeemi, jossa viestit ovat tallessa jossain konesalissa levyn nurkalla ja sieltä niitä voi lueskella ihan millä vaan laitteella (niin ja se KGB kanssa).
Meneväthän ne tiedot servereille kun lähes kaikilla on puhelimissa käytössä pilvipalvelu varmuuskopioille, jonne myös whatsappin sisältö siirtyy.
Eiköhän se liity siihen, että kyseinen asia voidaan liittää johonkin toiseen muistamaansa asiaan. WTC iskujen aikaan olin juuri ostamassani kämpässä repimässä jotain tapetteja irti kun kaveri soitti ja se näki telkusta suorana kun kone törmäsi toiseen torniin. Myymannin muistan siitä, että se oli perjantai ja faija veteli viimeisiään peijaksen sairaalassa, kuolikin maanantaina, niin kun viikonloppuna kävin, oli käytävät täynnä jengiä. Tietenkin vielä maanantaina kun aamulla kävin kuollutta miestä katsomassa, niin kaveri soitti, että oli saanut esikoisensa, joka täyttääkin jo 19 ensi viikolla.... jotkut muistaa niin elävästi, mutta jotain ei sitten yhtään. Muistan kyllä esimerkiksi, missä olin WTC-iskujen aikaan ja Tsunamista kuullessani, mutta en kyllä muista missä olen ollut, kun kuulin Myyrmannin pommi-iskusta tai Jokelan ja Kauhajoen ampum
Mä oon ilmeisesti sitten setämies. Niitä tulee kyllä lähetettyä. No ei nuorisolle - eihän ne vastaa sedälleen kuin vuorokauden viiveellä edes whatsupilla. Pitäis olla jotan tiktokkeja ja kaikkia muuta ihmeellistä.Melkein unohtanut, että tekstiviestitkin on olemassa.
Leppäalho saa mun puolesta nuolla kullia, jaa saa hänen kolleegansakkin!
Pari minaa aikaa niin ei enää uskalla antaa jäähyjä jypille. Leppäalho vois kyl imee jonku neekeri 2 metristä kullia!
Banaania taitaa tulla kun palstalla on suvakkeja moderaattoreita
kelatkaa et oisitte jyppi fanei. Imekää letkuu mä saa bännii
Kemell on homoseksuaali ja imee kalua
Nimimerkin @Lepatiik palstaura ei välttämättä kauhean pitkä enää ole.Vitu Jyväskyläläine persereikä tunge se su vammane murre su perseesee ja sytytä ittes tulee
Vahinko - tuollaisia syvällisiä kaunopuhujia tämä palsta juuri kaipaisi meidän latteuksia latelevien tasalakkien lisäksi.Nimimerkin @Lepatiik palstaura ei välttämättä kauhean pitkä enää ole.
Öööh häh? Mitä (monta v sanaa). Onko tämä joku somejuttu vai mitä?Jotkut ihmiset vastustavat heijastimen käyttöä. Helvetti tätä maailmaa.
Jotain autoilun vastustamista. On siis olemassa ihmisiä, joiden mielestä heidän ei pidä käyttää heijastinta, vaan autoilijan on suhteutettava nopeutensa sellaiseksi, että havaitsevat heidät pimeässä kaikissa olosuhteissa.Öööh häh? Mitä (monta v sanaa). Onko tämä joku somejuttu vai mitä?
Just. Kuulostaa vahvasti eloapinoinnilta.Jotain autoilun vastustamista. On siis olemassa ihmisiä, joiden mielestä heidän ei pidä käyttää heijastinta, vaan autoilijan on suhteutettava nopeutensa sellaiseksi, että havaitsevat heidät pimeässä kaikissa olosuhteissa.
Ei sanat riitä. Tai sanat, jotka haluaisin sanoa johtaisivat minun ulostamiiseni palstalta.Jotain autoilun vastustamista. On siis olemassa ihmisiä, joiden mielestä heidän ei pidä käyttää heijastinta, vaan autoilijan on suhteutettava nopeutensa sellaiseksi, että havaitsevat heidät pimeässä kaikissa olosuhteissa.
Eräs tuttavani osti Tallinnan torilta v. 1992 panssarivaunukuskin nahkakypärämalliset yökiikarit venäläiseltä sotilaalta. Niillä näki kuulemma ajaa kuin päivänvalossa vaikka keskellä yötä. Teki niiden avulla tosin joskus jäynää muille tiellä liikkuville.Jotain autoilun vastustamista. On siis olemassa ihmisiä, joiden mielestä heidän ei pidä käyttää heijastinta, vaan autoilijan on suhteutettava nopeutensa sellaiseksi, että havaitsevat heidät pimeässä kaikissa olosuhteissa.
@Czescku @Reverent @finnjewelJotain autoilun vastustamista. On siis olemassa ihmisiä, joiden mielestä heidän ei pidä käyttää heijastinta, vaan autoilijan on suhteutettava nopeutensa sellaiseksi, että havaitsevat heidät pimeässä kaikissa olosuhteissa.
Huhhuh. Näin tosiaan on tapahtumassa. En olisi uskonut. Eikös vasta "äskettäin" @Ralph ohitti @TosiFani ja meni menojaan.@Roger Moore saa tätä menoa ihan just @Ralphin viestimäärässä kiinni ja siirtyy "ykkössijalle".
Olisi mielenkiintoista nähdä kirjoituksista vuosittainen tilasto, voisi miettiä miksi joskus on ollut paljon turhaa aikaa..
Tai sitten tässä vain treenataan sorminäppäryyttä tosipaikan varalle.Mahtaako korreloida pillua* kuukaudessa -tilaston kanssa
*tai hanuria
Mahtaako korreloida pillua* kuukaudessa -tilaston kanssa
*tai hanuria
Sen laulajan nimi on Billie Eilish eikä Billie Ellish.
En minä näistä Thorneista tiedä muuta kuin että Kauniissa ja rohkeissa on Thorne. Se on vissiin eri.Olikos tämä se punertavapartainen laulaja, joka oli Game of Thronessa?
Se on naispuolinen Ed Sheeran.Olikos tämä se punertavapartainen laulaja, joka oli Game of Thronessa?