Mun suosikkeja taas on lingonberry ja chuckberry.Ilmeisesti suurin piirtein sama kaveri kuin bilberry.
Mun suosikkeja taas on lingonberry ja chuckberry.Ilmeisesti suurin piirtein sama kaveri kuin bilberry.
Kukas se blueberry sitten on?Ilmeisesti suurin piirtein sama kaveri kuin bilberry.
Astetta isompi kuin meille tuttu metsämustikka. Mustikoita on aika monta eri lajia. En ole ihan varma tuosta blueberrystä, että kasvaako sitä villinäkin, mutta joskus olen yrittänyt ajatella blueberryn olevan pensasmustikka ja bilberryn se meikäläinen metsämustikka.Kukas se blueberry sitten on?
Siitähän tuo vaikuttaa kun googlailin... (ks. liite, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?). Aina oppii, avautuu uutta.blueberryn olevan pensasmustikka ja bilberryn se meikäläinen metsämustikka.
Suomi pelasi Lillehammerin 1994 olympialaisissa jääkiekossa kaiken kaikkiaan 24 erää 8 ottelussa. Suomi voitti näistä 18 erää, pelasi tasan 5 erää, ja hävisi yhden (1) ainoan erän koko turnauksessa. Tästäkin huolimatta Suomi jäi silti pronssille turnauksessa.
Varmaan oman aikansa Torino-traumat tullut tuosta turnauksesta.
Mun suosikkeja taas on lingonberry ja chuckberry.
Kova lännensankari jonka seikkailuja luettiin lapsena.Kukas se blueberry sitten on?
Gordon Sumner sai taiteilijanimensä Sting esiinnyttyään jazz-klubilla kelta-mustaraidallisessa mehiläistä muistuttavassa puserossa.
Eikä tulla näkemäänkään. 90-luvulla Suomi oli MM- ja eurokiekon osalta suhteessa vahvimmillaan, koska Venäjä ja Tshekki joutuivat rakentamaan järjestelmänsä uudelleen ja USA lähetti poikia ryyppäämään Eurooppaan. Kanukit toki olivat kovia koko ajan, samoin Ruotsi.Etenkin Suomen hyökkäyspään peli ihastutti silloin meikäläistä kovin, eikä vastaavaa ole oikein vieläkään nähty.
Minä taas olisin ihan tietämätön asiasta jos en olisi täältä lukenut. Telegrammeja heitellään ystävien ja lähisuvun kanssa joten ei tullut edes "watsapppia" ikävä...Avautui, että en olisi tiennyt eilisistä somemaailman ongelmista mitään, elleivät iltapulut olisi vaahdonneet asiasta.
@Roger Moore saa tätä menoa ihan just @Ralphin viestimäärässä kiinni ja siirtyy "ykkössijalle".
Mietin, että jos hän vaihtaakin tuolloin nimimerkikseen Timothy Dalton?
Mikä on Telegram? Joku vastaava sovellus whatsapin kanssa? Pystynkö mä ”telegrammailla” ihmiselle, jolla ei ole telegrammia? En nimittäin itse ole kuullut edes tuota nimeä, enkä usko että kovin monen kaverinkaan matkapuhelimessa on tuollaista.Minä taas olisin ihan tietämätön asiasta jos en olisi täältä lukenut. Telegrammeja heitellään ystävien ja lähisuvun kanssa joten ei tullut edes "watsapppia" ikävä...
Mikä on Telegram? Joku vastaava sovellus whatsapin kanssa? Pystynkö mä ”telegrammailla” ihmiselle, jolla ei ole telegrammia? En nimittäin itse ole kuullut edes tuota nimeä, enkä usko että kovin monen kaverinkaan matkapuhelimessa on tuollaista.
Mikä on Telegram? Joku vastaava sovellus whatsapin kanssa? Pystynkö mä ”telegrammailla” ihmiselle, jolla ei ole telegrammia? En nimittäin itse ole kuullut edes tuota nimeä, enkä usko että kovin monen kaverinkaan matkapuhelimessa on tuollaista.
Erona on lähinnä se
Kyllä mulla on Macissa ihan Whatsapp ohjelma... Ja se voi olla jatkuvasti auki.Aika samankaltainen kuin whatsapp mutta parempi ainakin siinä että saa tietokoneelle oman sovelluksen ja muutenkin useampaan laitteeseen sen auki ns. jatkuvasti, whatsapp kun on sidottu siihen yhteen puhelimeen ja tarvittaessa siihen selainpohjaiseen viritykseen.
Kyllä mulla on Macissa ihan Whatsapp ohjelma... Ja se voi olla jatkuvasti auki.