Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olen aina luullut että erään palstamme Saksaan intohimoisesti suhtautuvan nimimerkin taustan ovat eräässä turkkilais-saksalaisessa potkupalloilijassa. Vasta tänään Canalplussan ohjelmistoa selatessani minulle aukesi, että henkilön kirjoitusten sisältö huomioonottaen paljon todennäköisempää on, että kyseinen nimimerkki onkin lainattu maan silloista johtoa vastaan taistelleelta vastarintaliikeeltä. Sen verran ylitsepursuavan intomielistä kyseisen kirjoittajan suhtautuminen maata ja sen kansaa kohtaan vaikuttaa, että sarkastimistahan siinä täytyy olla kyse:
http://www.canalplus.fi/program.asp?guid=95845501-23ba-42f5-97c9-8ee832d730d7
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olen aina luullut että erään palstamme Saksaan intohimoisesti suhtautuvan nimimerkin taustan ovat eräässä turkkilais-saksalaisessa potkupalloilijassa. Vasta tänään Canalplussan ohjelmistoa selatessani minulle aukesi, että henkilön kirjoitusten sisältö huomioonottaen paljon todennäköisempää on, että kyseinen nimimerkki onkin lainattu maan silloista johtoa vastaan taistelleelta vastarintaliikeeltä. Sen verran ylitsepursuavan intomielistä kyseisen kirjoittajan suhtautuminen maata ja sen kansaa kohtaan vaikuttaa, että sarkastimistahan siinä täytyy olla kyse:
http://www.canalplus.fi/program.asp?guid=95845501-23ba-42f5-97c9-8ee832d730d7
Itse luulin, että nimimerkki on poimittu tästä internetin syövereistä löytyneestä kuvasta, mutta oliko sittenkin vain melkein oikeassa?
 

Liitteet

  • Scholl.jpg
    Scholl.jpg
    84,9 KB · kertaa luettu: 1 339

d2uce

Jäsen
Itse luulin, että nimimerkki on poimittu tästä internetin syövereistä löytyneestä kuvasta, mutta oliko sittenkin vain melkein oikeassa?

Tuon kuvan myötä minulle aukesi, että vaikka manaisi jonkun alimpaan helvettiin niin silti on mahdollista mennä vielä alaspäin.
 
Viimeksi muokattu:

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse, eikun sori, minä(!) mietin pitkään, että katsonko tuota videota ollenkaan. Kun lopulta sitten katsoin, kaduttikin aika perkeleesti että tuli linkki avattua. En suosittele kenellekään vähäänkään eläinrakkaalle ihmiselle.

Miksi se sotilas heittää koiran alas kalliolta? Ei, en aio katsoa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mestiksessä näköjään vedetään pleijareissakin rankkareita. Enpä tiennyt tuotakaan. Nyt tiedän.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllähän niitä vedetään liigankin poffeissa, jos aihetta ilmenee.

Kyllä kyllä. Tarkoitin vain sitä, kun tämän sivuston etusivulla luki kahden matsin ratkenneen rl. Pistetään pienen sievän piikkiin, kun menin helppoon.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Banaani ei olekkaan hedelmä ja katajanmarja ei ole marja.
Mikäs se banaani sitten on? Mansikkakaan ei ole marja vaan epähedelmä, mansikan siemenet ovat mansikan pinnalla, eivätkä sisällä, kuten marjoilla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mikäs se banaani sitten on? Mansikkakaan ei ole marja vaan epähedelmä, mansikan siemenet ovat mansikan pinnalla, eivätkä sisällä, kuten marjoilla.

Eikös tuo banaani ole marja? Näin muistelisin jostain lukeneeni.

Suuri viisas wikipedia sanoo "Tarkemmin banaani on pohjusmarja, joka puolestaan kuuluu hedelmiin"

Eli banaanikin on epähedelmä. Epähedelmästä taas anotaan "Epähedelmällä tarkoitetaan useilla kasveilla esiintyvää hedelmän tapaista muodostumaa, joka kuitenkaan ei ole varsinainen hedelmä, koska se ei ole muodostunut emin sikiäimestä vaan paisuneesta kukintopohjasta."
Siksi siis mansikka on epähedelmä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään minulle avautui sellainen ihmeellinen asia, että Yleisradion pomo Mikael Jungner ja Lukko-ikoni Erik Hämäläinen ovat päivälleen saman ikäisiä miekkosia. Miihkali ja Eepi koristavat synttärikakkunsa 43:lla kynttilällä tulevan huhtikuun 20. päivänä.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Tänään minulle avautui sellainen ihmeellinen asia, että Yleisradion pomo Mikael Jungner ja Lukko-ikoni Erik Hämäläinen ovat päivälleen saman ikäisiä miekkosia. Miihkali ja Eepi koristavat synttärikakkunsa 43:lla kynttilällä tulevan huhtikuun 20. päivänä.

Ja samanapäivänähän on syntynyt muuan itävaltalainen kaveri joka keksi toisenmaailmansodan.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Telkkari on tuossa taustalla auki ja kakkosella menee tällä hetkellä Brit Awards. Ohjelman ansiosta minulle juuri äsken avautui, että helvetin ärsyttävästi kiekuva artisti taiteilijanimeltään Mika ei olekaan suomalainen...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nanny-sarjan Madeline Zima (Gracien esittäjä) on kasvanut aikuiseksi. BREASTS!
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Schollin allekirjoitus havahdutti:
"In my mind, everyone who has a Renault Laguna is a wife swapper." -Jeremy Clarkson

Jumaliste, kylläpä revähti silmät apposelleen! Onneksi vaihdoin Lagunan pois, jospa nyt käytös muuttuu ja tämä uusi liitto kestää edes vähän pitempään....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Schollin allekirjoitus havahdutti:
"In my mind, everyone who has a Renault Laguna is a wife swapper." -Jeremy Clarkson

Jumaliste, kylläpä revähti silmät apposelleen! Onneksi vaihdoin Lagunan pois, jospa nyt käytös muuttuu ja tämä uusi liitto kestää edes vähän pitempään....

Tää näemmä meinaa sitä, että pitää laittaa vaimo kilometritehtaalle tai sitten todistaa väitös vääräksi.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyi vittu! Maistoin juuri mämmiä, hirveätä kuraa.

Samalla valkeni miksi pääsiäinen on tässä kevään korvalla.

Mämmiä on helppo löytää ja sitä on runsaasti tarjolla.

Koiraihmisille tästä kiitos.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Hyi vittu! Maistoin juuri mämmiä, hirveätä kuraa.

Samalla valkeni miksi pääsiäinen on tässä kevään korvalla.

Mämmiä on helppo löytää ja sitä on runsaasti tarjolla.

Koiraihmisille tästä kiitos.


Mämmi on hyvää sokerin ja kerman kera. Mutta mikäpä ei olisi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mammista tulikin mieleen, etta kyllapa paska lensi hyvin ja sujuvasti seka Suomen vierailun aikana etta pari viikkoa sen jalkeen. Nyt, reilu 3 viikkoa vierailun paattymisesta, havaittavissa on taas eri koosteista ja varsin heikkolaatuista skeidaa paikallisessa Idossa. Kutsun sita Jenkki-paskaksi.

Eli kylla ruisleivalla ja miksei viilillakin (semminkin kun niita vetaa kaksin kasin koko ajan) on metabolismiin varsin suuri vaikutus. Ja hyva sellainen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös