KelePer. Mulla on mahaa. Nyt loppu herkut. Kaikkea se korona teettää.
Eikö niitä ole 400 kun yksi niistä on satakerta?Kaikilla on maha. Lehmällä jopa neljä erilaista.
Vai onko niitä vain 103?Eikö niitä ole 400 kun yksi niistä on satakerta?
Vai kenties 300? (Kolme mahaa) x (satakerta) = 300.Vai onko niitä vain 103?
Kiitos oikein paljon: kerrassaan upea luonnehdinta, olen erinomaisen otettu. Mitä ilmeisemmin olen onnistunut valitsemaan sangen hyvän ja kuvaavan nimimerkin. :)Nimimerkki @Ikävänkantaja on aivan mahtavasti keksitty ja muotoiltu nimimerkki. Siinä on tiettyä haikeutta, melankolisuutta ja kaukaisuutta, mutta siinä yhdistyy myös sankarillisuus, urheus, rohkeus ja voima.
Meinaat, että selkä ei kipeydy, jos ajaa 1000 km kännissä? Onhan se mahdollista, en voi kokemuksen puutteesta johtuen kiistää.3 eri asiaa.
1. Jos ajaa autoa n. 1000km, se tuntuu selässä ja perseessä. Ainakin mulla.
2. Jos sekä ulkona, että asunnossa sisällä on samanaikaiaisesti +30, on niistä toinen liikaa. Ainakin mulla.
3. Alushousut oli väärinpäin, koko päivän. Ainakin mulla.
Ja lisäys. Kohta 3. on jo korjattu. Kohta 1. saattaa korjaantua joko lääkkeellä tai alkoholilla. Testaan jälkimmäistä. Kohta 2. On vaikein. Korjaantunee viimeistään alkuviikosta.
No tuota. Tää nyt oli sellanen tyypillinen jatkoajan lainaus, ja jutun laittaminen vinoon. Mutta toki kohtelias sellainen, ja ns. Ei mikään *ittuilu. Hyvä niin.Meinaat, että selkä ei kipeydy, jos ajaa 1000 km kännissä? Onhan se mahdollista, en voi kokemuksen puutteesta johtuen kiistää.
No sitähän se oli, silkkaa hyväntahtoista hassuttelua. Kiitos ja anteeksi.No tuota. Tää nyt oli sellanen tyypillinen jatkoajan lainaus, ja jutun laittaminen vinoon. Mutta toki kohtelias sellainen, ja ns. Ei mikään *ittuilu. Hyvä niin.
Itse asiaan en vastaa, koska koko kommenttijuttu oli turhan omaperäinen siihennähden, mitä totesin.
Juu, käypi. Sillee sopivasti oli.No sitähän se oli, silkkaa hyväntahtoista hassuttelua. Kiitos ja anteeksi.
Voin kuvitella Mauri Kunnaksen (Kunnaan?) kirjan, jossa on tällainen vitkutin. Sitä vitkuttelee kettu.Lohjan museon Koiramäki-näyttelyssä opin, että härveli on ihan oikea laite eikä hilavitkuttimen kaltainen yleisnimitys jollekin noh härvelille. Kohta joku varmaan paljastaa hilavitkuttimen olevan oikea laite, missä hilaa vitkutetaan.
Luultavasti sellainen kirjasta köytyykin ja nolointa, että kyseistä kirjaa lukenut useamman kerran tai enempi katsellut kuvia pikku otuksia bongaillen. Nyt vain tuli seisottu härvelin edessä, niin jäin pohtimaan että mikähän härveli tämä on. No, se oli the härveli.Voin kuvitella Mauri Kunnaksen (Kunnaan?) kirjan, jossa on tällainen vitkutin. Sitä vitkuttelee kettu.
Haluaisin nähdä kuvan tilpehööristä. Miltä näyttää se aito ja alkuperäinen tilpehööri, se pitäisi määritellä.
Kohta Putin pistää paremmaksi.Islannissa mennään presidentin vaaleissa melkein "neuvostoluvuissa"... Istuva presidentti Guðni Jóhannesson on saamassa yli 90% annetuista äänistä (uutisoi YLE).