Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 455
  • 34 590
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla on näköjään nykyisin 12. eniten viestejä ketjussa "Naisia, jotka saa sinulta jalat alta". Oon selkeästi oikean naisen puutteessa... En ole kuitenkaan mikään Johnny joka mällii (pun intended) tuon ketjun täyteen fantasioitaan vaikka vaimokekin löytyy.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on näköjään nykyisin 12. eniten viestejä ketjussa "Naisia, jotka saa sinulta jalat alta". Oon selkeästi oikean naisen puutteessa... En ole kuitenkaan mikään Johnny joka mällii (pun intended) tuon ketjun täyteen fantasioitaan vaikka vaimokekin löytyy.
Avautui että pidän piikkipaikkaa ks. ketjussa! Olen selvästikin naisasiamies. Ja johtokin on ihan mukavan messevä. Ninku Kulmunin tissit.

Suosikkijoukkue
Avautui tänään myös että toi "Lause viimeisestä sanasta" on palstan ylivoimaisesti hauskin sanaleikki silloin kun antaa vain mielikuvituksensa laukata aivan vapaana ilman mitään estoja.

Tämän päiväistä keskustelua tässä ketjussa lukeneena voi myös todeta sellaisen faktan, että onhan niitäkin olemassa jotka ovat vielä 29-vuoden iässä neitsyt. Tiedän ainakin yhden sellaisen. Ja vaikka jotain olisikin päässyt tapahtumaan, niin on silti neitsyt koska se homma ei ole mennyt loppuun asti.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällähän on oikein panomiehet kokoontuneet.
Eiks nykyään se että joku saman koulun runkku-unien toinen päätähti hyväksyy kaveriksi jossain somefaceinstinderissä lasketa saamiseksi?

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eiks nykyään se että joku saman koulun runkku-unien toinen päätähti hyväksyy kaveriksi jossain somefaceinstinderissä lasketa saamiseksi?
Nykyaikana taidetaan sometykkäyksien saaminen rinnastaa pillun saamiseen. Siihen malliin niitä ainakin metsästetään ja lauetaan pöksyihin kun tietty tykkäysmäärä tulee täyteen. Ennen vanhaan kuunneltiin huuli pyöreenä niitä kovien panomiesten juttuja, nykynuorisolta sama reaktio tulee sille jolla on eniten tykkäyksiä ja se on kovin jätkä ikinä.

Edit. Minä olen saanut nuoruudessani ihan älyttömästi pillua, sitä tuli ovista ja ikkunoista. Nykyään jatkoajassa minulla on aika hyvä lähetettyjen viestien ja saatujen tykkäysten suhde. Eli pois se setämiesmäisyys minusta, olen varsin mukautuvainen ja aikaansa seuraava henkilö.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisköhän mun alkaa kertomaan ihmisille miten maraton juostaan? En oo kyllä ikinä maratonia juossut, mutta voisihan sitä silti huudella neuvoja että tärkeintä on muistaa pitää pää kylmänä ja juosta maaliin asti vaikka väsyttäisikin, ja että minä en sitten lähdekään kuin vain tosimaratonille sitten kun se oikea kipinä iskee, oon semmonen dude että vedän full tai sitten it’s all over Mister Ferguson, it’s all over.

Mun faijakaan ei oo koskaan juossut maratonia ja serkku on töissä urheiluliikkeessä ni that’s what it is ja get on, get on baby get on, oon semmonen heppu että en kyllä ees pahemmin välitä siitä miten muut maratonejaan juoksee, and that’s all I have to say about that, OK computer, don’t look back in anger, I hears you say.

Mel C oli muuten minusta tylsin Spice Girl. Geri oli paras, Mel B ja Victoria oli kanssa kivoja. Emma ja Mel C eivät olisi kelvanneet maratonseuraksi koska I’m a Scatman, skubidubidub a bidabbep, a dibaddeb.

Nylon Beatista Erin taas pyyhki Jonnalla lattiaa.

What is love, baby don’t hurt me, don’t hurt me.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
What is love on kyllä kova klassikkohitti, vaikkakin myös hitollinen korvamato.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Täsmälleen tuo. Rakastan Haddawayta. Omaa paikkansa aorttani kätköissä.

Viime aikoina on avautunut, että opettamisjutut ovat alkaneet kiinnostaa. Näinkö lie minusta tuleekin opettaja... voisi ehkä toimiakin.
Kuten sanoimme abin kanssa tavattuamme jo syksyllä ja kuunneltuamme sinun ääniviestiäsi, totesimme että sinusta tulisi joku kertojaääni tai muuten median kanssa työskentelevä, koska puheäänesi on niin miellyttävä. Sinusta tulisi hyvä opettaja. Opettele ensin asiat itse. Sitten se oma kutsumuskin selkenee.

Suosikkijoukkue
Kuten sanoimme abin kanssa tavattuamme jo syksyllä ja kuunneltuamme sinun ääniviestiäsi, totesimme että sinusta tulisi joku kertojaääni tai muuten median kanssa työskentelevä, koska puheäänesi on niin miellyttävä. Sinusta tulisi hyvä opettaja. Opettele ensin asiat itse. Sitten se oma kutsumuskin selkenee.
Hitto! Musta tuntuu että oma ääneni on monelle lähinnä äänekäs ja ärsyttävä ja miellyttävä ainoastaan silloin kun käytän sitä laulamiseen tai outoihin ääntelyihin. Toisaalta jos ottaisi jossain vaiheessa projektiksi opiskella nuotiston läpikotaisin, niin voishan musta tulla vanhemmalla iällä sitten vaikka musaope. Olen kuitenki luonnostaan sovittelijaluonne, viihdyn hyvin lasten kanssa, tykkään käyttää ääntäni ja olen intohimoinen musiikki-ihminen. Vois olla siis sopivakin ammatti, pitäs vaan käydä opinahjo sitä varten ensin...

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jostain luin että jos tämä koronatouhu aiheuttaa vauvabuumin, niin ne kaikki vauvat tulee olemaan esikoisia. Ne joilla lapsia jo on, ei varmana halua tehdä niitä enää yhtään lisää tämän kurimuksen aikana. Kukaan normaali ihminen, jolla on jo lapsia, ei halua niitä lisää ennen kuin kaikki karanteenin aikaisen kotiopetuspaskan, tauottoman kaitsemisen, päättymättömän ruoantekorumban ja seinillä 24/7 juoksevien lasten aiheuttamat traumat ovat hautautuneet pinnan alle.

K

Kiekkokatsoja

Monenlaista uutta ammattia ja työtehtävänimikettä on tullut esille, tässä koronan aikana. Ammatteja joiden olemassaolosta en ole ikinä kuullutkaan.
Kyllä meillä Suomessa löytyy monenlaista työtehtävää ja byrokraattista suojatyöpaikkaa. Tai no nyt koronan aikana voi joutua hommiinkin. Ellei saa pikapotkuja, kun pitää tehdä jotain vanhanhasta kaavamaisuudesta poikkeavaa. Eli hommiansa.

Glove

Jäsen
Ernst Heinkel Flugzeugwerke A.G., tuttavallisesti vain Heinkel, oli saksalainen lentokonetehdas, joka tunnettiin lienee parhaiten pommikoneistaan, joutui sodan jälkeen lopettamaan lentokoneiden tekemisen voittajavaltioiden käskystä. Yritys teki sen jälkeen mm. polkupyöriä, mopoja ja kaksipaikkaisia miniautoja. Se asia mikä minulle avautui, että useiden yrityskauppojen myötä siitä tuli osa yritystä, joka tunnetaan nykyään nimellä Airbus. Myös toinen tunnettu lentokonetehdas Messerschmitt oli osa näitä kauppoja.

Suosikkijoukkue
Sipe Santapukin nimihän kääntyy muuten Google kääntäjällä muotoon Sipe Santa Claus. Mind = blown.

Huonosti käännettynä hän voisi olla englanniksi myös Sipe Santa-Santa eli ns. tuplapukki.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sipe Santapukin nimihän kääntyy muuten Google kääntäjällä muotoon Sipe Santa Claus. Mind = blown.

Huonosti käännettynä hän voisi olla englanniksi myös Sipe Santa-Santa eli ns. tuplapukki.
Muistan kun yhtyeeni oli edustamassa Pohjois-Karjalaa nuorison kansallisessa taidetapahtumassa vuonna 1992. Kisat oli Tikkurilassa. Siellä oli rockbändisarjassa jotain 30 yhtyettä ympäri Suomea. Muistaakseni tultiin viidenneksi. Kuudenneksi sijoittui heinolalainen punkbändi Apulanta. Niillä oli hyvä meininki, toivoin että olisivat voittaneet koko jutun. Voittajaa ei kai kukaan muista, mutta ainakin meidän bändi sijoittui paremmin kuin pohjanmaalainen Kuudennusmiehet. Sen laulaja oli muuan Jarkko Suo, joka nyttemmin tunnetaan nimellä Lauri Tähkä. Yritin siellä backstagella tarjota tälle Jarkolle ryyppyä taskumatistani, kun se vaikutti niin hermostuneelta ennen omaa vetoaan. Jätkä vaan sanoi että en ota junttien pulloista. Mistä se ite on, jostain Seinäjoen provinssista? Ja niin ylpeä ettei naukku kelpaa? No joo. Ehkä uramme lähtivät eri suuntiin silloin. Mutta ainakaan minua ei salakuvata kaduilla. Koen saaneeni sittenkin pidemmän tikun.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen nähnyt molemmat elokuvat lukemattomia kertoja mutta avautui yhtäkkiä että imdb:n top2 elokuvista ykkösessä eli Shawshank Redemptionissa ei ole yhtään naisroolia ja kakkosessa eli Godfather I:ssa jonka kesto on 3 tuntia naisten aika ruudussa on noin 10minuuttia.

Miksei imdb:n sovinismista ole nostettu meteliä?

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olen nähnyt molemmat elokuvat lukemattomia kertoja mutta avautui yhtäkkiä että imdb:n top2 elokuvista ykkösessä eli Shawshank Redemptionissa ei ole yhtään naisroolia ja kakkosessa eli Godfather I:ssa jonka kesto on 3 tuntia naisten aika ruudussa on noin 10minuuttia.

Noista voisi tehdä naisistetut uusintaversiot. Jos akkojen puutteesta puhutaan, Russell Crown tähdittämässä Maailman laidalla elokuvassa hameväkeä vilahtaa yhdessä kohtauksessa, siinäkin rasistisesti alkuasukkaan roolissa, ääneen ei todellakaan pääse. Shawshank Redemptionissa on sentään muutamia naisia mukana ja puhettakin heiltä kuullaan.

4

444

Tarkoitatko, että miksi elokuville äänensä antaneita kohtaan ei nosteta meteliä sovinismista? Eihän IMDb itsessään noita arvota mitenkään.
Hienoja elokuvia molemmat. Joskus otin projektiksi katsoa kaikki top20-elokuvat tuolta. On siellä joukossa sellaistakin tavaraa, joka ei itseeni liiemmin kolahda. Ehkä olen liian tyhmä arvostamaan niitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy