Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 705 359
  • 33 907

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo näin joulupyhien jälkeen varmaan vierailuajat pyörii taas.
No en sen takia. Olin kummitytön isään yhtydessä pari kuukautta sitten. Kymmityttö kävi eilen. Faijaansa ehkä... no, ois kohteliasta sanoa edes moi jossain välissä. Hän ei kotiini tule.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Onko tässä jotain rajamäkeläisen Rajamäki hassuttelua mukana, vai avaatko tätä hieman?

En tiedä mitä tarkoittaa Rajamäki hassuttelut.

Mutta käsittääkseni siis Raptorin jannuista tasan yksi on Riihimäeltä kotoisin, ja ottivat tuon riihimäkiläisyyden imagoonsa ihan "kännissä ja läpällä"
 

Nick Neim

Jäsen
En tiedä mitä tarkoittaa Rajamäki hassuttelut.

Mutta käsittääkseni siis Raptorin jannuista tasan yksi on Riihimäeltä kotoisin, ja ottivat tuon riihimäkiläisyyden imagoonsa ihan "kännissä ja läpällä"
Rajamäeltä tuo yksi taitaa olla, ja se on yhtä lähellä Hyvinkäätä kuin Riihimäkikin. Rajamäessähän nuo aikoinaan kuulemma treenailivat, joten sillä ajattelin, että pidit kotipaikkana Rajamäkeä ja se olisi ollut Rajamäki hassuttelua.

Sen sijaan olen ollut ihan oikeasti siinä käsityksessä, että pari noista olisi ollut hyvinkääläisiä? En siis kyseisestä kolmikosta ketään henkilökohtaisesti tunne, mutta esimerkiksi Rajamäen treenipaikka pitäisi olla "varmaa" tietoa, ja eipä tuosta ole kuin reipas 15km Hyvinkäälle.

Siinä tapauksessa ainakin meikäläistä ovat onnistuneet vedättämään.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Rajamäeltä tuo yksi taitaa olla, ja se on yhtä lähellä Hyvinkäätä kuin Riihimäkikin. Rajamäessähän nuo aikoinaan kuulemma treenailivat, joten sillä ajattelin, että pidit kotipaikkana Rajamäkeä ja se olisi ollut Rajamäki hassuttelua.

Sen sijaan olen ollut ihan oikeasti siinä käsityksessä, että pari noista olisi ollut hyvinkääläisiä? En siis kyseisestä kolmikosta ketään henkilökohtaisesti tunne, mutta esimerkiksi Rajamäen treenipaikka pitäisi olla "varmaa" tietoa, ja eipä tuosta ole kuin reipas 15km Hyvinkäälle.

Siinä tapauksessa ainakin meikäläistä ovat onnistuneet vedättämään.

Aivan joo.

Mun käsitykseni mukaan Jufo on ainoa Riihimäeltä kotoisin oleva, Izmo ja Kaivo sitten jostain muualta. En sitä sen tarkemmin tiedä että mistä, mutta varmaankin just Rajamäeltä toinen jos sinulla sellaista tietoa.

Ja siis pitivät hyvänä läppänä profiloitua Riihimäkiläiseksi porukaksi ja viljellä paikallista stereotypiaa ja se kuva jäi sitten elämään. Jotenkin näin mä näen.

Varaan oikeuden kyllä olla väärässä tässä asiassa, näin minulle on väitetty silleen "faktaa tietoa" tyylisellä asenteella jonka oon ainakin itse ostanut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja sehän naurattaa vielä enemmän, että juutalaisen johtaman bändin logossa on suora viittaus SS-joukkoihin.
Itse asiassa kahden juutalaisen. Paul ”Stanley Eisen” Stanleyhan on juutalainen myös. Logon väsäsi bändin ei-juutalainen jäsen, Paul Daniel ”Ace” Frehley ihan näitä konnotaatioita miettimättä. Se vaan näytti siistiltä. Ja menihän se Geneltä ja Paulilta läpi, eli vittuako kukaan itkee jälkeenpäin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paras haastattelu ikinä. Simmonsin katse hapattaisi piimänkin, vitun raitis löllö. Paul yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on, kun Ace laittaa tuulemaan. Ace Frehley, aina miun lemppari Kississä.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Self-Ex-planetory... No, I’m the plumber.... Jumalauta, Ace on meidän miehiä.

I’m the trout player... Järetön läppä noin tutkalla olevalta kaverilta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Conan Barbaari on tunnetusti kimmerialainen. Avautui tässä, että kimmerialaiset olivat oikeasti olemassa, vaikkakaan eivät samassa muodossa kuin Conan tarinoissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen pitänyt itseäni melko laiskana bloggaajana mutta äsken kun tein tilastoja vuoden blogipostauksistani niin minulle avautui että olen tämän vuoden aikana kirjoittanut kuitenkin yli 115 blogipostausta. Ei ihan huonosti.

Vuoden klikatuimmalla jutullani on klikkauksia kertynyt 115 kappaletta. Vuonna 2018 tuolla lukemalla olisi kyllä päässyt vasta sijalle kolme. Sen sijaan vuonna 2019 top kympin viimeiselle eli kymmenelle sijalle päästään klikkimäärällä 45. Olen ihan tyytyväinen klikkausmääriinkin, varmasti on blogeja joissa klikkausmäärät ovat paljon paljon isompia mutta ei nämä klikkausmäärät minunkaan tuiki tavalliselle blogilleni mitään erityisen huonoja ole.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Avautui vahingossa sormella väärään kohtaan näyttöä osuessani, että jos klikkaa lainatun viestin kirjoittajan nimeä siinä lainatun tekstin laatikossa, siirtyy selain kyseiseen lainattuun viestiin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
VapaahetoisGM
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Maailmanhistoria tuntee monia kuuluisuuksia, varsinkin rock-muusikoita, jotka ovat kuolleet humalapäissään tukehtumalla omaan oksennukseensa. Mutta että suuri hunnipäällikkö Attila koki lähes samanlaisen lopun. Kaveri ryyppäsi niin rankasti omassa hääjuhlassaan, että tukehtui omaan nenäverenvuotoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maailmanhistoria tuntee monia kuuluisuuksia, varsinkin rock-muusikoita, jotka ovat kuolleet humalapäissään tukehtumalla omaan oksennukseensa. Mutta että suuri hunnipäällikkö Attila koki lähes samanlaisen lopun. Kaveri ryyppäsi niin rankasti omassa hääjuhlassaan, että tukehtui omaan nenäverenvuotoon.
Kyllähän nyt kuka tahansa osaa omaan oksennukseensa tukehtua, mutta tukehdupa jonkun muun. Se vaatii jo taitoa.

Viittaan tässä Spinal Tapiin. ”Rumpali tukehtui oksennukseen. Emme ole varmoja kenen.”
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui tänään, että Lidlin pullonpalautusautomaateissa on sellanen tappi, mihin voi ripustaa pullokassin roikkumaan, jonka jälkeen on pullojen syöttely koneeseen aika paljon helpompaa kuin miten olen sen tähän asti tehnyt.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Sama "tappi" löytyy myös muiden kauppojen automaateista.

Ok, en oo varmaan 10 vuoteen palauttanut pulloja muualle kuin Lidliin, kun niille kelpaa kaikki. En tiedä, mutta oletan, että Lidlin pulloja ei edelleenkään muualla vastaanoteta.

Hämmentävää kuitenkin, että en ole tuota tappia huomannut. Tänään sitten yhtäkkiä kattelin huuli pyöreenä, kun edellä oleva kaveri palautteli pullojaan niin kepeän tyylikkäästi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: F#21
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös