Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 095
  • 33 886

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Avautui että kohta on ehkä kaksi palstapersoonaa pidemmässä bannissa. Oivoi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
RIP-ketjuun ja @abianos -nimimerkin seksifantasia-viestiin viittasin. Nooh toivotaan parasta ettei, mutta...
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Tuskin sieltä kellekään pelikieltoa ropisee. Minuakin saa sanoa pc-spedeksi, pidän nimittäin enemmän pöytäkoneista kuin konsoleista.
Edit. En siis toivo kenellekään penalttia, moderointi ei tietenkään minulle kuulu.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on taas niitä päiviä kun joka puolella jaetaan ilmaista safkaa. Keskustassa päätin lähteä tutun kuppilan pikkujouluihin, vaikka maha jo ääriään myöten täynnä, mutta mitäs. VR jakoi asemalla ilmasta grillimakkaraa. Siinä missä Kallio delas. No nyt täällä kapakassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pernis oli oikeassa. Säkin kantaminen on turhaa. Setelit taskuun ja hammasharja myös, tai ei sillä niin väliä, mutta passi. Hitto tota repun huolehtimista. Ihan kuin olisi kahle nilkassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meinaatteko että tosta penaltia tulee? Mä luulin että kun Modet tuli sanomaan että turvat kiinni, ja oltiin sitten turvat kiinni, niin ei tulisi enää sanktiota. Mutta enhän mä näistä kyllä tiiä.

Joo viime penaltin jälkeen sanoivat että seuraavasta lähtee sit oikeudet kokonaan, jännityksellä jään seuraamaan mitä käy. Jos kuolen, niin laskekoon joku minua korrektimpi henkilö sitten Vuoden urheilija -pisteet, vopite olla että minulla muutenkin menisi se jonkin verrankin vuodenvaihteen jälkeiseen aikaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ilmaston pilaamiseen.
Tällainen toiminta muuten on savoksi iliman pilluu.

Ettei menisi aiheen ohi, niin minulle avautui tänään Iggy Popin ”Post Pop Depression” -albumin hienous. Ostin sen jokunen vuosi sitten kun ilmestyi, kuuntelin pari kertaa läpi ja tökkäsin hyllyyn. Pidin sellaisena ihan ok -levynä, Iggyn keskitasoa mutta ei kummempaa. Eilen illalla sitten kattelin boksilta dokkarin ko. levyn tekemisestä, ja innostuin ottamaan kuunteluun. Olisinko viisi kertaa pyöräyttänyt tänään, ja paranee joka kerralla.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällainen toiminta muuten on savoksi iliman pilluu.

Ettei menisi aiheen ohi, niin minulle avautui tänään Iggy Popin ”Post Pop Depression” -albumin hienous. Ostin sen jokunen vuosi sitten kun ilmestyi, kuuntelin pari kertaa läpi ja tökkäsin hyllyyn. Pidin sellaisena ihan ok -levynä, Iggyn keskitasoa mutta ei kummempaa. Eilen illalla sitten kattelin boksilta dokkarin ko. levyn tekemisestä, ja innostuin ottamaan kuunteluun. Olisinko viisi kertaa pyöräyttänyt tänään, ja paranee joka kerralla.
Molemmat toiminnot ovat tuttuja. Olen kokemusasiantuntija.

Ettei menisi aiheen ohi, avautui etten ymmärrä @Evil in musiikkimakua, jos sellaista on.

Teemat yhdistäen suosittelen Vicky Rosti&Menneisyyden Vangit. Suosittelen ja suosittelen, mutta en muutakaan keksinyt.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Maailmassa on kolme maata, joissa ei käytetä metrijärjestelmää (Yhdysvallat, Myanmar ja Liberia).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Maailmassa on kolme maata, joissa ei käytetä metrijärjestelmää (Yhdysvallat, Myanmar ja Liberia).
Jenkeissä on kuulemma yksi tie, missä näytetään matka kilometreinä. Tämä perua 70-luvulta, jolloin tehtiin asetus SI-järjestelmään siirtymisestä. Ei ottanut tuulta alleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui aiemmin tänä vuonna, että Blaze Baileyn nimi kirjoitetaankin Blaze Bayley, eli kahdella yyllä, ei iillä ja yyllä. Tuottaa edelleen hankaluuksia kirjoittaa nimi oikeassa muodossaan.
On muuten oikealta nimeltään Bayley Cook.
 

Glove

Jäsen
Jälleen tätä mukavaa rock-maailman nimitriviaa, heh. Eikö yksikään tunnettu muusikko käytä alkuperäistä nimeään? Jokaisella on jokin taiteilijanimi käytössä. Ei siinä toki mitään, mutta on vähän hassua.
Ei taida käyttää. Lemmykin on oikeasti Ian Fraser Kilmister. Kai joku poikkeus löytyy kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jälleen tätä mukavaa rock-maailman nimitriviaa, heh. Eikö yksikään tunnettu muusikko käytä alkuperäistä nimeään? Jokaisella on jokin taiteilijanimi käytössä. Ei siinä toki mitään, mutta on vähän hassua.
Farrokh Bulsaran kohdalla olen päättänyt antaa anteeksi taiteilijanimen käytön.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Beatlesit ja Stonesit ainakin ovat käyttäneet oikeita nimiään, paitsi Bill Wyman joka oli oikeasti William Perks ja Ringo, joka ristittiin Richard Starkeyksi. David Bowien oikea sukunimi oli Jones, Bob Dylan on Robert Zimmerman, Elton John taas oli vanhemmilleen Reginald Dwight.

Vaan osattiin sitä ennen rokin keksimistäkin. Keitä ovat McKinley Morganfield, Chester Burnett ja Ellas McDaniel?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös