Saako jo arvailla pelikiellon pituutta vai onko vielä too soon?Avautui että kohta on ehkä kaksi palstapersoonaa pidemmässä bannissa. Oivoi.
Olet ihana veli. Saanko tarjota piparkakun ja glögiä?Omasta mielestäni turhaa pc-spedeilyä,
Sun jäljiltäs pipari on kuitenkin sen verran väljä, että se olisi kiusallista kaikille osapuolille. Glögi sen sijaan maistuisi ja saisitkos sen alakerran Minnankin mukaan?Olet ihana veli. Saanko tarjota piparkakun ja glögiä?
Jos oikein muistan, niin @FASlapsi jossain vaiheessa kertoili, että seuraava pelikielto olisi lopullinen.Saako jo arvailla pelikiellon pituutta vai onko vielä too soon?
Amerikassa suomalaisia on eräillä seuduilla kutsuttu nimellä yellow bus. Kulkevat hitaasti, kaikki mainitut.Alkaa @pettterinkin jutut jo vähän väsymään, kun ei muuta keksitä kuin jääkaapin dissaaminen.
Tällainen toiminta muuten on savoksi iliman pilluu.ilmaston pilaamiseen.
Molemmat toiminnot ovat tuttuja. Olen kokemusasiantuntija.Tällainen toiminta muuten on savoksi iliman pilluu.
Ettei menisi aiheen ohi, niin minulle avautui tänään Iggy Popin ”Post Pop Depression” -albumin hienous. Ostin sen jokunen vuosi sitten kun ilmestyi, kuuntelin pari kertaa läpi ja tökkäsin hyllyyn. Pidin sellaisena ihan ok -levynä, Iggyn keskitasoa mutta ei kummempaa. Eilen illalla sitten kattelin boksilta dokkarin ko. levyn tekemisestä, ja innostuin ottamaan kuunteluun. Olisinko viisi kertaa pyöräyttänyt tänään, ja paranee joka kerralla.
Jenkeissä on kuulemma yksi tie, missä näytetään matka kilometreinä. Tämä perua 70-luvulta, jolloin tehtiin asetus SI-järjestelmään siirtymisestä. Ei ottanut tuulta alleen.Maailmassa on kolme maata, joissa ei käytetä metrijärjestelmää (Yhdysvallat, Myanmar ja Liberia).
On muuten oikealta nimeltään Bayley Cook.Avautui aiemmin tänä vuonna, että Blaze Baileyn nimi kirjoitetaankin Blaze Bayley, eli kahdella yyllä, ei iillä ja yyllä. Tuottaa edelleen hankaluuksia kirjoittaa nimi oikeassa muodossaan.
Ei taida käyttää. Lemmykin on oikeasti Ian Fraser Kilmister. Kai joku poikkeus löytyy kuitenkin.Jälleen tätä mukavaa rock-maailman nimitriviaa, heh. Eikö yksikään tunnettu muusikko käytä alkuperäistä nimeään? Jokaisella on jokin taiteilijanimi käytössä. Ei siinä toki mitään, mutta on vähän hassua.
Farrokh Bulsaran kohdalla olen päättänyt antaa anteeksi taiteilijanimen käytön.Jälleen tätä mukavaa rock-maailman nimitriviaa, heh. Eikö yksikään tunnettu muusikko käytä alkuperäistä nimeään? Jokaisella on jokin taiteilijanimi käytössä. Ei siinä toki mitään, mutta on vähän hassua.
Nuohan on tuttuja ukkoja: Wolfgang Amadeus Mozart, Jean Sibelius ja Ludvig van Beethoven.Beatlesit ja Stonesit ainakin ovat käyttäneet oikeita nimiään, paitsi Bill Wyman joka oli oikeasti William Perks ja Ringo, joka ristittiin Richard Starkeyksi. David Bowien oikea sukunimi oli Jones, Bob Dylan on Robert Zimmerman, Elton John taas oli vanhemmilleen Reginald Dwight.
Vaan osattiin sitä ennen rokin keksimistäkin. Keitä ovat McKinley Morganfield, Chester Burnett ja Ellas McDaniel?
"Joka rakastaa isäänsä tai äitiään enemmän kuin minua, ei ole minulle kelvollinen, ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtään tai Porin Ässiä enemmän kuin minua, ei ole minulle kelvollinen." Matt.10:37.Avautui, että @Jeesus kannattaa Kärppiä. Voi Jumala paratkoon, etkö sinä osannut ohjata poikaasi paremmille teille... heh. Eikun aivan, Jumala kannattaa Rauno Repomiehen sanojen mukaan IFK:ta. Vastakkainasettelu näkyy siis taivaallisissakin piireissä.
Voiko nimimerkin @Jeesus postauksiin kommentoida muuta kuin : "ei saatana""Joka rakastaa isäänsä tai äitiään enemmän kuin minua, ei ole minulle kelvollinen, ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtään tai Porin Ässiä enemmän kuin minua, ei ole minulle kelvollinen." Matt.10:37.
En tiiä saatana.Voiko nimimerkin @Jeesus postauksiin kommentoida muuta kuin : "ei saatana"