Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 164
  • 33 934

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Räppäri MKDMSM on kuollut jo tammikuussa. Avautui myös, että hän on ollut olemassa. Avautui myös, että ehkä en ole jonne enään, kun en tiedä nyky muusikoitamme. Ainakaan niitä suurimpia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Räppäri MKDMSM on kuollut jo tammikuussa. Avautui myös, että hän on ollut olemassa. Avautui myös, että ehkä en ole jonne enään, kun en tiedä nyky muusikoitamme. Ainakaan niitä suurimpia.
Minkäslaista mussikkija se tämä mökdömsmö on esittänyt ja onko se nyt se tseekki?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Räppäri MKDMSM on kuollut jo tammikuussa. Avautui myös, että hän on ollut olemassa. Avautui myös, että ehkä en ole jonne enään, kun en tiedä nyky muusikoitamme. Ainakaan niitä suurimpia.
Kuulostaa joltain uudelta muuntohuumeelta, MKDMSM.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ehkäpä oli vetänyt itseään ja kuupahtanut. Sitä tarina ei kerro, siis tiedon minkä valossa itse elän. Ehkä hänellä oli sitä jopa kiloittain yksityis OnniBussissaan.
Siinäpä ois kun matkahuollolle bussin kurvatessa joku mökdömsmö alkanut vetää nappeja suuhun kaksin käsin kun bongasi pikkujoulutaksin sinivilkkuvalot siinä onnikka-asemalla.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Siinäpä ois kun matkahuollolle bussin kurvatessa joku mökdömsmö alkanut vetää nappeja suuhun kaksin käsin kun bongasi pikkujoulutaksin sinivilkkuvalot siinä onnikka-asemalla.
Ehtinyt vielä viime töikseen lausumaan: "Mitäs minä sanoin, Mentoksia ne vaan oli".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Räppäri MKDMSM on kuollut jo tammikuussa. Avautui myös, että hän on ollut olemassa. Avautui myös, että ehkä en ole jonne enään, kun en tiedä nyky muusikoitamme. Ainakaan niitä suurimpia.
On ollut kirkkoherranviraston konekirjoittajalla huono päivä. Tai sitten on jäänyt Onnenpyörä katsomatta ja vokaalit ostamatta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Avautui, että tänään 95 vuotta täyttävä Siiri "Äitee" Rantanen omaa edelleen paremman hapenottokyvyn kuin kännykkää räpläävät teinitytöt, jotka hengästyvät jo kun pitää itseään kuvata 2 min peilin kautta
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui, että tänään 95 vuotta täyttävä Siiri "Äitee" Rantanen omaa edelleen paremman hapenottokyvyn kuin kännykkää räpläävät teinitytöt, jotka hengästyvät jo kun pitää itseään kuvata 2 min peilin kautta

Avautui, että Iivo Niskanen ja Perttu Hyvärinen on ihan laulumiehiä. Komeasti kajauttivat onnittelulaulun Äiteelle. Olisikohan aineksia uuteen karpaasilevyyn?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina siellä on se Michael Jackson.
Ahistais jos ois.

Mulla kaikessa on aina mukana Bon Scott. Jos tulee elämässä valintatilanne, niin mietin että mitä Bon tekisi. Toistaiseksi tämä asenne on saanut mulle 120 tuhatta euroa velkaa. Seuraavaksi ajattelin kysyä Lemmyltä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, että tänään 95 vuotta täyttävä Siiri "Äitee" Rantanen omaa edelleen paremman hapenottokyvyn kuin kännykkää räpläävät teinitytöt, jotka hengästyvät jo kun pitää itseään kuvata 2 min peilin kautta
Joo, mutta ei pärjää Riitta-Liisalle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Avautui, että tänään 95 vuotta täyttävä Siiri "Äitee" Rantanen omaa edelleen paremman hapenottokyvyn kuin kännykkää räpläävät teinitytöt,
Joko olen kertonut että hiihdin aikoinaan samassa tapahtumassa Äiteen kanssa. Hiihdettiin yksi järvi päästä päähän. Kun itse olin jälkijoukoissa reilussa puolessa välissä järveä niin Äiteen johtama etujoukko tuli vastaan. On tästä parikymmentä vuotta mutta kyllä Äiteen vauhti teki vaikutuksen parikymppiseen Iisoppiin. Joukon vanhin hiihtäjä mutta silti nopeimpien joukossa (vaikka se ei kisa ollut vaan hiihtoretki).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös