Muuten voisin vaan kun omakin on rikki. On pitänyt äänipää vaihtaa, vaan on unohtunut. Hajosi 1995.Avautui vitutusketjua lukiessani, että nimimerkille @Partakus voisi joku palstalta lahjoittaa Joulun hengessä ehjän kasettisoittimen.
Minä tykkään naisia, jotka saavat jalat alta-ketjusta. Siellä pääasiallinen sisältö on joko setämiesmäinen säätyttöjen kuolaaminen, edellisen setämiehen naismaun arvostelu tai sitten oman vaimon ilmoittaminen, vaikka ketjun henkeen kuuluu että linkki vaaditaan jotta muutkin pääsevät ihmettelemään.Avautui kuinka paljon hauskoja ketjuja täällä on. Lempparini on "En ole koskaan..." -ketju.
Minä olen oikeasti tällainen. Mulla on helvetinmoinen tieto ja innostus 60-, 70- ja jopa osittain 80-luvun rockmusiikkiin ja elokuviin, mutta sen jälkeinen ei ole oikein vakuuttanut. En tunne tuota Ed Sierainta. Vasta lopetti joku Sunrise-bändi. Miten ne jo nyt, kun en ehtinyt kuulla niiltä yhtään biisiä. 2000-luvulta tykkään kahdesta elokuvasta. Der Untergang oli hyvä, ja American History X. Jälkimmäisessä teki hyvän roolityön se nuori jätkä, joku Norton. Vaimo vasta katsoi jotain elokuvaa, jossa oli joku Adam Shatner pääosassa tai joku sellainen. Juutalaisheebo, minusta näytti vähän nuorelta Leonard Cohenilta. Ihmetteli, kun mulle ei ollut ollenkaan tuttu. Kuulemma suosittu nuori näyttelijä, en muista ikinä edes nähneeni. Ei oikein nappaa tää nykyhollywood. Viimeksi elokuvataide oikeasti kiinnosti, kun tuli Scarface. Taisi olla 1983.Tälle viimeiselle kohdalle ei ole omaa ketjua vaan se on koko vapaan puolen laajuinen ilmiö. Kukaan ei ole kuullut yhdestäkään henkilöstä, joka on tehnyt 2000-luvulla pop-musiikkia tai näytellyt jossain muualla kuin Tuntemattomassa. Tai Ed Sheeranista. Google ei toimi, joten asiaa on kysyttävä ketjussa jossa ko. julkkiksista puhutaan.
Kyllä, koska en saanut kutsua.
Ei kun valehtelin taas. Mie teen tätä usein. Johtuu huonosta muistista. Onhan vielä yksi hyvä elokuva tältä vuosituhannelta, Mad Max, Fury Road.Minä olen oikeasti tällainen. Mulla on helvetinmoinen tieto ja innostus 60-, 70- ja jopa osittain 80-luvun rockmusiikkiin ja elokuviin, mutta sen jälkeinen ei ole oikein vakuuttanut. En tunne tuota Ed Sierainta. Vasta lopetti joku Sunrise-bändi. Miten ne jo nyt, kun en ehtinyt kuulla niiltä yhtään biisiä. 2000-luvulta tykkään kahdesta elokuvasta. Der Untergang oli hyvä, ja American History X. Jälkimmäisessä teki hyvän roolityön se nuori jätkä, joku Norton. Vaimo vasta katsoi jotain elokuvaa, jossa oli joku Adam Shatner pääosassa tai joku sellainen. Juutalaisheebo, minusta näytti vähän nuorelta Leonard Cohenilta. Ihmetteli, kun mulle ei ollut ollenkaan tuttu. Kuulemma suosittu nuori näyttelijä, en muista ikinä edes nähneeni. Ei oikein nappaa tää nykyhollywood. Viimeksi elokuvataide oikeasti kiinnosti, kun tuli Scarface. Taisi olla 1983.
Muuten voisin vaan kun omakin on rikki. On pitänyt äänipää vaihtaa, vaan on unohtunut. Hajosi 1995.
Mulla on muovisäkillinen kasetteja. Ajoin kesällä 2005 parin kuukauden ajan postin jakeluautoa maaseudulla, jossa oli tönö ja postilaatikko keskimäärin kymmenen kilometrin välein. Mulla oli se pussi mukana aina, kuuntelin ajellessa melkein kaikki läpi ja kyllähän sieltä aikamoisia helmiäkin löytyi.Mulla on autossa kasettisoitin. Kaikki kasetit on kyllä mutsin ullakolla, mutta olis siellä kyllä jotain helmiä vielä tallessa. Ehkä käyn kesällä vähän vilkuilemassa.
Täällä Joensuussa on Marjalan kaupunginosa, jossa aikoinaan pidettiin asuntomessut. Siellä on kymmeniä katuja täynnä monistuskoneesta tulleita taloja, siis ihan samanlaisia. On tullut naureskeltua, että monikohan isäntä on pikkujoulusta tullessaan rassannut väärän talon ulko-oven lukkoa... Joskus näin tuollaisen painajaisenkin. Kaikki talot näyttivät kodilta, mutta mihinkään en päässyt sisään.Unohdatteks tekin välillä missä asutte. Ei ollut Riihimäki eikä se toinen paikka, missä illalla kävin kääntymässä. Mut lopulta löysin himaan. En herännyt kisahallista!
Kovat pojat asuu kisahallissa.Unohdatteks tekin välillä missä asutte. Ei ollut Riihimäki eikä se toinen paikka, missä illalla kävin kääntymässä. Mut lopulta löysin himaan. En herännyt kisahallista!
Arttu Wiskari on vasta 35. Olisin veikannut n. 50.
Ei hitto, eikö ole... Kukas ne on vienyt ja milloin?Lotossa ei ole enää kolmea lisänumeroa.
Tää on jänää, että @pettter puhuu kodistaan ja tarkentaa, että kyse ei ole kisahallista. Johtuukohan se siitä, että joku luulee hänen asuvan siellä vai onko se hänelle itselleen epäselvää ja pitää välillä muistuttaa. Kisahalli on varmaankin edullinen vaihtoehto.Kovat pojat asuu kisahallissa.
*Jyp fanit eivät tykkää tästä*John Deereja valmistetaan Suomessa...
Huomasin saman omassa mikrossani vähän aikaa sitten. Piti jopa useamman kerran testata ja varmistaa, ettei aivot tee jotain tepposia. Joku fiksumpi voisi selventää miksi se pyörii eri suuntiin. Mikrona halvin mahdollinen 30€ Matsui.Meidän mikroaaltouuni pyörittää lautasta aina eri suuntaan kuin edellisellä käynnistyksellä.
Toimiiks kaikki mikrot näin ja miks mä en oo koskaan huomannut?
Huomasin saman omassa mikrossani vähän aikaa sitten. Piti jopa useamman kerran testata ja varmistaa, ettei aivot tee jotain tepposia. Joku fiksumpi voisi selventää miksi se pyörii eri suuntiin. Mikrona halvin mahdollinen 30€ Matsui.
... tai oikeastaan joulu (2020) on silloin vasta tulossa.Vielä vajaa kolme viikkoa niin joulu on ohi.