Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 233
  • 33 934

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Avautui kuinka paljon hauskoja ketjuja täällä on. Lempparini on "En ole koskaan..." -ketju.

"En ole koskaan hypännyt benji-hyppyä! Paitsi kerran Ruisrockissa 1987 ja toisen kerran Keravalla ilman narua. Nämä ovat hieman kyseenalaisia koska ekasta kerrasta on niin paljon aikaa ja toisessa ei ollut narua."
"En ole koskaan syönyt chiliä! Paitsi pizzan päällä. Eikai sitä lasketa?"
"En ole koskaan nussinut sikaa. Paitsi ympäripäissään ja kun naapuri lainasi sikaa. Heh, ei lasketa koska vodka."
"En ole koskaan käynyt Pekingissä. Paitsi työreissulla kolmesti. Lomamatkat vain lasketaan!"
"En ole koskaan runkannut. Paitsi vasurilla."
"En ole koskaan juonut jallua. Paitsi tuoremehun kanssa."

Toinen lempparini on "Näin teen vain minä (1/10000?) -ketju. Kerrotaan miten harvinaislaatuisesti taittelen piimäpurkin, kuinka musiikin volyymin täytyy aina olla autossa tasaluku, kuinka laitan vasemman sukan aina ennen oikeaa tjsp. Sitten kahdeksan seuraavaa kirjoittajaa kerto myös tekevänsä näin! Mitä hulluutta! Enkö ollutkaan ainoa maailmassa?!!?!?!1111
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui kuinka paljon hauskoja ketjuja täällä on. Lempparini on "En ole koskaan..." -ketju.

"En ole koskaan hypännyt benji-hyppyä! Paitsi kerran Ruisrockissa 1987 ja toisen kerran Keravalla ilman narua. Nämä ovat hieman kyseenalaisia koska ekasta kerrasta on niin paljon aikaa ja toisessa ei ollut narua."
"En ole koskaan syönyt chiliä! Paitsi pizzan päällä. Eikai sitä lasketa?"
"En ole koskaan nussinut sikaa. Paitsi ympäripäissään ja kun naapuri lainasi sikaa. Heh, ei lasketa koska vodka."
"En ole koskaan käynyt Pekingissä. Paitsi työreissulla kolmesti. Lomamatkat vain lasketaan!"
"En ole koskaan runkannut. Paitsi vasurilla."
"En ole koskaan juonut jallua. Paitsi tuoremehun kanssa."

Toinen lempparini on "Näin teen vain minä (1/10000?) -ketju. Kerrotaan miten harvinaislaatuisesti taittelen piimäpurkin, kuinka musiikin volyymin täytyy aina olla autossa tasaluku, kuinka laitan vasemman sukan aina ennen oikeaa tjsp. Sitten kahdeksan seuraavaa kirjoittajaa kerto myös tekevänsä näin! Mitä hulluutta! Enkö ollutkaan ainoa maailmassa?!!?!?!1111
Mielestäni olisit voinut mennä "näin teen vain minä"-ketjuun toteamaan, että olet ainoa joka on tuon todennut.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Illan kokoonpanoja tarkastellessa kävi ilmi, että KooKoon Martin Berger ei olekaan mikään norjalainen tai ruotsalainen vaan ihan vaan turkulainen. Heh.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Avautui kuinka paljon hauskoja ketjuja täällä on. Lempparini on "En ole koskaan..." -ketju.
Minä tykkään naisia, jotka saavat jalat alta-ketjusta. Siellä pääasiallinen sisältö on joko setämiesmäinen säätyttöjen kuolaaminen, edellisen setämiehen naismaun arvostelu tai sitten oman vaimon ilmoittaminen, vaikka ketjun henkeen kuuluu että linkki vaaditaan jotta muutkin pääsevät ihmettelemään.

Pian ajankohtaiseksi tulee Mitäs pukki toi-ketju, jossa aikuiset miehet joko listaavat valtavan kasan arvotavaraa todennäköisesti tehdäkseen muut kateelliseksi, tai sitten mainitsevat saaneensa muijalta pillua. Melko varmasti ko. vaimo on ilmoitettu ylemmässä kappaleessa mainittuun ketjuun.

Ketjussa jonne kaikkien on pakko kirjoittaa kaikki eivät enää todellakaan kirjoita. Jatkoajan oma versio juopporingistä chattaa siellä keskenään ja väliin heittelevät viestejä muutama nimimerkki jotka kovasti haluaisivat osallistua, mutta joiden viesteihin kukaan ei ikinä missään muussakaan ketjussa reagoi.

Tälle viimeiselle kohdalle ei ole omaa ketjua vaan se on koko vapaan puolen laajuinen ilmiö. Kukaan ei ole kuullut yhdestäkään henkilöstä, joka on tehnyt 2000-luvulla pop-musiikkia tai näytellyt jossain muualla kuin Tuntemattomassa. Tai Ed Sheeranista. Google ei toimi, joten asiaa on kysyttävä ketjussa jossa ko. julkkiksista puhutaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tälle viimeiselle kohdalle ei ole omaa ketjua vaan se on koko vapaan puolen laajuinen ilmiö. Kukaan ei ole kuullut yhdestäkään henkilöstä, joka on tehnyt 2000-luvulla pop-musiikkia tai näytellyt jossain muualla kuin Tuntemattomassa. Tai Ed Sheeranista. Google ei toimi, joten asiaa on kysyttävä ketjussa jossa ko. julkkiksista puhutaan.
Minä olen oikeasti tällainen. Mulla on helvetinmoinen tieto ja innostus 60-, 70- ja jopa osittain 80-luvun rockmusiikkiin ja elokuviin, mutta sen jälkeinen ei ole oikein vakuuttanut. En tunne tuota Ed Sierainta. Vasta lopetti joku Sunrise-bändi. Miten ne jo nyt, kun en ehtinyt kuulla niiltä yhtään biisiä. 2000-luvulta tykkään kahdesta elokuvasta. Der Untergang oli hyvä, ja American History X. Jälkimmäisessä teki hyvän roolityön se nuori jätkä, joku Norton. Vaimo vasta katsoi jotain elokuvaa, jossa oli joku Adam Shatner pääosassa tai joku sellainen. Juutalaisheebo, minusta näytti vähän nuorelta Leonard Cohenilta. Ihmetteli, kun mulle ei ollut ollenkaan tuttu. Kuulemma suosittu nuori näyttelijä, en muista ikinä edes nähneeni. Ei oikein nappaa tää nykyhollywood. Viimeksi elokuvataide oikeasti kiinnosti, kun tuli Scarface. Taisi olla 1983.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen oikeasti tällainen. Mulla on helvetinmoinen tieto ja innostus 60-, 70- ja jopa osittain 80-luvun rockmusiikkiin ja elokuviin, mutta sen jälkeinen ei ole oikein vakuuttanut. En tunne tuota Ed Sierainta. Vasta lopetti joku Sunrise-bändi. Miten ne jo nyt, kun en ehtinyt kuulla niiltä yhtään biisiä. 2000-luvulta tykkään kahdesta elokuvasta. Der Untergang oli hyvä, ja American History X. Jälkimmäisessä teki hyvän roolityön se nuori jätkä, joku Norton. Vaimo vasta katsoi jotain elokuvaa, jossa oli joku Adam Shatner pääosassa tai joku sellainen. Juutalaisheebo, minusta näytti vähän nuorelta Leonard Cohenilta. Ihmetteli, kun mulle ei ollut ollenkaan tuttu. Kuulemma suosittu nuori näyttelijä, en muista ikinä edes nähneeni. Ei oikein nappaa tää nykyhollywood. Viimeksi elokuvataide oikeasti kiinnosti, kun tuli Scarface. Taisi olla 1983.
Ei kun valehtelin taas. Mie teen tätä usein. Johtuu huonosta muistista. Onhan vielä yksi hyvä elokuva tältä vuosituhannelta, Mad Max, Fury Road.

Mie olen Mad Max -fani ja AC/DC-fani ja vompattifani ja kengurufani ja Stevie Wright -fani ja Nick Cave -fani ja koalafani. Australiasta tulee vitun paljon kivaa. Kolme ensimmäistä Mad Maxia mie osaan ulkoa, joka vitun repliikin. Neljättä otan haltuun vasta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten voisin vaan kun omakin on rikki. On pitänyt äänipää vaihtaa, vaan on unohtunut. Hajosi 1995.

Mulla on autossa kasettisoitin. Kaikki kasetit on kyllä mutsin ullakolla, mutta olis siellä kyllä jotain helmiä vielä tallessa. Ehkä käyn kesällä vähän vilkuilemassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on autossa kasettisoitin. Kaikki kasetit on kyllä mutsin ullakolla, mutta olis siellä kyllä jotain helmiä vielä tallessa. Ehkä käyn kesällä vähän vilkuilemassa.
Mulla on muovisäkillinen kasetteja. Ajoin kesällä 2005 parin kuukauden ajan postin jakeluautoa maaseudulla, jossa oli tönö ja postilaatikko keskimäärin kymmenen kilometrin välein. Mulla oli se pussi mukana aina, kuuntelin ajellessa melkein kaikki läpi ja kyllähän sieltä aikamoisia helmiäkin löytyi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohdatteks tekin välillä missä asutte. Ei ollut Riihimäki eikä se toinen paikka, missä illalla kävin kääntymässä. Mut lopulta löysin himaan. En herännyt kisahallista!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Unohdatteks tekin välillä missä asutte. Ei ollut Riihimäki eikä se toinen paikka, missä illalla kävin kääntymässä. Mut lopulta löysin himaan. En herännyt kisahallista!
Täällä Joensuussa on Marjalan kaupunginosa, jossa aikoinaan pidettiin asuntomessut. Siellä on kymmeniä katuja täynnä monistuskoneesta tulleita taloja, siis ihan samanlaisia. On tullut naureskeltua, että monikohan isäntä on pikkujoulusta tullessaan rassannut väärän talon ulko-oven lukkoa... Joskus näin tuollaisen painajaisenkin. Kaikki talot näyttivät kodilta, mutta mihinkään en päässyt sisään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Unohdatteks tekin välillä missä asutte. Ei ollut Riihimäki eikä se toinen paikka, missä illalla kävin kääntymässä. Mut lopulta löysin himaan. En herännyt kisahallista!
Kovat pojat asuu kisahallissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle avautui vasta tänään että kaikki eivät tee joulutorttuihin samalla lailla viiltoja kuin minulle on opetettu ja mitä olen pitänyt lähes sinä ainoana tapana tehdä torttuihin viilot. Etenkin jos niistä haluaa tähtitorttuja.

Eli kaikkiin kulmiin viillot, sitten kääntää joka toisen siiven keskelle ja hilloa keskelle. Ei, tässä minun tänään näkemässäni tavassa oli ihan eri konstit käytössä. Mutta saman näköisiä niistä tortuista silti suunnilleen tuli. Tekijä taisi vain kommentoida että näin siivet pysyvät paremmin paikoillaan uunissakin. Tai jotain. no aina oppii uutta.

Avautui myös jo marraskuun puolella joulutorttuihin liittyen että omena-kanelihillo on niissä jopa parempaa kuin perinteinen luumuhillo. Toki tämä on mielipideasia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas yks tuttu höpisee kapakoissa itsarista. Pitäis joskus vissiin ottaa tosissaan. Kesällä lähti edellinen frendi, joka usein itki vasten. Pari muuta sitten lähti luonnollisesti viinalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös