Ari-Pekka Selin Ässien päävalmentajana

  • 304 473
  • 1 926

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sitä kyllä ihmettelee, miksei pelin alussa oltu "valmiita". Kaikkihan sentään tiesivät milloinka peli alkaa? Eikö valmennus osannut tehdä jotain jippoa tohon? Tässä kysytään aina, paitsi valmennusta, myös ns johtavia pelaajia

Tuohan on kautta kiekkomaailman se kaikkein kulunein fraasi, että "ei oltu valmiina peliin/oltiin hyvin valmiina peliin". On ottelu A, joka voitetaan ja valmentaja toteaa pressissä sen jälkeen, että oltiin hyvin valmiina peliin. Heti seuraavana päivänä on ottelu B, joka hävitään ja valmentaja toteaa pressissä ettei oltu valmiina peliin

Eihän tuon yhtälön pitäisi tietysti mitenkään millään logiikalla olla mahdollista, mutta aina sen taakse mennään maasta, sarjasta, joukkueesta tai valmentajasta riippumatta. Se on jotenkin helpoin selitys, etenkin noin ulkoisena viestinä lähetettäväksi. Vaikka todellisuudessa syy olisi missä muualla vain, niin ei tarvitse alkaa ulospäin selitellä mitään muuta nolon kuuloista, kun todetaan vain noin niin asia on sillä kuitattu. Pelivalmiuden itsessään pitäisi kuitenkin varmasti pysyä suhteellisen vakaana koko ajan.. toki voi vertailuna kysyä, että onko meillä kaikilla täällä joka aamu täsmälleen sama valmius mennä omaan duuniin?
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tuohan on kautta kiekkomaailman se kaikkein kulunein fraasi, että "ei oltu valmiina peliin/oltiin hyvin valmiina peliin". On ottelu A, joka voitetaan ja valmentaja toteaa pressissä sen jälkeen, että oltiin hyvin valmiina peliin. Heti seuraavana päivänä on ottelu B, joka hävitään ja valmentaja toteaa pressissä ettei oltu valmiina peliin

Eihän tuon yhtälön pitäisi tietysti mitenkään millään logiikalla olla mahdollista, mutta aina sen taakse mennään maasta, sarjasta, joukkueesta tai valmentajasta riippumatta. Se on jotenkin helpoin selitys, etenkin noin ulkoisena viestinä lähetettäväksi. Vaikka todellisuudessa syy olisi missä muualla vain, niin ei tarvitse alkaa ulospäin selitellä mitään muuta nolon kuuloista, kun todetaan vain noin niin asia on sillä kuitattu. Pelivalmiuden itsessään pitäisi kuitenkin varmasti pysyä suhteellisen vakaana koko ajan.. toki voi vertailuna kysyä, että onko meillä kaikilla täällä joka aamu täsmälleen sama valmius mennä omaan duuniin?
Noin on. Aika monta kertaa tuo on kuultu valmentajien suusta tänä syksynä. Tietysti, jos olisi eilen saatu peli tasoihin, niin olisi helpompaa. Ihan sama homma ja sama tulos oli Pelicansiakin vastaan, nolla pistettä. Kaksi kolmen pelin viikkoa, ei vaan jaksa?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Eiliseen peliin, olin näkevinäni että lopun ylivoimalla kentällä oli mm. Appelgren(0+0). Jos näin tosiaan oli ja silmäni eivät pettäneet, niin mitähän vittua sen Atun päässä liikkuu silmien lisäksi? Tätä samaa sekoilua peluutuksessa on ollut pelistä toiseen, neloskenttää kirivaiheessa kehiin...

Paljoakaan en valmentamisesta ymmärrä, mutta eikö tuo nyt ole ihan perusjuttuja että 0+0 tehoilla olevat neloskentän jannut ei kentälle mene kovimmassa kirivaiheessa?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiliseen peliin, olin näkevinäni että lopun ylivoimalla kentällä oli mm. Appelgren(0+0). Jos näin tosiaan oli ja silmäni eivät pettäneet, niin mitähän vittua sen Atun päässä liikkuu silmien lisäksi? Tätä samaa sekoilua peluutuksessa on ollut pelistä toiseen, neloskenttää kirivaiheessa kehiin...

Paljoakaan en valmentamisesta ymmärrä, mutta eikö tuo nyt ole ihan perusjuttuja että 0+0 tehoilla olevat neloskentän jannut ei kentälle mene kovimmassa kirivaiheessa?

Siellä on käynyt jo aiemmissakin peleissä Appeli ja Pihliskin.

Ässissä ei näiden kuumien pelaajien tunnistamisessa ole niinkään oltu hereillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiliseen peliin, olin näkevinäni että lopun ylivoimalla kentällä oli mm. Appelgren(0+0). Jos näin tosiaan oli ja silmäni eivät pettäneet, niin mitähän vittua sen Atun päässä liikkuu silmien lisäksi? Tätä samaa sekoilua peluutuksessa on ollut pelistä toiseen, neloskenttää kirivaiheessa kehiin...

Paljoakaan en valmentamisesta ymmärrä, mutta eikö tuo nyt ole ihan perusjuttuja että 0+0 tehoilla olevat neloskentän jannut ei kentälle mene kovimmassa kirivaiheessa?

Appeli taisi olla kuudentena pelaajana ylivoimassa ilman maalivahtia Kärjen johtaman yv-kentän kanssa. Sitä en muista, kuka oli kakkosylivoimalla kuudentena.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiliseen peliin, olin näkevinäni että lopun ylivoimalla kentällä oli mm. Appelgren(0+0). Jos näin tosiaan oli ja silmäni eivät pettäneet, niin mitähän vittua sen Atun päässä liikkuu silmien lisäksi? Tätä samaa sekoilua peluutuksessa on ollut pelistä toiseen, neloskenttää kirivaiheessa kehiin...

Paljoakaan en valmentamisesta ymmärrä, mutta eikö tuo nyt ole ihan perusjuttuja että 0+0 tehoilla olevat neloskentän jannut ei kentälle mene kovimmassa kirivaiheessa?

Uskoisin, että Appelgrenin ja Pihlajamäen rooli noissa tilanteissa on mennä maalille sitomaan useampi vastustajan pelaaja ja tekemään maskia. Kun kentällä on jo viisi kiekollista, maalin eteen painimaan ei välttämättä kannata laittaa sellaista.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos ei tuota Seniiliä saada pois päävalmentajan paikalta niin olisi varmaan kohtuullista että penkin taa otettaisiin edes joku peluuttaja. Selinillä esikuntineen ei ole kolmeen kauteen ollut hajuakaan esimerkiksi käsitteistä "kuuma pelaaja" tai "aloitukset".
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uskoisin, että Appelgrenin ja Pihlajamäen rooli noissa tilanteissa on mennä maalille sitomaan useampi vastustajan pelaaja ja tekemään maskia. Kun kentällä on jo viisi kiekollista, maalin eteen painimaan ei välttämättä kannata laittaa sellaista.

Tämä taitaa olla ajatuksena, mutta miksi? Siellä on usein jo Moutrey+Kärki jotka ovat tuossa roolissa aivan eri tasolla kuin Appeli tai Pihlis.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiliseen peliin, olin näkevinäni että lopun ylivoimalla kentällä oli mm. Appelgren(0+0). Jos näin tosiaan oli ja silmäni eivät pettäneet, niin mitähän vittua sen Atun päässä liikkuu silmien lisäksi? Tätä samaa sekoilua peluutuksessa on ollut pelistä toiseen, neloskenttää kirivaiheessa kehiin...

Paljoakaan en valmentamisesta ymmärrä, mutta eikö tuo nyt ole ihan perusjuttuja että 0+0 tehoilla olevat neloskentän jannut ei kentälle mene kovimmassa kirivaiheessa?
Yllä oleva on täysin totta. Toinen mielenkiintoinen havainto oli, että kavennusmaalin jälkeen jäälle tuli Appeli, Pihlajamäki ja Moutrey, vastustajalle tämä kertoo, että Ässiä huolestuttaa enemmän mahdollinen 3-1 maali kuin hakea tosissaan tasoitusta heti kavennuksen perään, jos kavennus olisi vaikka saanut vastustajan pasmat vähän sekaisin. Suurin osa liigavalmentajista olisi varmasti heittänyt jäälle joko ykkösen tai ehkä jopa tuplavaihto kakkosella.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yllä oleva on täysin totta. Toinen mielenkiintoinen havainto oli, että kavennusmaalin jälkeen jäälle tuli Appeli, Pihlajamäki ja Moutrey, vastustajalle tämä kertoo, että Ässiä huolestuttaa enemmän mahdollinen 3-1 maali kuin hakea tosissaan tasoitusta heti kavennuksen perään, jos kavennus olisi vaikka saanut vastustajan pasmat vähän sekaisin. Suurin osa liigavalmentajista olisi varmasti heittänyt jäälle joko ykkösen tai ehkä jopa tuplavaihto kakkosella.
Näin Atu peluuttaa aina, kun jaksaa muistaa. Painetta sinne kannattaa antaa heti perään, eikä peruutella kädettömillä kohti omaa maalia.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Atun peluutustahan on ihmetelty ihan sieltä toissakaudelta asti kun muistellaan tilanteita, miten 3vs3 jatkoajalla Spinkit (jotka olivat vieläpä tehoilleet) nököttivät kiltisti penkillä, kun Appelgren sun muut olivat kentällä. Eli nämä omituisuudet eivät nyt näemmä tule millään jauhamisella miksikään muuttamaan, ikävä kyllä..

Enpä muista onko missään kerrottu miten valmennus on jakanut peluutusvastuut keskenään
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Tää on kyllä huikeeta touhua miten jengi täällä pystyy arvostelemaan miten olisivat itse parempia siellä vaihtoaitiossa peluuttamassa jääkiekkoa.

Itsekin pelasin kiekkoa siihen saakka kunnes piti valita käykö koulua ja treeneissä 2krt päivässä, vai keskittyykö kouluun ja muihin juttuihin. Ymmärsin silloin omat taidot, ja totesin ettei se riitä ammattilaistasolle (korkealla harjoittelumentaliteetilla ehkä Mestikseen) saakka ja siksi lopetin kiekon.

Tämän kautta sanoisin että ymmärrän kiekosta enemmän kuin tavallinen tallaaja, mutta en todellakaan niin paljoa että pystyisin sanomaan että miten sitä hommaa oikeasti kuuluu tehdä.

En usko että Atu peluuttaa jossain tietyssä kohtaa jotain tiettyä pelaajaa vain sen takia että laittaa jonkun ärsyn kannattajille että huomaavatko he tämän "virheen", vaan kyllä niihin päätöksiin joku pätevä syy on.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tää on kyllä huikeeta touhua miten jengi täällä pystyy arvostelemaan miten olisivat itse parempia siellä vaihtoaitiossa peluuttamassa jääkiekkoa.

Itsekin pelasin kiekkoa siihen saakka kunnes piti valita käykö koulua ja treeneissä 2krt päivässä, vai keskittyykö kouluun ja muihin juttuihin. Ymmärsin silloin omat taidot, ja totesin ettei se riitä ammattilaistasolle (korkealla harjoittelumentaliteetilla ehkä Mestikseen) saakka ja siksi lopetin kiekon.

Tämän kautta sanoisin että ymmärrän kiekosta enemmän kuin tavallinen tallaaja, mutta en todellakaan niin paljoa että pystyisin sanomaan että miten sitä hommaa oikeasti kuuluu tehdä.

En usko että Atu peluuttaa jossain tietyssä kohtaa jotain tiettyä pelaajaa vain sen takia että laittaa jonkun ärsyn kannattajille että huomaavatko he tämän "virheen", vaan kyllä niihin päätöksiin joku pätevä syy on.

No niin, pitihän sieltä jonkun tulla nostamaan itsensä jalustalle muiden yläpuolelle.. "te ette tiedä mitään, minä tiedän kaiken" ja sitä rataa

Tottahan se siis on, että minä en ole koskaan pelannut kuin höntsäkiekkoa, ja vaikka olen seurannut lätkää aktiivisesti 30 vuotta, niin ei se toki minusta tee esimerkiksi peluutuksen asiantuntijaa. Yhtä hyvin voisin väittää, että olen ihan pätevä poliisiksi koska olen elämäni mittaan katsonut esimerkiksi Derrickin, Columbon, Reinikaisen ja Poliisiopisto-leffat..

Mutta siis minun pointtini, ja uskoakseni aika monen muunkin pointti tässä asiassa on se, että jos/kun Atulla on näihin peluutuksellisiin ratkaisuihinsa jokin pätevä syy, niin olisipa kyllä useassa tilanteessa helvetin mielenkiintoista kuulla se pätevä syy..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
En usko että Atu peluuttaa jossain tietyssä kohtaa jotain tiettyä pelaajaa vain sen takia että laittaa jonkun ärsyn kannattajille että huomaavatko he tämän "virheen", vaan kyllä niihin päätöksiin joku pätevä syy on.

Varmasti on joku syy, olisi hienoa tietää mikä. En vain ymmärrä miksi kriittisillä vaiheilla kun pitää maali saada aikaiseksi, kentällä viilettää kikkaritehoilla tai liki sitä olevia pelaajia? Enkä nyt puhu vain tästä pelistä, vaan ylipäätään Atun aikakaudella näitä omituisuuksia on nähty usein. Hyvänä esimerkkinä nuo @PataJaska:n mainitsemat jatkojen 3v3, kentälle heitetään tehottomia puukäsiä, kun aivan hyvin voitaisiin kierrättää kiekollista osaamista tiivimmin.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
No niin, pitihän sieltä jonkun tulla nostamaan itsensä jalustalle muiden yläpuolelle.. "te ette tiedä mitään, minä tiedän kaiken" ja sitä rataa

Tottahan se siis on, että minä en ole koskaan pelannut kuin höntsäkiekkoa, ja vaikka olen seurannut lätkää aktiivisesti 30 vuotta, niin ei se toki minusta tee esimerkiksi peluutuksen asiantuntijaa. Yhtä hyvin voisin väittää, että olen ihan pätevä poliisiksi koska olen elämäni mittaan katsonut esimerkiksi Derrickin, Columbon, Reinikaisen ja Poliisiopisto-leffat..

Mutta siis minun pointtini, ja uskoakseni aika monen muunkin pointti tässä asiassa on se, että jos/kun Atulla on näihin peluutuksellisiin ratkaisuihinsa jokin pätevä syy, niin olisipa kyllä useassa tilanteessa helvetin mielenkiintoista kuulla se pätevä syy..

Älä viitsi vääristellä minun tekstiä. Muiden yläpuolelle? Missä niin olen tehnyt? Sanoin jopa edellisessä tekstissä että tiedän erittäin vähän jääkiekosta, mutta enemmän kuin perus hitsarit kadulla. Täällä palstallakin on ihmisiä jotka tietävät huomattavasti enemmän kuin minä. Voithan sinäkin tietää, mistä minä sen tiedän koska täällä anonyymisti kirjoitellaan ilman tarvetta todistelua omista taidoista.

Täällä on moni nostanut itsensä korkeammalle kuin virkaa tekevä valmentajamme. Täysin ilman kompetenssia siihen. Jos sitä kompetenssia löytyy, niin sitten vain toimistolle neuvottelemaan valmentaja pestistä mutta sekin tuntuu hassulta että täällä pelkästään Ässien osiossa on useampi joka tuon peluutuksen osaisi paremmin kuin nykyinen valmennustrio.

Hieman hassulta jotkut valinnat tuntuvat välillä, mutta halusin itse tuoda vain sen näkökulman siihen mukaan että siellä on se syy siihen peluutukseen. Jos sitä syytä ei ole, niin sitten tietysti Atu pois sieltä valmentajan pallilta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hieman hassulta jotkut valinnat tuntuvat välillä, mutta halusin itse tuoda vain sen näkökulman siihen mukaan että siellä on se syy siihen peluutukseen. Jos sitä syytä ei ole, niin sitten tietysti Atu pois sieltä valmentajan pallilta.

Hieman hassulta?

Paljon olen pelejä katsellut, ja aikalailla kaikissa takaa-ajoa harrastavan joukkueen valmentaja peluuttaa loppuhetkillä pelaajia, joilta voidaan edes oletusarvoisesti odottaa maalin tekemistä. Joskus on tiivistetty jopa kolmeen ketjuun. My god, ennenkuulumatonta.

Atulla on joku varsin erikoinen masterplan kun tuntuu olevan ainoita tässä sarjassa jotka tuota eikoista peluutusta harrastavat. Kyllä siellä muilla joukkueilla tulosketjujen äijät vetävät tarvittaessa vaikka joka toista vaihtoa kun peliä koitetaan saada tasoihin.


Tää on kyllä huikeeta touhua miten jengi täällä pystyy arvostelemaan miten olisivat itse parempia siellä vaihtoaitiossa peluuttamassa jääkiekkoa.

Käsittääkseni tämän keskustelupalstan idea on nimenomaan keskustella jääkiekosta? Vai onko valmentajan peluutuksen kritisointi ja arvostelu jotenkin kiellettyä, vai minkä ihmeen takia siitä ei saisi keskustella? Ja nythän tässä nostettiin tapetille tuo ratkaisuhetkien peluutus pelien loppupuolella sekä jatkoajat. On se nyt saatana kumma kun heti tulee joku viisastelemaan ja vittuilemaan kuinka "täällä ollaan viisaampia kuin ammattilaiset". Paskat täällä välttämättä viisaampia olla, kunhan häviöihin vittuuntuneena ihmetellään asiaa.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itekkin ihmettelin ja olen ennenkin ihmetellyt Appelin kehiin heittoa eilisen kaltaisissa tilanteissa. Olen päätellyt, että hänet heitetään tommosessa tilanteessa kehiin sen takia, että voidaan olettaa Appelin pyrkivän toteuttamaan 100% sitä tehtävää, mikä hänelle on määrätty. Tämmösiä juttuja vois olla pääty/laitakiekkojen kaivaminen omille ja maalille meno maskiin ja häiritsemään pakkeja ja molaria. Lisäksi varmasti virtaa löytyy koska pääsääntöisesti pelannee vain sen kymmenisen minuuttia / peli. Voin olla väärässä tässä, mutta nuo ovat varmaan ne vahvuudet ja ominaisuudet, jonka takia hän satunnaisesti noissa tilanteissa pääsee kehiin?
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Hieman hassulta?

Paljon olen pelejä katsellut, ja aikalailla kaikissa takaa-ajoa harrastavan joukkueen valmentaja peluuttaa loppuhetkillä pelaajia, joilta voidaan edes oletusarvoisesti odottaa maalin tekemistä. Joskus on tiivistetty jopa kolmeen ketjuun. My god, ennenkuulumatonta.

Atulla on joku varsin erikoinen masterplan kun tuntuu olevan ainoita tässä sarjassa jotka tuota eikoista peluutusta harrastavat. Kyllä siellä muilla joukkueilla tulosketjujen äijät vetävät tarvittaessa vaikka joka toista vaihtoa kun peliä koitetaan saada tasoihin.




Käsittääkseni tämän keskustelupalstan idea on nimenomaan keskustella jääkiekosta? Vai onko valmentajan peluutuksen kritisointi ja arvostelu jotenkin kiellettyä, vai minkä ihmeen takia siitä ei saisi keskustella? Ja nythän tässä nostettiin tapetille tuo ratkaisuhetkien peluutus pelien loppupuolella sekä jatkoajat. On se nyt saatana kumma kun heti tulee joku viisastelemaan ja vittuilemaan kuinka "täällä ollaan viisaampia kuin ammattilaiset". Paskat täällä välttämättä viisaampia olla, kunhan häviöihin vittuuntuneena ihmetellään asiaa.

Olet oikeassa, kuuluukin keskustella, mutta jos se yleinen konsensus on että teki mitä teki, niin paska ratkaisu se oli vaikka syistä ei tiedetä, niin eihän se mitään keskustelua ole.

@Jeppe_68 tuossa antoikin jonkun syyn tuohon peluutukseen ja uskoisin olevan aika lähellä sitä totuutta.

Jokainen pelaa vahvuuksillaan, ja haluaisin uskoa ainakin että valmennus tietää mitä tekee jokaisessa tilanteessa laittaessaan pelaajia kentälle jotta saataisiin optimi tilanne palikoista rakennettua joita joukkueeseen on saatu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olet oikeassa, kuuluukin keskustella, mutta jos se yleinen konsensus on että teki mitä teki, niin paska ratkaisu se oli vaikka syistä ei tiedetä, niin eihän se mitään keskustelua ole.

@Jeppe_68 tuossa antoikin jonkun syyn tuohon peluutukseen ja uskoisin olevan aika lähellä sitä totuutta.

Jokainen pelaa vahvuuksillaan, ja haluaisin uskoa ainakin että valmennus tietää mitä tekee jokaisessa tilanteessa laittaessaan pelaajia kentälle jotta saataisiin optimi tilanne palikoista rakennettua joita joukkueeseen on saatu.

Jos jokainen pelaa vahvuuksillaan ja heitä peluutettaisiin vahvuuksien mukaan, ei tiettyjen pelaajien paikka ole kentällä kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia.

Valmentajatkin tekevät virheitä. Ei se, että valmentaa työkseen tarkoita sitä etteiko olisi altis ns. sokeille pisteille ja ihan puhtaille virheille.

Silloin toki jos olisi ns. kuuma päivä tällä nelosen työmyyrällä niin miksei, isompaa vastuuta kuumalle pelaajalle. Jos puolestaan yli kymmenen matsia vetänyt kiikareilla rikkovaa peliä ja käynnissä oleva peli kiikareilla samaa rikkovaa peliä, niin odotusarvo ei voi tuolle yhdelle vaihdolle olla tuloksen tekeminen.

Varmasti on visio taustalla, mutta nyt nämä pihliksen ja appelin nostot kuudenneksi ovat tuottaneet nollatuloksen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko, että Atun peluutuksen arvostelijat kuvittelevat, että olisivat itse kykeneviä joukkuetta valmentamaan, mutta ei se silti estä meitä ihmettelemästä joitakin ratkaisuja.

Jos nuo tietyt arvostellut ratkaisut olisivat tuoneet toivottuja, myönteisiä tuloksia niin ei niitä edes arvosteltaisi. Siinä mielessä tämä on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen peli.

Valmentaja pyrkii varmasti parhaaseen tulokseen omilla keinoillaan, mutta jos tuloksena on häviävää peliä niin kannattaja ei jaksa miettiä positiivisesti, että kyllä siihen erikoisen tuntuiseen peluutukseen jokin järkevä syy on.

Tämä on kuitenkin tulosurheilua, vaikka seurajohdossa mielellään yritetään asiaa häivyttää. Jos pelejä hävitään niin on selvää, että katsomossa ihmetellään, jos jollain omasta mielestä pienellä ratkaisulla olisi voitu yksittäisessä pelissä ehkä pärjätä paremmin. Sitä me emme tiedä, olisiko pärjätty, kun emme nähneet sitä vaihtoehtoista peluutusta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Selinillä on ollut viikko aikaa virittää jengi huomiseen kotipeliin. Vastassa on tänään pelannut Ilves ja Ässät on siis saanut huilia ja treenailla kuvioita rauhassa koko tämän viikon. Miten tämä tulee näkymään kentällä? Tullaanko ekaan kymppiin porilaisella hulluudella ja otetaan heti ohjat omiin käsiin vai aletaanko peruuttelemaan alusta asti ja annetaan pelin hallinta suosiolla Ilvekselle? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saadaan vastaus huomenna kello 17.00 alkaen.

Toivottavasti Selinin ei tarvitse huomenna pelin jälkeen selitellä "ei oltu ihan valmiina alusta asti...."
 

reprazent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selinillä on ollut viikko aikaa virittää jengi huomiseen kotipeliin. Vastassa on tänään pelannut Ilves ja Ässät on siis saanut huilia ja treenailla kuvioita rauhassa koko tämän viikon. Miten tämä tulee näkymään kentällä? Tullaanko ekaan kymppiin porilaisella hulluudella ja otetaan heti ohjat omiin käsiin vai aletaanko peruuttelemaan alusta asti ja annetaan pelin hallinta suosiolla Ilvekselle? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saadaan vastaus huomenna kello 17.00 alkaen.

Toivottavasti Selinin ei tarvitse huomenna pelin jälkeen selitellä "ei oltu ihan valmiina alusta asti...."

Sakke tuossa sanoi haastattelussa, että on harjoiteltu omista lähtemistä paineen alla sekä hyökkäysalueen pelaamista. Huomenna se nähdään miten käy kun Ilves karvaa agressiivisesti ylhäältä. Aikaa on ollut valmistautua ja harjoitella laadukkaasti, sen taakse ei voi mennä ainakaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sakke tuossa sanoi haastattelussa, että on harjoiteltu omista lähtemistä paineen alla sekä hyökkäysalueen pelaamista. Huomenna se nähdään miten käy kun Ilves karvaa agressiivisesti ylhäältä. Aikaa on ollut valmistautua ja harjoitella laadukkaasti, sen taakse ei voi mennä ainakaan.

Hyvä, että on harjoiteltu ja varmasti myös levätty. Nyt sitten pitäisi vain joka ukon silmien olla auki ja valmiina toteuttamaan näitä laadittuja suunnitelmia huomenna kello 17.00 kun kiekko tippuu jäähän.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvä, että on harjoiteltu ja varmasti myös levätty.

Kossukännit joukkueen kanssa ja suorat puheet sekä suut puhtaaksi. Näinhän tämä tauko olisi kuulunut hoitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös