Viestin lähetti Kaiser Soze
Taitaisi tehdä pieni pelikielto hyvää sinullekin, kun alkaa tarinointi olla noin helvetin ylimielistä.K
Wannabemoderaattorien kokous pidetään Hartwall Areenalla tulevana tiistaina 22.3.05 alkaen klo 18.30. Tervetuloa mukaan. Samalla saadaan väriä Areenan katsomoon ja puhkaistaan ehkä 7.000 paikallaolijan raja. Mukaan voivat tulla myös Jortsu-Hannun palvojat. Huhun mukaan häneltä on mahdotonta saada ns. munaa perseeseen, koska se vaatisi erektion antavalta osapuolelta. Kenties jätskitikun kera voisi onnistua? Tehdäänkö niin, että mä kerron heti seuraavan kerran, kun kaipaan mielipidettäsi kirjoitusteni tason noususta tai laskusta? Moderaattorit varmaankin jo konsultoivat nimenomaan sinua pelikieltojen suhteen? Voisitko toimittaa ennen seuraavaa Kaiser Soze -rankingiasi (siinä voisi olla kaksi osiota: näiden kirjoitukset nousussa / näiden kirjoitukset laskussa ) näytteitä omista kirjoituksistasi, jotta saisin tuntumaa siihen, että minkätason raatilainen näitä Jatkiksen Finlandia-palkintoja jakaa.
Panzerfaustille menee viikon "tylsä jatkoaikalainen" -palkinto. Hän vastaa tunnepitoisiin kuohahduksiin järjellä ja asiallisesti. Mälsää, se sattuu :).
Yhteydenpito Aravirtan itseensä ei jättänyt tulkinnoille sijaa; pettymys potkuista, onnen toivotukset joukkueelle herrasmiestyyliin. Ja jos joku väittää, että Pena halusi Aran jatkavan, niin suosittelen Jatkoajassa pysymistä edelleen, ilman reaalimaailmakontakteja siis. Täyttä paskaa. Pentti olisi pistänyt Aran ulos jo tammikuussa. Ja jos Pena olisi saanut päättää loppuun asti, olisi seuraava valmentajamme juuri edellä mainittu etäisesti silmälaseilla varustettua pullataikinaa muistuttava turkulainen Hannu. Joka on Penan ylimpiä ystäviä. Ei siis ole helppoa Penan diggaaminenkaan. Tässähän täytyy ihan muistella koko homman perusteita eli HIFKin diggaamista.
edit: Daespoolle - ihan vilpittömästi: osaat kirjoittaa loistavasti kiekosta ja tykkäät oikeanlaisesta pelityylistä. En kuitenkaan näe sinun ja HIFKin välillä kuin puhdasta negaatiota, mikä on täysin ok, joten miksi sitä kieltämään? Pelkästään sen, että "teillä on paljon teinix-kirjoituksia" ei pitäisi olla este näkökyvylle ja itse otteluiden kommentoinneille ko. faktan ohi. En minä ainakaan valitse jonkun joukkueen pelityylistä pitämistä sen mukaan, miten niiden fanit kirjoittelevat. Ketään pelaajia ja valmentajia ne eivät kiinnosta ainakaan paskan vertaa. Kaikki kommentointisi HIFK-asioihin kertoo joko siitä kuinka a) ei se Vopat mitään tappelua oikeesti voittanut b) ei se ja se HIFKiläinen oikeesti koskaan taklaa c) vastustaja taklaa aina vaan enemmän vaikka valmentajatkin näkevät toisin . Milloin sulta nähdään vilpitön diggaaminen esimerkiksi Turo Järvisen -tyyppisille puhtaille pommeille, joista lähes kauden paras nähtiin ekassa Lukko-matsissa (kohde Ylitorkko)? Tämä nyt on vaan sellaista kyselemistä kyselemisen vuoksi, sillä jostain syystä haluat esiintyä pohjimmiltasi HIFKin arvojen puolustajana väittäen samalla että niitä ei ole ja väittäen taas viikon päästä, että HIFK soti arvojaan vastaan. Mikä on mahdotonta, sillä niitähän ei ollut? antihifkiläisyys on lempiaiheitani ja helvetin väärässä on se, joka luulee, että haluaisin käännyttää HIFKille lisää ystäviä. Ei ikinä. Mutta tulen paremmin toimeen L-mies- ja Tommy -tyyppisten hahmojen kanssa, jotka eivät kummemmin peittele sympatioitaan ja / tai antipatioitaan. Jotenkin meikäläisestä tuntuisi aika halvalta esiintyä vaikkapa tosiasiallisesti Tapparaa arvostavana kaverina,joka menee tällainen kaapu yllään kaikkiin Tappara-ketjuihin mollaamaan ko. jengiä. Minua kiinnostavat hyvien kirjoittajien psykologiset vaikuttimet, ei sen kummempaa. Kun olemme ei-HIFK -ketjuissa, olen yleensä 99,9%:sesti samaa mieltä kanssasi. Kunhan tuli sanottua, piis vaan.