Viestin lähetti Isaksson
Niin luulisi ainakin Kifen olvena tyytyväinen. Hän piti sanansa nopeammin, kuin ehkä itse kuvittelikaan.
Mäkin olen tyytyväinen! Hyvä Kife, hyvä HIFK.
Panzerfaust: Täysin samaa mieltä Arasta. Olen usein sanonut, että hän on kuin suurehkon yhtiön toimitusjohtaja: isot linjat ja yhtiön kontaktipinta ympäristöönsä ovat viimeisen päälle. Mutta kun jossain tuotantolaitoksessa savuaa, lakkoillaan tai muuta vastaavaa, en lähettäisi Ara-kloonia sinne toivomaan, että kaikki järjestyy jotenkin itsestään ja toteamaan kuinka tärkeintä on kuitenkin se, että yhtiön tulevakin vuosineljännes on ennakkomyynnin suhteen tavoitteessaan. Kun tarvitaan palomiestä, älä kutsu Araa. Aran ikuiseksi luuseriksi leimaaminen Suomen kokoisessa maassa, jonne mitskuja tipahtelee edelleen lähinnä väkiluvun edellyttämällä tavalla, on tietenkin koomista. Aran aikana Suomen kiekkomaajoukkue menestyi paremmin huonomalla materiaalilla kuin esimerkiksi NHL-tähdillä kyllästetty Ruotsi. Ara on huippuvalmentaja, jolle HIFK oli sittenkin ennen kaikkea väärä kulttuuriympäristö. Asian olisi voinut korjata esimerkiksi niin, että Kiva-Harrin paikalla olisi seisonut Samu tai Vepu.
edit; fiilausta