Viestin lähetti L-Mies
Nyt alkaa sitten olemaan jo pahimman tason loukkausta minun palstahistoriani aikana. Eikö riittäisi, että vain haistattelisit? En viitsi alkaa tarkemmin erittelemään, jotta ei menisi henkilökohtaiseksi syyttömiä kohtaan. Voitko edes jakaa tuota kahteen lauseeseen?
Kyse oli tästä lauseestani:
Viestin lähetti JHag:
Mutta tulen paremmin toimeen L-mies- ja Tommy -tyyppisten hahmojen kanssa, jotka eivät kummemmin peittele sympatioitaan ja / tai antipatioitaan.
Muutetaan sitten, kun pyydetään noin kauniisti:
Mutta tulen paremmin toimeen sentyyppisten hahmojen kanssa, jotka eivät kummemmin peittele sympatioitaan ja / tai antipatioitaaan. Kuten esimerkiksi L-mies ja Tommy.
Nonni, paljon paree!
Muuten olen samoilla linjoilla ja onnittelen sinua siitä, että uskallat sanoa ääneen sen, mikä on yleisesti tiedossakin; Jarkko Ruutu kerää katsojia, huomiota ja jopa glooriaa missä ikinä liikkuukin. Ei se tarkoita, että häenstä tarvitsee tykätä. Minäkin seuraan mielelläni, aina kun tv:n ääreen sopivasti osun, uutisia ja säätä. En osaa itse asiassa elää ilman niitä. En siltikään ole Urpo Martikainen- tai Petri Takala -fani, päinvastoin, sillä pelkään että Petri Takala tallustelee joku ilta kuvaruudun läpi suoraan olohuoneeseeni. Koivu vai Jokinen? En mä tuosta saa kauheaa vastakkainasettelua; edellinen suvereeni ja hänen paikalleen liukuva seuraava suvereeni kotimainen keskushyökkääjä. Tämän tasoisia keskushyökkääjiä on sekä Suomessa että maailmalla liian vähän. Sitäpaitsi Koivuhan rupeaa näyttämään -heh- HIFK-henkisyyttään! Väkivaltaisuusjäähyjä, päähäntaklauksia jne. Loistava kehityssuunta! PS. Senkin landepaukkuamisviiksi.
Metukka (englanniksi WeHair): olen ajatellut ihan samaa kauhunsekaisin tuntein, enkä ole varauksettoman iloinen kaikesta tapahtuneesta. Mieluummin olisin nähnyt niin, että Ara lähtee jo tammikuussa ja Kuitunen & joku muu olisi nostettu kehiin samantien. Toivotan Viikselle silti onnea, hän ei ainakaan ole hiljaa aitiossa, kuten Alpo & Ara , tuo Toxic Twins -kaksikko. Oli miten oli, pelaajia ensi kauden joukkueeseen on ylipäätään vaikea saada, jos ei ole kerrottavaa esimerkiksi siitä, kuka HIFKiä tuolloin valmentaa. Lisäksi on ilmiselvää, että The Penakaan ei voi olla varma edes omasta jatkostaan organisaatiossa ensi kautta koskien. Kaikki ainekset HIFK-henkiseen katastrofiin ovat olemassa. Kuin myös kaikki ainekset aivan päinvastaiseen skenaarioon. Siksikin - God I love this team!
tuuski: Nuff said! Löytyihän sieltä joku muukin Jortsun midasviitan riisuja. Jortsun valmennustilastot Sveitsistä ja Ruotsista kannattaa myöskin lukaista. Ei se aina lennä täytetty pöllökään.
Viestin lähetti Kaiser Soze Viestini ei ole mitenkään moderointia, vaan toive siitä että lopettaisit sen ylimielisen "Jatkoajan virallinen totuus" -linjasi. Jos et kestä muiden mielipiteitä ja kommentteja, nin omapahan on ongelmasi.
Voitaiisiin perustaa kaksi keskusteluosiota. SM-liiga ja IFK-liiga. Ifk pelaisi vain itseään vastaan ja kommentoisi vain itseään. Muilla ei ole sille tunkiolle asiaa. Ei tulisi niin herkkänahkaiasta itkua.
Jassodå! Siis viestisi, jossa toivoit minulle viikon pelikieltoa, ei ollutkaan moderointia. Vähän sama kun sanoisi oikeudenkäynnissä puukotuksesta syytettynä: -Isku jonka suoritin veitsi kädessäni ei ollut puukotus, se oli tervehdys. Mitä tulee ylimielisyyteen, "virallisen totuuden" laukomiseen ja vastakkaisten mielipiteiden sietämiseen, niin arvon pohjalainen käyköön lukemassa vaikka näkemykselliset totuutensa alkoholismista Jere-ketjusta. Hallelujaa, pohjanmaalla on tänäkin vuonna taas kesä ja körttejä ?Pikku vinkkinä Jatkiksen keskustelukäytäntöön; käynti toisten joukkueiden ketjuissa on mitä sallituinta ja toivottavaakin. Jokaisessa ketjuissa on kuitenkin otsikko, joka kannattaa aina lukaista. Jokainen otsikko määrittelee kyseisen ketjun käsiteltävän aiheen. Tässä ketjussa puhutaan HIFKin antamista potkuista Aravirralle ja Matikaisen nousemisesta tilalle. Oma viestisi tänne ketjuun ei sisältänyt sanaakaan ko. aiheesta. Tulit muuten vaan mummoilemaan, mirjapyykköilemään ja paheksumaan. Kivaa! Seuraavan kerran voisit ottaa sellaisen tekniikan, että vaivaudut edes alkuosassa viestiäsi naamioimaan sen substanssia omaavaksi eli otsikkoa vastaavaksi. Olisit voinut muotoilla viestisi näinkin:
"Mielestäni HIFK teki viisaasti / tyhmästi vaihtaessaan valmentajaa tässä vaiheessa kautta. Lisäksi JHag on blaablaablaablaablaablaa....ja viikon pelikielto olisikin paikallaan. Amen."