Viestin lähetti nikolaimakarov
[- siis jos tikkanen, niin kyllä prkle stökökin! [/B]
Viestin lähetti Eisenhower
Törmäsen paita on jäädytettävä?
Miksi?
Viestin lähetti spoonful
Mene pois täältä! Et näytä tajuavan yhtään mitään.
Viestin lähetti spoonful
Mene pois täältä! Et näytä tajuavan yhtään mitään.
Viestin lähetti dana77
Käsittääkseni Jokeri-fanitkin ovat ymmärtäneet tällä kaudella kuinka huono pelaaja Antti on. Toisaalta se tukisi Wade:n ja Tikin linjaa. Eikö Immonen ollut pelaaja joka lopetti kolmekymppisenä, kun ei pärjännyt vauhdissa? Ja Tiki pelasi siellä kokonaisen kauden. Mielestäni ainoa Jokeri, jonka paita katossa voisi perustellusti olla, on Janecky (kunhan lopettaa).
Viestin lähetti Arnold
Taisi ottaa mestaruus liian koville, spoonful?
Viestin lähetti hull16
Hyvä Vakio, hienoa tekstiä!
Siihen vain lisäisin, että jos joku kyseenalaistaa Waden paidan Areenan katossa katsokoon oman hallin paitoja ja miettiköön pääsivätkö ne edes lähelle Wadea saavutuksissa, varsinkin tuo meidän naapurihallin porukka!
Voisitte Törmäsen pelipaidan sijasta hilata Hartwallin kattoon käytetyn nenäliinan, jossa olisi tussilla sutaistu, kyynelten täplittämä numero 15...
Viestin lähetti Vakio
Tästä tullaankin ylläolevaan lainaukseen dana77:n kirjoituksesta. Jos sinulla, arvon dana77, ei ole mitään käsitystä Immosen ansioista Jokereissa, voisitko ystävällisesti jättää häpäisemättä Jokeri-faneille tärkeän henkilön kunniaa. Wade Immonen pelasi noin kymmenen vuotta Jokerien edustusjoukkueessa ja sitä ennen Jokerien eri ikäkausijoukkueissa. Hän ei siis edustanut urallaan mitään muuta seuraa. Miesten joukkueessa Wade oli kapteenina voittamassa neljää Suomen mestaruutta ja kahta Euroopan mestaruutta. Tähän tietysti lisäksi muut mitalit, jotka 90-luvulla saavutettiin. Ja tietysti Wade oli yksi niitä pelaajia, jotka olivat nostamassa Jokerit ykkösdivarista v. 89 voitettuaan kautta aiemmin nuorten Suomen mestaruuden, tietenkin Jokereissa.
Viestin lähetti dana77
Arvoisa Vakio, perustelusi ovat hyviä, mutta kuten viestissäni listasin paidan jäädyttämiseen minun mielestäni tarvittavat kriteerit eivät täyty. Iki-jokerihan hän tietenkin, mutta se ei vielä tee pelaajasta legendaa (esim. Ströbä oli parempi pakki ja maajoukkue-uraahan Wadella ei juurikaan tainnut olla). Toisaalta en minä olisi Köllinkään paitaa nostamassa meidän kattoon (mielestäni melko vastaava pelaaja), joten ehkä saan mielipiteeni anteeksi. Ja vaikka Wade oli kuinka rakas teille, niin minä en pysty juuri nyt muistamaan millä numerolla hän pelasi.
Tämä on minun mielipiteeni ja anteeksi häpäisyni!