Minä liputan Stögön jatkolle hänen valmennuksellisista puutteistaan huolimatta, selvää on että tästä kaudesta jäi parannettavaa. Niin kuin nimim. Postinjakaja yllä totesi, Stögö on älykäs kundi, jalostaa varmasti valmennustaan ensi kaudelle, jos saa jatkaa.
HIFK:n pelitavallinen tulevaisuus on mun mielestäni Ruotsin suunnassa, sen tyyppinen lätkä olisi IFK:lle paljon ominaisempaa kuin tämä träppi-kiekko mitä Tappara toteuttaa menestyksellisesti. Itse asiassa minä muiden mukana pidin ideasta lähestyä pelitapaa Törmäsen tavoin, toteutus on jäänyt piippuun viime kautta lukuunottamatta.
Tps Selinin ( tai Kallion ), johdolla oli lähimpänä tätä pelityyliä, toivottavasti Toimisto ei ole roudaamassa Seliniä toteuttamaan tätä fantasiaa.
Em. pelitapa vaatii pelaajien fysiikalta paljon, tässä ei voida antaa tasoitusta ollenkaan, vaatimustason ja tiedon pitää olla todella korkeata luokkaa. Jos osaamista ei organisaatiossa ole, sitä voi kyllä hankkia, Suomi on väärällään asiantuntijoita huippu-urheilun saralla.
Se että päävalmentajan treenit vaihdetaan apuvalmentajan vetämiin treeneihin ei kerro sitä että olisi laitettu tällä puolella all in.