Joopa joo. En toki arvosta, että vedetään täysin kölin alta koko jengi, mutta kun ihmiset ovat myös erilaisia. Jotkut elävät tunteella ja hetkessä. Jos joskus annat rapaa yksittäisistä pelaajista, ei se ainakaan mun kohdalla tarkoita, etteikö HIFK olisi mulle kaikki kaikessa.
Mä elän ja hengitän tätä jengiä sellasella intohimolla, että en kolmekymppisenä vielä pysty hölläämään tuntemuksiani, vaan fiilikset menevät vuoristorataa taivaan ja helvetin väliä. Joskus ainakin mulla käy niin, että kun käyn kierroksilla, niin saatan antaa rapaa, ehkä turhaankin, mutta niin se vaan menee.
Jokainen tallaa tavallaan, mutta jos jonkun mielestä on tyhmää antaa kritiikkiä, niin mun mielestä myös tuollainen jeesustelu "tosifaneista" on aivan perseestä. Miksi ei olisi saanut antaa kritiikkiä esim Lennun, Juhiksen tai Pudin otteista runkosarjassa? Jos jonkun mielestä suorittivat hyvin, niin ihmettelen kuinka vähään jengi tyytyy. Pleijareissa Lennu on ollut huikea, voiko joku väittää, että samaa Lennua nähtiin runkosarjassa? Juhis oli alkuun hyvä, mutta viimeiset about 30 peliä yössä vaikka kuinka olisi kultapotta päässä. Tänään hänkin oli toki erinomainen. Pudi vaelteli piiiiiiitkään varjojen mailla, miksi ei saisi antaa kritiikkiä, kyseessä kumminkin kovapalkkainen ison profiilin pelaaja. Runkosarjan lopun ja pleijarit ollut erinomainen.
Nyt punasen meno näyttää jo valovuoden paremmalta kuin runkosarjassa, mutta rakentavakritiikki, jota täällä on esitetty, on suurilta osin ollut ihan perusteltua. Jengi haluaa vastinetta rahoille ja elämyksiä matseissa. Runkosarjassa nämä jäi puuttumaan, mutta nyt suunta on aivan toinen. Mitä tällä voitetaan, että fanit ja "tosifanit" vittuilevat toisilleen, kuinka joku on joskus tammikuussa vuonna 2015 antanut paskaa Teemu Ramstedille ja vedetään tilastosulkeisia sen ja sen pelaajan ja valmentajan hyvyydestä ja omilla silmillä ei saa peliä ja pelaajia arvostella? Kummalliseksi vänkäämiseksi on tämä palsta vuosien saatossa muuttunut.