Mä oon samaa mieltä. 5 peliä ja jos ilme ei muutu - vaihtoon! Ikävä puoli on se, ettei se ilme muutu, koska Törmänen on tollanen mukava jätkä. Ei sen joukkueet koskaan tule olemaan mitään itsestään kaiken repiviä taistelijoita, vaan jos peli sujuu, ja kaikilla on kivaa, saa Törmänenkin lähes ylivertaisesta jengistä voittavan. Ongelmia tulee, kun menee huonosti. Silloin kaikkien kaverit eivät saa mitään irti kenestäkään, ja peli näyttää juuri tolta paskalta, mitä ollaan tässä liian usein jouduttu todistamaan.
Mä en usko, että Törmäsestä on nostamaan tätä jengiä kannuun. Ei tässä liigassa vaan voiteta ilman helvetin kovaa taistelua. Mestari joutuu aina repimään kunnolla jossain vaiheessa, kuten KJ:n IFK:kin aikanaan teki. Mä sanoin tossa puoli tuntia sit vaimolle, että jos IFK:lla olisi valmentaja, toi olisi lähes ylivertainen jengi tähän liigaan. Katsokaa nyt oikeesti noita nimiä ja miettikää vaikka Sportin tai Ässien rosteria. Ainoa, jonka vaihtaisin Ässien kanssa päittäin, on valmentaja. :)