Vähän oudoksuin itsekin, että sitten lopulta Sharkseihin. Sentterin Thornton, Couture ja Tierney. Kenenköhän meinaa syrjäyttää, eikä tuo laituripuoli sen helpommalta tunnu. Jos tämä oli se paikka mikä oli ns. paras paikka hänelle niin mitä ne muut sitten olivat. Kova on kyllä savotta Suomelalla. Onnea matkaan ja toivottavasti Tobbari reagoi nopeasti. Lankisen korvaaja etsittiin nopeasti, jos vaikka tässäkin. Aika näyttää.Farmi ja maitojuna kutsuu todennäköisesti. Sharksissa niin kovat sentteri ja laiturit edessä, että en usko saumaan ylhäällä.
Juuri näin. Ei ne saumat tuonne olisi enää voineet paremmiksi muuttua.Joo, hyvä että selvisi, niin ollaan varmuudella vapaita hakemaan korvaajaa. Ei jäänyt paha maku, ymmärrän ihan hyvin, että nyt kannatti lähteä.
No eiköhän siellä oo NHL pykälä ollut alusta lähtien että päivään X asti voi Suomela solmia NHL-sopimuksen joten eipä tästä HIFK:lle mitään velvollisuuksia jää.Ihan mielenkiinnosta, että tietääkö kukaan miten käy Suomelan palkanmaksun ja muiden luontaisetujen sekä treenien nyt kun taskussa on "paksu" NHL -sopimus? Lempataanko kaveri välittömästi omilleen vai onko HIFK:lla vielä velvollisuuksia Suomelaa kohtaan?
No eiköhän siellä oo NHL pykälä ollut alusta lähtien että päivään X asti voi Suomela solmia NHL-sopimuksen joten eipä tästä HIFK:lle mitään velvollisuuksia jää.
Ihmetyttää kyllä joukkue johon lähtee Lehdon pelaajan tulevaa roolia/mahdollisuuksia koskeneen medialänkytyksen jälkeen. Keskikaista ja laidat kivasti tukkeessa. Veikkaan että poika löytyy loka-/marraskuussa KHL:stä. Olen positiivisesti yllättynyt jos näin ei käy.
Juuri näin. Ei ne saumat tuonne olisi enää voineet paremmiksi muuttua.
Ihmetyttää kyllä joukkue johon lähtee Lehdon pelaajan tulevaa roolia/mahdollisuuksia koskeneen medialänkytyksen jälkeen. Keskikaista ja laidat kivasti tukkeessa. Veikkaan että poika löytyy loka-/marraskuussa KHL:stä. Olen positiivisesti yllättynyt jos näin ei käy.
Minä veikkaan, että suurin osa kaudesta menee AHL:ssä. Etkö usko, että siellä Sharkseissa on isoa roolia tarjolla lyhyellä ja pitkällä aikavälillä?
Onnea Suomelalle jatkoon! Jos tuntuu siltä, että pitää lähteä niin silloin kannattaa lähteä.
Minä veikkaan, että suurin osa kaudesta menee AHL:ssä.
Tuntuuko vain vai onko IFK Liigan johtava seura näissä kaappauksissa joissa pelaaja lähtee rapakon taakse pelaamatta peliäkään punanutuissa? Raanta, Keränen, Suomela ketä näitä nyt on viime vuosilta?
Äkkiseltään ei näiden kolmen lisäksi tule muita mieleen 2010-luvulta, mutta onhan tuossakin jo ihan hyvä määrä. IFK yrittää ottaa ns. pykälän liian kovia pelaajia, ja nimenomaan pelaajia jotka ovat sillä kaudella juuri lyöneet läpi Liigassa. IFK on siis selvästi myöhässä näiden Suomeloiden ja kumppaneiden suhteen. Toivottavasti Salmelaisen aikana tähän tulisi muutosta.