SalmiakApina
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Joku saa alkuun isompaa roolia. Käännetään tämä näin päin.Pihlströmiltä käsittämätön temppu. No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Eikös yksi matsi tule automaattisesti? Sitä tarkoitin. En usko sen suurempaan.Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?
Jos etenee kurinpitoon.Eikös yksi matsi tule automaattisesti? Sitä tarkoitin. En usko sen suurempaan.
Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.Tämmönen löyty mestiksen sivuilta. Kun Pihlua ei mainita, niin rankkua ei oo tulos? Niin mä tän ymmärrän. Pvm on 2.3.
Eikös se mene niin että 5+20 jos on eka koko kaudella niin silloin ei vielä suoraan heilahda mitään.Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.
Mutta yleensähän ne kurinpitokäsittelyt tulee samantien tuonne uutisiksi, ja kun eilen ei mitään kuulunut, tuskin jatkotoimenpiteitä on tulossa.
Vai tunteeeko joku sääntökirjan, eli tuleeko noista 5 + 20 min automaattisesti vähintään matsin verran hulia jos toisin ei mainita?
Playoffeissa pitää olla teflonia, eikä päästää vastustajaa ihon alle.Hitaat kiireet oli mestiksen kurinpidolla. Antti otti 1 pelin rankun. Jokereiden Antti Pihlströmille yhden ottelun pelikielto
Kun tota katilannetta kattoo uudestaan, niin ihan ansiosta. Sen verran ruma ja tarpeeton viimeinen poikittainen oli.
Kyllä, mutta ei brändikiekon keinovalikomalla.Toisaalta veskaria pitää kyllä puolustaa ja tuossa tilanteessa näytti tulevan vähän turhaa tökkimistä.
Piti oikein tarkistaa tilastot ja Pihlu on pilluillut itsensä Jokerien jäähykuninkuuden varasijalle eli nro 2. Saalis on 43 minsaa. Ihan liikaa verrattuna pelaajaprofiiliin.Ihan oikein. Muutenkin Antti on ollut mielestäni tällä kaudella ihmeellinen tuittupää, jolla on vähän väliä mennyt vati nurin. Ja yleensä on löytänyt itse itsensä jäähyaitiosta, kuten nytkin. Onko aika kullannut muistot, kun en ihan tuollaista muista aiemmalta uralta? Luulisi maailmanmestarin hermo pitävän sen verran, että hämmentämisestä ei joka kerta jäädä itse tappiolle.
Muistan itse Pihlströmin että silloin uran alkuvuosina lähes 20 vuotta Kerhossa ja SaiPassa pelatessa haki välillä ihan älyttömiä taklauksia, jotka välillä sitten toi ylilyöntejä ja jäähyjä. Tai tämmöinen muistikuva on ainakin jäänyt, toki siihen aikaan väitän että peli oli myös fyysisempää ja kovemmat otteet sallittiin kuin nykyään.Ihan oikein. Muutenkin Antti on ollut mielestäni tällä kaudella ihmeellinen tuittupää, jolla on vähän väliä mennyt vati nurin. Ja yleensä on löytänyt itse itsensä jäähyaitiosta, kuten nytkin. Onko aika kullannut muistot, kun en ihan tuollaista muista aiemmalta uralta? Luulisi maailmanmestarin hermo pitävän sen verran, että hämmentämisestä ei joka kerta jäädä itse tappiolle.
Veskaria puollustettaessa olis hyvä olla hyökkääjän ja veskan välissä, ei tulla myöhässä selästä päin.Playoffeissa pitää olla teflonia, eikä päästää vastustajaa ihon alle.
Toisaalta veskaria pitää kyllä puolustaa ja tuossa tilanteessa näytti tulevan vähän turhaa tökkimistä.
Tavallaan samaa mieltä, mutta toisaalta minkäs teet jos tulet paikalle vasta myöhemmin ja tökkimistä on tapahtunut. En selittele Pihlströmin tekoa ja ostan hyvin tuon 1 pelin rankun, mutta luulenpa, ettei Antti uskonut noiden tökkimistensä jälkeen että vastustaja heittää itsensä veltoksi makaroniksi kun se kolmas isku tulee. Vai onko Mestiksessä yleisesti totuttu siihen, että veskaria voi käydä sen pari kertää sorkkimassa ilman, että tulee kovuttaa myös takaisin? Tuskinpa.Veskaria puollustettaessa olis hyvä olla hyökkääjän ja veskan välissä, ei tulla myöhässä selästä päin.
Pikkupoikkareita kyllä, mutta ei kukaan odota, että niitä sataisi monta putkeen. Ihan järjetöntä jatkaa hakkaamista noin kauan toisen selkään.Tuollaisia tulee joka matsissa, mutta nyt tuli penalttia kun sattui Juhaa leukaan.
Kato toi video uudestaan. Antti pistää kunnolla voimaa siihen vikaan iskuun. Hartioista näkee. Ihan turha valkopestä Pihlua veltoilla makaroneilla.mutta luulenpa, ettei Antti uskonut noiden tökkimistensä jälkeen että vastustaja heittää itsensä veltoksi makaroniksi kun se kolmas isku tulee.
Jos vaikka olisit lainannut koko kirjoitukseni, niin siinä totean että en puolustele itse tekoa ja sen tuoma pelin kakku on ihan OK. Se siitä "valkopesusta".Kato toi video uudestaan. Antti pistää kunnolla voimaa siihen vikaan iskuun. Hartioista näkee. Ihan turha valkopestä Pihlua veltoilla makaroneilla.
Jos vaikka olisit lainannut koko kirjoitukseni, niin siinä totean että en puolustele itse tekoa ja sen tuoma pelin kakku on ihan OK. Se siitä "valkopesusta".
Jos mä itse sikailisin maalin edessä ja joku tökkää kahdesti, niin ajattelisin että kyllä sieltä yleensä kolmaskin tulee.