Antti Pihlström Jokereihin

• 80 960
  • 332

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämmönen löyty mestiksen sivuilta. Kun Pihlua ei mainita, niin rankkua ei oo tulos? Niin mä tän ymmärrän. Pvm on 2.3.
Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.

Mutta yleensähän ne kurinpitokäsittelyt tulee samantien tuonne uutisiksi, ja kun eilen ei mitään kuulunut, tuskin jatkotoimenpiteitä on tulossa.

Vai tunteeeko joku sääntökirjan, eli tuleeko noista 5 + 20 min automaattisesti vähintään matsin verran hulia jos toisin ei mainita?

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.

Mutta yleensähän ne kurinpitokäsittelyt tulee samantien tuonne uutisiksi, ja kun eilen ei mitään kuulunut, tuskin jatkotoimenpiteitä on tulossa.

Vai tunteeeko joku sääntökirjan, eli tuleeko noista 5 + 20 min automaattisesti vähintään matsin verran hulia jos toisin ei mainita?
Eikös se mene niin että 5+20 jos on eka koko kaudella niin silloin ei vielä suoraan heilahda mitään.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Sillä taitaa kans olla muistaakseni merkitystä, missä vaiheessa peliä rike tapahtui.
Jos ihan alussa, niin ei välttämättä seuraavaa matsia sivussa.
Mutta jos rike jossain lopussa, kolmannessa erässä, niin aika varmasti poissa seuraavan matsin.
Eilinen ulosajo oli siinä aika matsin puolessa välissä, niin vaikea sanoa.
Ja kai siihen lisärangaistukseen muitakin syitä on. Odotellaan rauhassa. Huomenna ollaan viisaampia.
Eikä se eka matsi yhteen mieheen kaadu, ei ainakaan pitäis.
(Onpahan sitten keskiviikkona freesi mies levänneine kinttuineen jäällä)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy