SalmiakApina
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Joku saa alkuun isompaa roolia. Käännetään tämä näin päin.Pihlströmiltä käsittämätön temppu. No, ei meidän ykköskierros tämän miehen poissaoloon kaadu.
Eikös yksi matsi tule automaattisesti? Sitä tarkoitin. En usko sen suurempaan.Eihän tosta voi saada lisäsanktioita, eihän?
Jos etenee kurinpitoon.Eikös yksi matsi tule automaattisesti? Sitä tarkoitin. En usko sen suurempaan.
Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.Tämmönen löyty mestiksen sivuilta. Kun Pihlua ei mainita, niin rankkua ei oo tulos? Niin mä tän ymmärrän. Pvm on 2.3.
Eikös se mene niin että 5+20 jos on eka koko kaudella niin silloin ei vielä suoraan heilahda mitään.Luulen, että tuo kyseisten herrojen rankku-uutinen ei Pihluun liity millään tavoin.
Mutta yleensähän ne kurinpitokäsittelyt tulee samantien tuonne uutisiksi, ja kun eilen ei mitään kuulunut, tuskin jatkotoimenpiteitä on tulossa.
Vai tunteeeko joku sääntökirjan, eli tuleeko noista 5 + 20 min automaattisesti vähintään matsin verran hulia jos toisin ei mainita?