powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Mä en tiedä rehellisesti sanottuna, että mikä tämä siun fiksaatio Pihlströmiin on, mutta miten saat tosta 350k€ palkasta jotenkin hyvän Jokereiden osalta? Siis tuohan on edelleen ihan hirveä ja kuten todettu niin jollain 100k€ palkalla vielä voisi kaveria jotenkin puolustella, mutta tuo 350k€ summahan on edelleen aivan karmea.
Mä en ole sanonut näin, vaan: jos jätetään palkka huomioimatta, niin Pihlströmin asenne kentällä on kunnioitettava. Jatkoja en tekisi tuolla 350k lapulla myöskään, enkä tuollaista olisi itse koskaan ehdottanutkaan.
Vai että 37 vuotiaalle Pihlströmille pitäisi tarjota jatkoja, jos hinta on maltillinen. Luojan kiitos näin pahaa selänpesijäkerhoa edes Jokereissa ei ole. Ja luojan kiitos @powerplaymaker ei vastaa joukkueen kokoamisesta. Keski-ikä olisi 70vuotta, kun onhan ne niin hyviä tyyppejä, niin pakkohan niille on jatkot antaa
Otteiden perusteella pitäisin Pihlströmin mukana, jos tekisi 100k 2-suuntaisen diilin. Ikä ei ole itseisarvo, jos otteet kentällä ovat hyvät. Billin jalka liikkuu edelleen liukkaasti.
Ja en kyllä ikinä usko, että kaveri noilla spekseillä jatkosopimusta tekisi, joten tämä keskustelu jää siltä osin lähinnä mielenkiintoiseksi spekulaatioksi omalta osaltani.