Tämä todella vahvasti. Podcasteja tulee kuunneltua aika paljon laidasta laitaan, ja tämä Kimanttia on kyllä ainoita joissa tämä tekninen säätö on näin isossa roolissa viikosta toiseen. Tekijöille itselleen tuo tuntuu olevan joku ihmeellinen ylpeydenaihe että mepäs jätetään mokat kaikkineen nauhalla, mutta näin kuulijana en keksi kyllä tuosta ensimmäistäkään positiivista puolta. Eihän se olisi temppu eikä mikään jättää muiltakaan podcast-tekijöiltä niitä alun säätöhöpinöitä talteen, mutta on vain kuulijoiden palvelua karsia ylimääräinen skeida veke, eikä jättää niitä vaan sen takia nauhalle että saadaan jaksolle pituutta.
Onhan se kiva esim. lenkkipolulla pysähdellä jatkuvasti räpläämään puhelinta ja skippailemaan jaksoa sokkona pari minuuttia aina sinne tänne ja arvuutella että joko ollaan itse miellyttävässä osiossa.Ei se vissiin ole temppu eikä mikään myöskään hypätä yli ne kohdat mitkä ei mielytä itseä?
Onhan se kiva esim. lenkkipolulla pysähdellä jatkuvasti räpläämään puhelinta ja skippailemaan jaksoa sokkona pari minuuttia aina sinne tänne ja arvuutella että joko ollaan itse miellyttävässä osiossa.
Joo, toisella kuuntelukerralla => kiva olisi omata ennustajan lahjat ja skipata jaksosta toiseen se tarvittava pätkä joka voi olla jaksosta riippuen 5 sek - 5 min... Todellakin toivoisin kundien (tai heidän sponssiensa?) panostavan sen verran tuohon touhuun, että saataisiin edes auttava editointi?Ei se vissiin ole temppu eikä mikään myöskään hypätä yli ne kohdat mitkä ei mielytä itseä?
Sitä päivää odotellessa kun Kimen puhelimesta on akku loppunut ja Antti joutuu vetämään koko jakson yksin.Ei todellakaan mitään editointeja jaksoihin. Editointi syö aitouden. Viihdyttävää kuunneltavaahan nuo säätämiset ovat ja ainakin itse voisin kuunnella pelkästään 2 tuntia sitä kun Antti ja Kime yrittävät saada laitteita päälle.
Tätä samaa olen miettinyt ja tuollaisen ”Grinnellin” kanssa näkisin ”Kimantilla” kasvupotentiaalia paljonkin, kun tekeminen olisi ammattimaisempaa ja tällä nuorella kollilla/daamilla olisi myös varmasti paljon annettavaa ”Kimanttia” SoMe-sisältöihin sekä brändäämiseen. Lisäksi tällainen nuori tuskin edes hirveästi maksaisi rahaa ja pomminvarmasti maksaisi itsensä takaisin. Antti Vihtorin sijaan tämä ”tuottaja” voisi myös nauhoituksen aikana etsiä tilastoja kaivattuja sekä faktoja ja samaan aikaan Antti Vihtori ja Timonen voisivat jatkaa juttuaan. Nythän Antti Vihtori yritti hiukan ”Spittin’ Chiclets” hengessä tuon uusimman hyväntekeväisyyskampanjaan tulevan paidan kanssa, jossa Timonen nostamassa Stanley Cuppia ja painatuksena vielä Antti Vihtorin selostus siitä. Itse ostaisin välittömästi t-paidan, jossa olisi Timosen naama ja painatus ”oho, onko näin?”.Muutenhan jakso oli kummelia kaikkine säätöineen. Pitäisi joko valmistautua paremmin, että menee livenä purkkiin tai sitten editoidaan sähellykset pois. Miksei tuohon voi palkata vaikka jotain media-alan opiskelijaa tms joka editoi ja tuottaa jaksot? Kulu-hyötysuhde olisi todella edullinen. Miettii vaikka Spittin' Chicletsin alkuaikoja kun RA ja Whitney kahdestaan sähläsi. Sen jälkeen kun Grinnell tuli tuottajaksi (juurikin nuori media-alan opiskelija) niin lähti kaikki säädöt ja huonot äänenlaadut, katkeilut tms pois. Ja jäi nauhallekin niitä jaksoja.
Nämä oikeasti menisivät kaupaksi. Itsellekin kelpaisi:Mä voisin ostaa paidan Timosen naamalla ja tekstillä: kuka Lafreniere?
Sama täällä, XL’n saa painaa tulemaan heti, kuuleeko @Fanishop ja Sasu Hovi??Itse ostaisin välittömästi t-paidan, jossa olisi Timosen naama ja painatus ”oho, onko näin?”.
Kuin myös, tilaisin heti. Tosin L-kokoisena.Sama täällä, XL’n saa painaa tulemaan heti, kuuleeko @Fanishop ja Sasu Hovi??
Kuunteles tämä:Yritin elämäni ensimmäisen kerran kuunnella tätä Kimanttia-podcastia ja jäi kesken. Ei vaan pysty tuota perseennuolentaa ja mukahekottelua kuuntelemaan vapaaehtoisesti. Timonen menee vielä hyvinkin, mutta aisapari pilaa koko podcastin.
Itse ostaisin välittömästi t-paidan, jossa olisi Timosen naama ja painatus ”oho, onko näin?”.
Valavuorihan nuo meille teettäis. Ongelma olisi että ei koskaan nähtäisi paitoja eikä rahoja.Itse ostaisin tekstillä "enpäs tiennyt tuotakaan". Olisi kyllä retee, kai se on ruvettava teettämään.
Unohtamatta tietenkään nykyistä pantteria "Klaad Tsiruu"Nämä oikeasti menisivät kaupaksi. Itsellekin kelpaisi:
"Pitääpä soitella Jampelle" ja kuva Kekäläisestä puhelin kädessä käsi naamalla.
"Kutieer" Sean Couturierin kuvalla jne.
Ilkka Heikkinen Äijiensuo podcastissa kannattaa myös kuunnella. Hyvää tarinaa lupsakalla murteella. Paras anti on ehdottomasti se, että kaveri osaa nauraa myös itselleen.Niin täysin persoonasta itsestään kiinni, minkälainen jaksosta tulee. Kuunnelkaapa Jargoni podcastista Matias Lopin jakso. Siinä on tarinankertoja parhaasta päästä.
Tää olis todella loistava, koska tuota kysymystähän ei koskaan ole tuossa muodossa edes kysytty, englantia äidinkielenään tai edes sujuvasti puhuva kysyy luonnollisesti ”how are the kids?”Mä voisin ostaa paidan, missä lukee "How's the kids" (viittauksena Crosbyn esittämään kysymykseen Antille). Mutta kyllä nuo muutkin menisi!
Tätä suosittelen itsekinIlkka Heikkinen Äijiensuo podcastissa kannattaa myös kuunnella. Hyvää tarinaa lupsakalla murteella. Paras anti on ehdottomasti se, että kaveri osaa nauraa myös itselleen.